 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kąt pochylenia kół/ zbieżność Ot III |
Autor |
Wiadomość |
marcinspike
Forumowicz
Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2022, 12:34 Kąt pochylenia kół/ zbieżność Ot III
|
|
|
Witam wszystkich, w związku z wymianą sprężyn tylnego zawieszenia udałem się do warsztatu celem sprawdzenia kątów kół oraz zbieżności.
Z przeprowadzonej regulacji dostałem wydruk, na którym wydaje mi się, że tylne koła nie zostały prawidłowo skorygowane, niestety nie znam wartości jakie powinny być. Czy te wartości które są na kartce mieszczą się w prawidłowych wartościach?
Załączam wydruk:
https://files.fm/f/rdc88fpw2
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-10-2022, 15:37
|
|
|
W innym aucie miałem przypadek, że korozja tylnych śrub regulacyjnych uniemożliwiła regulację i zrobili tylko przód. Poinformowali mnie o tym przy odbiorze auta.
Natomiast jakie są prawdiłowe parametry w OIII tego nie wiem, więc się nie wypowiadam w tej sprawie |
|
|
|
 |
acent
Forumowicz
Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 157 Skąd: szo
|
|
|
|
 |
marcinspike
Forumowicz
Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-10-2022, 07:34
|
|
|
Czyli jedyne co można regulować to zbieżność, kąt pochylenia nie podlega regulacji.
[ Dodano: 12-01-2023, 13:20 ]
Może się komuś to przyda.
Miałem problem z kątami kół przedniej osi po wymianie zwrotnic od PHEV na większą tarczę.
Wychylenie lewego koła miało +0.50 a prawego +0.20. - powodowało to złe ustawienie kierownicy mimo prawidłowej zbieżności.
Proponowano mi rozwiercanie mcphersona, ale znalazłem inny sposób.
Mianowicie okazało się, że istnieje możliwość zakupu śrub mimośrodowych instalowanych w miejsce górnej śruby trzymającej zwrotnicę z amortyzatorem. Po ich zamontowaniu udało się ustawić kąty w okolicach +/- 0.00, czyli wzorowo.
Nazywa się to ŚRUBY MIMOŚRODOWE REG. KĄTA POCHYLENIA KOŁA M14 - koszt około 100 zł.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|