Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
03-06-2007, 23:54
[CK1A 1.3] Jakie zawory sa w Lancerze 1,3 1998r.??
Autor Wiadomość
Molcia
[Usunięty]

  Wysłany: 17-04-2007, 22:46   [CK1A 1.3] Jakie zawory sa w Lancerze 1,3 1998r.??

Czy ktoś może mi napisać jakie są zawory w M. Lancer 1,3 1998 r.? Z góry dziękuję:)
Ostatnio zmieniony przez akbi 31-05-2007, 20:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
fuks007
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 03:14   

hihi mam tez takie autko i mam luzy ponoc....i tez potrzebuje opisu :lol:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 07:56   

Ssące: 0,20
Wydechy: 0,25
Polecam lekturę
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 10:09   

Ja nawet myślałem na początku, że są regulowane hydraulicznie :P ale nie są , tez mi się wydaje, że troszkę je słychać i trzeba będzie wyregulować.
Mam pytanie, jakie są skutki jazdy na żle wyregulowanych zaworach?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 10:23   

Cytat:
Zbyt duży lub za mały wpływa niekorzystnie na trwałość silnika i prawidłową pracę. Duże luzy powodują dodatkowy metaliczny hałas i przyspieszone zużycie zaworów, krzywek wałka rozrządu i dźwigienek. Natomiast zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania. Jeśli zawory nie będą się stykać z gniazdami zaworowymi, nie będą miały się jak ochłodzić, ich temperatura będzie coraz wyższa i konsekwencją może być uszkodzenie (wypalenie) grzybka zaworu


made by Krzyżak :mrgreen:
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 10:35   

Więc dla świętego spokoju trzeba wyregulować i założyc nową uszczelkę, musze załatwić parę spraw z swoim miśkiem bo mu sie należy, dziś załatwię sprawę bzyczka zapalonych świateł, bo wczoraj znów zostawiłem auto na zapalonych :P zaraz zabieram sie do roboty :mrgreen:
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 10:48   

Ja u mnie sprawdzałem i były dobrze ustawione-kupiłem uszczelke-koszt chyba 40zl, ale została na następny raz bo ta co była była prawie nowa-dowód ze poprzedni właściciel to robił.
Pamiętaj ze sprawdza sie NA CIEPŁYM SILNIKU :!: :!: :!:

Cytat:
wczoraj znów zostawiłem auto na zapalonych

:twisted: :twisted:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-04-2007, 13:53   

dm17, ja juz ustawialem 2 razy zawory i uszczelka ciagle ta sama :)
Poki nie cieknie to zostawiam. Na nowej to pewnie roznie moze byc-znajoimemu na nowej jest gorzej niz na starej.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 14:34   

KaWu myśle ze moja tez jeszcze jedno ustawienie przeleci, ale zawsze jak sie za to zabiera wypada mieć nową bo nigdy nie wiadomo jak będzie po odkręceniu :wink:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-04-2007, 14:43   

dm17, masz racje, dlatego nowa uszczelka lezy w szafie 8)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-04-2007, 17:20   

KaWu napisał/a:
Na nowej to pewnie roznie moze byc-znajoimemu na nowej jest gorzej niz na starej.
Na nowej z JC poleci napewno. Na nowej np. Elringa napewno nie. Sprawdzone osobiście.
 
 
Molcia
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 21:58   

Dziękuję za odpowiedzi. Już wiem że zawory są mechaniczne, a uszczelka w serwisie Mitsubishi kosztuje 370 zł!!! A dziś mój Misiek zgasł mi na skrzyżowaniu i nie chciał zapalić, heh. Przypuszczam, że coś ze świecami, bo kable niepewnie wyglądają. A dopiero co zrobiłam rozrząd, hamulce i... trzeba dalej płacić. No coż, miłość nie zna granic:) Pozdrawiam.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 22:40   

Molcia napisał/a:
Już wiem że zawory są mechaniczne, a uszczelka w serwisie Mitsubishi kosztuje 370 zł!!!
To kup w sklepie - 10 razy teniej. :twisted:
 
 
Molcia
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2007, 16:08   

Przepraszam, pomyliłam się w cenach: uszczelka kosztuje w serwisie 120 zł , a 370 zł to cena pompki do spryskiwacza!!! Jeju, co za kwoty. Ale pompkę kupił mi znajomy za 25 zł, założył i działa. Jak dobrze, że są zamienniki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.