Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
03-06-2007, 23:54
[CK1A 1.3] Zerwana Szpilka
Autor Wiadomość
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2007, 19:03   [CK1A 1.3] Zerwana Szpilka

przykręcałem dzisiaj koło i ukręciłem szpilke-właściwie to sama sie ukręciła. :mrgreen: :mrgreen:
Czy ktoś wie jaki maja wymiar :?: :?: zerkałem w manualu ale nie zauważyłem :doubt:
Wiem ze są montowane na klinie i musze je wybić poprzez rozebranie hamulca i osłony tarczy.
Wogóle dość ciężko wkręcają mi sie śruby przy zmianie opon (robie to sam) czy to wina nakrętek czy szpilek :?: :?: Mysle ze to szpilki bo mam 2 komplety felg zima/lato metalowe/alusy i nie sądze ze by sie 32 śruby ciężko nakręcały :doubt:

A i czy to jest częste-jak rozkręce to wymieniać juz 4 czy tylko tą ukręconą :?:
Ostatnio zmieniony przez akbi 31-05-2007, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-04-2007, 09:58   

Za duży moment użyty do dokręcenia. Szpilki pewnie mają zniszczony gwint przez przykręcanie zakrętarką udarową. Nie wiem dlaczego w serwisach oponiarskich dokręcają na pałę zamiast delikatnie i potem dociągać kluczem dynamometrycznym. :x

Szpilki poszukaj u Przemolaka z Allegro 512 214 114 powiedz, że jesteś z Forum.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-04-2007, 10:05   

Na pewno gwint M12 a skok 1,5. Dlugosc mozesz zmierzyc juz sam.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2007, 14:55   

Jakby mi to przekręcili w zakładzie to mniejsze zło bo to byłby ich problem.....
Fakt ze walczą z tymi zakrętarkam udarowymi jak szaleni.
Obdzwoniłem dziś wszystkie miejsca w trójmieście i nikt nie prowadzi sprzedazy szpilek-wszyscy odsyłali mnie do sklepu firmowego....wiec zadzwoniłem i mają na sklepie po 20zl wiec mysle ze dobra cena-na allegro widzialem jakies po 15 zl + przesyłka wiec by nawet przekroczyło 20zl a tu przynajmniej mam pewność ze dostane dokładnie to co chce.
Zdjąłem dzis równiez wszystkie koła i przegwinotwałem szpilki i zakrętki -wymiar gwintownika jak pisał KaWu 12x1,5 ---stan szpilek nie jest taki zły ale zakrętki ostro sie gwintowały wiec morał ze jak wchodzą ciężko to wywalić i kupić nowe(wczesniej nie miałem takiego problemu nigdy wiec nie wiedziałem). Teraz co prawda po przegwintowaniu wkręcają sie jak w masło ale i tak pomyśle o nowych.
Wiec trzeba podjechac do Gdanska,zakupić nową szpilke i ją wymienić i będzie wszystko dobrze :!:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.