 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Eagle talon tsi 1g |
Autor |
Wiadomość |
Artszym25
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Turbo 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2022 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-01-2023, 21:40 [1G 90-94] Eagle talon tsi 1g
|
|
|
Witajcie.
Od kilku tygodni jestem posiadaczem eagle talon tsi 1g (6bolt turbo), którego nabyłem z paroma problemami. Mianowicie, po odpaleniu czuć bardzo mocno zapach benzyny z rury wydechowej oraz występuje lekkie dymienie na biało. Podczas jazdy, po zatrzymaniu, wyrzuceniu na luz, za każdym razem obroty spadają do poziomu 1200-1500, utrzymują się tak przez kilka sekund i dopiero opadają na jakiś 1000rpm, przy czym autem zaczyna wtedy delikatnie telepać. Check jest sprawny ale nigdy się nie zapalił. Poprzedni właściciel podobno czyścił krokowiec i oddawał komputer do naprawy. Nie wiem czy oba objawy są ze sobą powiązane. Link do strony Krzyżaka jest nieaktywny. Proszę o wskazówki i porady. Jaką kupić diodę i gdzie i jak dokładnie się podpiąć, i czy jest sens, jeśli check engine się nie świeci ?? Czy przed ściągnięciem przepustnicy należy zaopatrzyć się w nową uszczelkę?? Jak wyregulować obroty? Co sprawdzić? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam drogich Mitsumaniakow i miłośników starych samochodów !! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-01-2023, 07:54
|
|
|
Czuję się wywołany do tablicy. Najlepiej będzie, jeśli ściągniesz sobie manual serwisowy do tego auta i wszelkie regulacje zrobisz wg instrukcji. Diodę zawsze warto mieć, kup dowolną na 12V. Ew świetnie współpracuje z tym autem Palm m515 z oprogramowaniem mmcd.
Obrotami się nie przejmuj - być może niedawno był odpięty akumulator. Pojeździj trochę i powinno się to ustabilizować. A jak nie, to dopiero zabierz się za regulację.
Service Manual:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3452 |
|
|
|
 |
Artszym25
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Turbo 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2022 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-01-2023, 22:24
|
|
|
Do tablicy,ale w roli nauczyciela! Dziękuję za odzew i link. Zrobiłem autem 400km, ale głównie była to trasa ze Skarżyska Kamiennej do Wrocławia. Wyrzuciłem też tuningowy zawór Blow off FMIC, montując oryginalny na nowo (poprzednik sobie taki założył), w nadziei, że to powodowało niewłaściwy skład mieszanki... Niestety zmienił się tylko dźwięk, tj. zapanowała cisza. W dodatku tamten FMIC miał cieńsze wyjście, na które zakłada się wężyk podciśnienia, a sam ten wężyk miał założoną gumową zwężkę...I teraz się zastanawiam czy to mogło powodować wzrost ciśnienia doładowania?? Czy wracając do elementów fabrycznych mogłem pogorszyć osiągi auta??? Grubszy gumowy przewód odchodzący od zaworu do rury dolotowej był zaślepiony, ale podłączyłem go na nowo...
P.S. Samochód trochę oldschoolowy a ostatnie posty na temat pierwszej generacji widziałem bodajże z 2012roku , jeśli się nie mylę. Tym bardziej dziękuję za zainteresowanie! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-01-2023, 07:31
|
|
|
W Gdańsku miałbym dla Ciebie fachowca, który się tym zajmie - młody chłopak, swojego czasu miał na placu 4 sztuki 1G i kilka w częściach. Jakoś z 2 lata temu u niego byłem i jeszcze cośtam dłubał.
Niestety te auta są czasem tak porobione, że dojście do rozwiązania może trwać i wymagać przejrzenia całości elektryki i podciśnień oraz osprzętu - na odległość nikt nie powie.
Na zimnym silniku te auta potrafią trochę lać - będzie czuć benzynę, jakoś z 15 lat później dopiero zaczęto stosować inne katalizatory... |
|
|
|
 |
|
|