Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Eagle talon tsi 1g
Autor Wiadomość
Artszym25 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Turbo 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2022
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-01-2023, 21:40   [1G 90-94] Eagle talon tsi 1g

Witajcie.
Od kilku tygodni jestem posiadaczem eagle talon tsi 1g (6bolt turbo), którego nabyłem z paroma problemami. Mianowicie, po odpaleniu czuć bardzo mocno zapach benzyny z rury wydechowej oraz występuje lekkie dymienie na biało. Podczas jazdy, po zatrzymaniu, wyrzuceniu na luz, za każdym razem obroty spadają do poziomu 1200-1500, utrzymują się tak przez kilka sekund i dopiero opadają na jakiś 1000rpm, przy czym autem zaczyna wtedy delikatnie telepać. Check jest sprawny ale nigdy się nie zapalił. Poprzedni właściciel podobno czyścił krokowiec i oddawał komputer do naprawy. Nie wiem czy oba objawy są ze sobą powiązane. Link do strony Krzyżaka jest nieaktywny. Proszę o wskazówki i porady. Jaką kupić diodę i gdzie i jak dokładnie się podpiąć, i czy jest sens, jeśli check engine się nie świeci ?? Czy przed ściągnięciem przepustnicy należy zaopatrzyć się w nową uszczelkę?? Jak wyregulować obroty? Co sprawdzić? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam drogich Mitsumaniakow i miłośników starych samochodów :finga: !!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-01-2023, 07:54   

Czuję się wywołany do tablicy. Najlepiej będzie, jeśli ściągniesz sobie manual serwisowy do tego auta i wszelkie regulacje zrobisz wg instrukcji. Diodę zawsze warto mieć, kup dowolną na 12V. Ew świetnie współpracuje z tym autem Palm m515 z oprogramowaniem mmcd.
Obrotami się nie przejmuj - być może niedawno był odpięty akumulator. Pojeździj trochę i powinno się to ustabilizować. A jak nie, to dopiero zabierz się za regulację.

Service Manual:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3452
 
 
Artszym25 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Turbo 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2022
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-01-2023, 22:24   

Do tablicy,ale w roli nauczyciela! Dziękuję za odzew i link. Zrobiłem autem 400km, ale głównie była to trasa ze Skarżyska Kamiennej do Wrocławia. Wyrzuciłem też tuningowy zawór Blow off FMIC, montując oryginalny na nowo (poprzednik sobie taki założył), w nadziei, że to powodowało niewłaściwy skład mieszanki... Niestety zmienił się tylko dźwięk, tj. zapanowała cisza. W dodatku tamten FMIC miał cieńsze wyjście, na które zakłada się wężyk podciśnienia, a sam ten wężyk miał założoną gumową zwężkę...I teraz się zastanawiam czy to mogło powodować wzrost ciśnienia doładowania?? Czy wracając do elementów fabrycznych mogłem pogorszyć osiągi auta??? Grubszy gumowy przewód odchodzący od zaworu do rury dolotowej był zaślepiony, ale podłączyłem go na nowo...
P.S. Samochód trochę oldschoolowy a ostatnie posty na temat pierwszej generacji widziałem bodajże z 2012roku , jeśli się nie mylę. Tym bardziej dziękuję za zainteresowanie!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-01-2023, 07:31   

W Gdańsku miałbym dla Ciebie fachowca, który się tym zajmie - młody chłopak, swojego czasu miał na placu 4 sztuki 1G i kilka w częściach. Jakoś z 2 lata temu u niego byłem i jeszcze cośtam dłubał.
Niestety te auta są czasem tak porobione, że dojście do rozwiązania może trwać i wymagać przejrzenia całości elektryki i podciśnień oraz osprzętu - na odległość nikt nie powie.
Na zimnym silniku te auta potrafią trochę lać - będzie czuć benzynę, jakoś z 15 lat później dopiero zaczęto stosować inne katalizatory...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.