 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nowy diesel mitsubishi w 2010 |
Autor |
Wiadomość |
gg66 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2007, 23:22
|
|
|
Chyba juz o tym pisałem...
Cytat: | "Nowe Mitsubishi Lancer będzie oferowane początkowo z dobrze znanym, dostarczonym przez koncern Volkswagena 140-konnym dwulitrowym silnikiem diesla wykonanym w technologii pompowtryskiwaczy, montowanym już w Grandisie DI-D i Outlanderze DI-D. "
ale jednak....
Diesel Mitsubishi następnej generacji, którego wprowadzenie na rynek USA ogłoszono w Detroit, będzie oparty na silniku spełniającym Euro 5, który MMC opracowuje wspólnie z Mitsubishi Heavy Industries Ltd do modeli eksportowanych na rynki europejskie. Będzie to więc konstrukcja w pełni japońska..
Nowy silnik będzie wyposażony w filtr cząstek stałych i system katalizatorów wiążących tlenki azotu, by zapewnić zgodność z amerykańskimi normami Tier II Bin5, które wymagają, by emisja tlenków azotu była w dieslach tak niska jak w silnikach benzynowych.
Turbodiesel Mitsubishi będzie wykorzystywał lekki aluminiowy blok i system wtrysku common rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. Nowa turbosprężarka o zmiennej geometrii kierownic przepływu dla gorącej i zimnej strony zapewni kontrolę doładowania w szerokim zakresie, dając Lancerowi - zdaniem Mitsubishi - szybką i silną reakcję na wciśnięcie pedału gazu.
"Podobnie jak w innych zaawansowanych turbosprężarkach, turbina Mitsubishi o zmiennej geometrii zapewnia możliwość zmiany przepływu przez stronę gorącą turbosprężarki, co pozwala wyostrzyć reakcję na gaz zmniejszając "turbodziurę". Jednak turbina Mitsubishi idzie o krok dalej dzięki zmiennej geometrii kierownic dolotu, która może regulować przepływ z kompresora do dolotu. Połączenie tych technologii zapewnić ma kombinację mocy i oszczędności paliwa.
Zastanawia mnie tylko, czy nie spróbują tego wrzucić do Evo..."
cytat za AUTOKRATA |
TUTAJ |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-05-2007, 04:56
|
|
|
to do kosza |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|
|