Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nowy diesel mitsubishi w 2010
Autor Wiadomość
gg66
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 23:22   

Chyba juz o tym pisałem... :lol:

Cytat:
"Nowe Mitsubishi Lancer będzie oferowane początkowo z dobrze znanym, dostarczonym przez koncern Volkswagena 140-konnym dwulitrowym silnikiem diesla wykonanym w technologii pompowtryskiwaczy, montowanym już w Grandisie DI-D i Outlanderze DI-D. "
ale jednak....

Diesel Mitsubishi następnej generacji, którego wprowadzenie na rynek USA ogłoszono w Detroit, będzie oparty na silniku spełniającym Euro 5, który MMC opracowuje wspólnie z Mitsubishi Heavy Industries Ltd do modeli eksportowanych na rynki europejskie. Będzie to więc konstrukcja w pełni japońska..

Nowy silnik będzie wyposażony w filtr cząstek stałych i system katalizatorów wiążących tlenki azotu, by zapewnić zgodność z amerykańskimi normami Tier II Bin5, które wymagają, by emisja tlenków azotu była w dieslach tak niska jak w silnikach benzynowych.

Turbodiesel Mitsubishi będzie wykorzystywał lekki aluminiowy blok i system wtrysku common rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. Nowa turbosprężarka o zmiennej geometrii kierownic przepływu dla gorącej i zimnej strony zapewni kontrolę doładowania w szerokim zakresie, dając Lancerowi - zdaniem Mitsubishi - szybką i silną reakcję na wciśnięcie pedału gazu.

"Podobnie jak w innych zaawansowanych turbosprężarkach, turbina Mitsubishi o zmiennej geometrii zapewnia możliwość zmiany przepływu przez stronę gorącą turbosprężarki, co pozwala wyostrzyć reakcję na gaz zmniejszając "turbodziurę". Jednak turbina Mitsubishi idzie o krok dalej dzięki zmiennej geometrii kierownic dolotu, która może regulować przepływ z kompresora do dolotu. Połączenie tych technologii zapewnić ma kombinację mocy i oszczędności paliwa.

Zastanawia mnie tylko, czy nie spróbują tego wrzucić do Evo..."

cytat za AUTOKRATA


TUTAJ
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-05-2007, 04:56   

to do kosza :!:
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.