Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Wymiana razrządu i zawór korekcji wtrysku
Autor Wiadomość
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 28-04-2007, 00:41   [Cari 1.9TD] Wymiana razrządu i zawór korekcji wtrysku

Wymieniłem rozrząd i wszystko ok ale po przejechaniu 400m zaświeciła się usterka i wynik 51-zawór elektromagnetyczny ( korekcji wtrysku ) czy to przypadek ? Silnik chodzi i po jakimś czasie zapala się usterka za każdym razem. Dodam że przy uruchamianiu silnika przez nie całą sek silnik pracuje na jakiś 400 obrotów i jest głośny dokładnie jak przyspieszony zapłon po czym sam wchodzi na wyższe obroty to jest ok 600 i jest niby ok ale jakby słabiej się wkręcał przy 2000 obr i łatwo zadusić go przy ruszaniu przedtem nie możliwe. Natomiast za uwarzyłem od jakiegoś czasu wilgoć pod tym zaworem tyle że nie zaświecała się usterka.
Niby sprawdziłem czy wtyczka jakaś nie rozłączona.
Pozdrawiam

[ Dodano: 28-04-2007, 16:32 ]
Dodam że przed wymianą paska obroty same podchodziły do 1200 jak się nagrzał a teraz 600 przedtem przy włączeniu świateł wentylatora itd silnik zwalniał a teraz nic. Byłem u gościa w serwisie przed wymianą który pracował u Mitsu powiedział że na pewno jest źle ustawiony rozrząd, teraz obroty ok to oznaczało by że rzeczywiście jest ten zawór padnięty? Jeszcze jedno jechałem dziś jakieś 20 km non stop równo ok 2500-3000 kontrolka od usterki nie zapalała się ale jak tylko przycisnołem do 3000-4000 obr. to od razu się zapaliła później zgasła i znów się zapaliła jak silnik wszedł na wolne obroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.