Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chłodne powietrze z nawiewów Outlander PHEV 2.0
Autor Wiadomość
Tymon89 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2020
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-11-2020, 11:41   Chłodne powietrze z nawiewów Outlander PHEV 2.0

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was doświadczył problemu z ogrzewaniem w Outlander PHEV. Po uruchomieniu samochodu i włączeniu nawiewów, ogrzewanie działa przez jakieś 15-20km. Następnie z nawiewów zaczyna dmuchać chłodne powietrze. Samochód trafił do serwisu gdzie wyczyszczony został filtr na wężu od nagrzewnicy. Niestety czyszczeniu filtra nie rozwiązało problemu. Dodam, że gdy ustawię ogrzewanie na daną godzinę, samochód się nagrzewa. Z góry dziękuję za info i pozdrawiam.
 
 
kris504 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-11-2020, 20:14   

W pierwszej kolejności ustalić należy czy w chwili kiedy zaczyna dmuchać zimne powietrze do nagrzewnicy dochodzi gorący płyn chłodniczy. Można to zrobić dotykając węże na wejściu i wyjściu nagrzewnicy. Jeżeli węże są chłodne to problem może leżeć na przykład w dostającym się powietrzu do układu chłodzenia. Może być tak, że sama nagrzewnica jest zawalona jakimś brudem (np. ktoś wsypał do układu chłodzenia uszczelniacza do chłodnic w proszku). Wówczas w pierwszej kolejności po nagrzaniu się płynu do temp. ok 90 stopni nagrzewnica przestaje być drożna.
Jeżeli jednak obydwa węże od nagrzewnicy są gorące a dmucha chłodne powietrze to problem pewnie leży w sterowaniu klapką od obudowy nagrzewnicy.
Trudno tak zdalnie coś stwierdzić.
_________________
Kris504
 
 
popiolekpolska 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 24-11-2020, 22:58   

Czy coś się udało ustalić, bo mam to samo.
 
 
xwiktorx 
Nowy Forumowicz

Auto: OutLander phev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2023
Posty: 2
Skąd: Kolno
Wysłany: 27-04-2023, 15:51   

Podpinam się do tematu. Jestem nowym właścicielem PHEV z 14 roku. Pytanie gdzie jest ten filtr? Na postoju grzeje ładnie a w trasie jak mu pasuje. Nawet na wymuszonym silniku spalinowym .
 
 
MiG25 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2022
Posty: 49
Skąd: Mariampol
Wysłany: 27-04-2023, 20:53   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=115158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.