Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem
Autor Wiadomość
Drakovskii 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2023
Posty: 2
Skąd: Gorzów Wielkopolski
  Wysłany: 22-02-2023, 21:43   Problem z silnikiem

Witam
Posiadam następujący problem z obrotami jałowymi w 4g63
Jak silnik jest zimny utrzymuje obroty tak jak powinien, jak się rozgrzeje już nie jest tak ciekawie.. Silnik gaśnie za każdym razem gdy wcisnę sprzęgło lub zatrzymuje pojazd, czasami walczy i obroty spadają do 500 i falują w granicach 700 aż do 1500 i strasznie telepie silnikiem
Ostatnio wymieniałem przepływomierz wraz z filtrem powietrza coś to niby dało silnik zaczął chodzić troszkę lepiej ale dalej ten problem występuje, Silnik krokowy również wymieniony.
Nieszczelności na dolocie brak, na kolektorze dolotowym również, Wcześniej jak wymieniałem wtryskiwacze i podkładki na które nachodzą wtryski nie wyglądały dobrze ale że nie posiadałem nowych więc ich nie wymieniłem możliwe że przez to łapie lewe powietrze ale pewien nie jestem.
Za wszystkie odpowiedzi dziękuje i pozdrawiam


Mitsubishi Eclipse 1g 1992
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-02-2023, 09:09   

Te gumki od wtrysków możesz bez problemu kupić, ale żeby poprawnie to zdiagnozować trzeba się wpiąć pod złącze ALDL i zobaczyć jakie tam są parametry podczas gaśnięcia - czy masz za dużo czy za mało powietrza.
W przepustnicy masz śrubkę regulującą przepływ powietrza i ją trzeba by wyregulować. Plus być 100% pewnym, że wszystkie podciśnienia są w porządku.
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-wtryskiwacza-paliwa-mitsubishi-10937182822
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.