[3.2 DID] Maglownica do wymiany gdzie regenerowac plus warsz |
Autor |
Wiadomość |
coval
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2023, 12:10 [3.2 DID] Maglownica do wymiany gdzie regenerowac plus warsz
|
|
|
Cześć Panie i Panowie
Prośba i poradę bo muszę maglownicę wymienić w Pajero 2014 176tyś przebiegu
Regenerować tą z auta czy kupić nową, a jak kupić to jaką polecacie?
Najtańsza NTY ale podobno to niezbyt dobre jest.
Jak regenerować to gdzie? A jak kupić to której marki albo od kogo?
Plus polecony warsztat co ogarnie ten temat w Wawie i okolicach.
Planowałem serwis firmowy ale ceny jakieś chore mi zaproponowali.
Potrzebuję na pilnie to ogarnąć bo wyszło mi to na przeglądzie okresowym.
Z góry dziękuję
Coval |
_________________ God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-01-2023, 12:49
|
|
|
NTY to też będzie sprzęt regenerowany w tym przypadku. Bierz śmiało - jakość tych części jest różna, ale w swoich autach zamontowałem wiele ich części i zawsze bez problemu. |
|
|
|
 |
coval
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2023, 14:41 Maglownica
|
|
|
Tak chyba zrobię a starą oddam do regeneracji w tzw międzyczasie |
_________________ God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy. |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 20-01-2023, 15:46
|
|
|
A co się dzieje? Mam przejechane 400.000km i z maglownicą problem był tylko raz. Mianowicie skończył się uszczelniacz i wyciekł płyn. Było to jakieś 2 lata temu.
Wykręciłem maglownicę, wymieniłem uszczelniacze za "kilka dyszek" i cisza, spokój do dziś. |
|
|
|
 |
coval
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2023, 18:48 Maglownica
|
|
|
no jakoś tak luzów dostała
Ato w lifcie 2 cale Lovells, nie mam pojęcia. Na przeglądzie wyszło i nie podbili mi przeglądu, że są luzy na przekładni kierowniczej.
Kupię NTY, a swoja oddam do "fachowej" regeneracji i potem znów wymienię a NTY będzie leżał na zapas |
_________________ God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-01-2023, 17:49
|
|
|
tam luz może być w wielu miejscach - pytanie gdzie akurat się pojawił, czy na ślimaku czy na wielowypuście na wejściu czy na samej listwie - to ostatnie łatwo naprawić, bo tam są takie tulejki teflonowe
ale jeśli jest luz na listwie, to najczęściej też ciekną uszczelniacze ciśnieniowe - to już po rozebraniu widać |
|
|
|
 |
zeshky
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2014 Posty: 15 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 09-02-2023, 14:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | tam luz może być w wielu miejscach - pytanie gdzie akurat się pojawił, czy na ślimaku czy na wielowypuście na wejściu czy na samej listwie - to ostatnie łatwo naprawić, bo tam są takie tulejki teflonowe
ale jeśli jest luz na listwie, to najczęściej też ciekną uszczelniacze ciśnieniowe - to już po rozebraniu widać |
Hej dołączę się do dyskusji. U mnie mam też luz na maglownicy w P4, ale nic nie cieknie, a luz po sprawdzeniu jest tak jakby góra-dół zaraz przy końcach magla, gdzie się wkręca drążki.
Czy w tym przypadku te tulejki się wymienia?
Będę wdzięczny za podpowiedź |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
zeshky
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2014 Posty: 15 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 10-02-2023, 13:38
|
|
|
Da się to zrobić bez wyciągania magla? Jeśli tak to czy da się samemu z podstawowymi narzędziami, bez kanału zrobić?
I jeśli nie nominał to wtedy trzeba dorabiać czy są nadwymiarowe? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-02-2023, 21:25
|
|
|
Nie da się zrobić bez wyciągania - przekładnię trzeba rozkręcić, zacząć od główki na którą przekazywany jest obrót ze sztycy kierownicy. Nie spotkałem się z nadwymiarami - może osoba robiąca regenerację dobiera inne tulejki albo zwyczajnie mówi, że już się nic nie da z tym zrobić (bo dorobienie nowej listwy może być nieopłacalne).
Ja 2x ściągałem przekładnię z poziomu podłogi - w Galancie i fordzie mondeo. Da się, trzeba tylko wysoko przód podnieść. |
|
|
|
 |
jaworek74
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-08-2023, 22:32
|
|
|
Podłacze sie do tematu,czy aby wyjac maglownice trzeba zdemontowac lewy wachacz i poluzowac przedni most?
U mnie za czorta nie chce wyjsc magiel.brakuje 3 mm pomiedzy glowka mostu a wzmcnieniem.
Macie jakies porady jak to ustrojstwo wyjac.juz mi rece opadaja... |
|
|
|
 |
xrvat
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2023 Posty: 1 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 06-11-2023, 12:48
|
|
|
jaworek74 napisał/a: | Podłacze sie do tematu,czy aby wyjac maglownice trzeba zdemontowac lewy wachacz i poluzowac przedni most?
U mnie za czorta nie chce wyjsc magiel.brakuje 3 mm pomiedzy glowka mostu a wzmcnieniem.
Macie jakies porady jak to ustrojstwo wyjac.juz mi rece opadaja...
|
Znalazłeś kolego rozwiązanie ? Dzisiaj i mnie to spotkało.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-12-2023, 14:27
|
|
|
xrvat napisał/a: | jaworek74 napisał/a: | Podłacze sie do tematu,czy aby wyjac maglownice trzeba zdemontowac lewy wachacz i poluzowac przedni most?
U mnie za czorta nie chce wyjsc magiel.brakuje 3 mm pomiedzy glowka mostu a wzmcnieniem.
Macie jakies porady jak to ustrojstwo wyjac.juz mi rece opadaja...
|
Znalazłeś kolego rozwiązanie ? Dzisiaj i mnie to spotkało.
Pozdrawiam. |
Szczerze to jako warsztat regeneracji nie polecamy. Ale polecamy nowe Przekładnie. Takie jak z linku poniżej:
https://e-pajero.pl/szukaj?search_query=przekładnia&carEntity=151 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
coval
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-01-2024, 09:53 Maglownica regeneracja
|
|
|
U mnie skończyło się na serwisie na Heliotropów w Wawie i oni mają jakoiś zaprzyjaźniony warsztat co regeneruje.
Kupiłem oryginalną do Miśka do regeneracji a ta swoją zostawiłem sobie na zapas.
Na razie od roku smiga aż miło.
No poza tą akcją ze wzmacniaczem co opisałem w innym wątku
Coval |
_________________ God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy. |
|
|
|
 |
|