 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Falujące obroty przy przyspieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
hlukasz
Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2019 Posty: 48 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 14-11-2023, 20:30 [3.2 DID] Falujące obroty przy przyspieszaniu
|
|
|
Cześć
Ostatnio w moim Pajero (2007r, 3.2 DID, 290kkm przebiegu) zauważyłem problem z falowaniem obrotów silnika. Na początku było to tylko słyszalne przy przyspieszaniu, po jakimś czasie zaczęło być już odczuwalne (samochód przyspiesza nierównomiernie), a ostatnio pojawia się nawet jak się próbuje wkręcić na obroty stojąc na P.
Błędów brak, filtr paliwa wymieniony (bez poprawy). Poniżej wklejam wykres ciśnienia paliwa w szynie - samochód stoi na P i jedynie dodałem gazu żeby wkręcił się na około 3k RPM i trzymałem wciśnięty pedał w stałej pozycji przez około 10 sekund.
Zakładam, że to nie powinno tak wyglądać? Macie jakieś pomysły od czego zacząć? Czy to może być spowodowane zacinającym się zaworem SCV? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-12-2023, 14:25 Re: Falujące obroty przy przyspieszaniu
|
|
|
hlukasz napisał/a: | Cześć
Ostatnio w moim Pajero (2007r, 3.2 DID, 290kkm przebiegu) zauważyłem problem z falowaniem obrotów silnika. Na początku było to tylko słyszalne przy przyspieszaniu, po jakimś czasie zaczęło być już odczuwalne (samochód przyspiesza nierównomiernie), a ostatnio pojawia się nawet jak się próbuje wkręcić na obroty stojąc na P.
Błędów brak, filtr paliwa wymieniony (bez poprawy). Poniżej wklejam wykres ciśnienia paliwa w szynie - samochód stoi na P i jedynie dodałem gazu żeby wkręcił się na około 3k RPM i trzymałem wciśnięty pedał w stałej pozycji przez około 10 sekund.
Obrazek
Zakładam, że to nie powinno tak wyglądać? Macie jakieś pomysły od czego zacząć? Czy to może być spowodowane zacinającym się zaworem SCV? |
Do wymiany czujnik w Pompie
https://e-pajero.pl/uklad-paliwowy/6834-zawor-czujnik-pompy-wtryskowej-scv-l200-2500did-1460a031-1460a037.html |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|