Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne problemy z O3
Autor Wiadomość
Szczykawka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2024
Posty: 10
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 15-06-2024, 20:27   Dziwne problemy z O3

Witajcie,
Czy ktoś z Was ma założonego CanLock'a w swoim O3? pod koniec maja założyłem do swojego O3 (3.0 V6 2020r.) i zaczęły się dziwne problemy. średnio raz na tydzień bądź dwa auto zaczyna wyświetlać błędy na desce, aż w końcu gaśnie. W ubiegły piątek (tydzień temu) doszło do tego, że nie działały mi nawet wskaźniki na desce, wspomaganie, klima itp - jadąc do pracy ostatni kilometr pokonałem w zasadzie tylko na skrzyni i silniku - nic więcej nie działało. A jak stanąłem to nie dało się go odpalić (ani z mojego boostera, ani z kabli i drugiego auta). Wezwałem więc assistance - ale czekałem na gościa półtorej godziny, auto przestygło i bach, uruchomiło się.
Przez tydzień było dobrze, a dziś powtórka, najpierw błędy na wyświetlaczu między zegarami, potem wyłączyło się radio, klimatyzacja, a na parking przed sklepem wjechałem już bez wspomagania. auto zamknąłem i zostawiłem na 4 godziny. jak wróciłem uruchomiło się normalnie. Problem z uruchomieniem wygląda tak, jakby przekaźnik strzelał ale rozrusznik nie kręcił. Akumulator jest nowy, sprawdzony przez mechanika, ładowanie jest w porządku. Odczyt błędów przez mechanika skutkował dużą ilością komunikatów "brak prądu". Jedyną zmianą jest ten CanLock. Macie jakiś pomysł jak to dokładnie zdiagnozować?
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 315
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-06-2024, 20:52   

No to na moje masz odpowiedź , najwyraźniej ten Canlock powoduje konflikt w szynie can pojadu , jeśli wcześniej było ok to nie masz się nad czym zastanawiać
 
 
Szczykawka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2024
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2024, 09:08   

Cześć,
Jestem po długiej diagnostyce (c.a. 2000km) - to był alternator. przez pierwsze 40-60 minut ładował, a potem drenował akumulator (prawdopodobnie gdzieś było zwarcie). CanLock działa poprawnie. Diagnostyka warsztatowa wraz z naprawą u speca od alternatorów trwała tydzień i kosztowała 500 PLN. przez te 2000 km raz się zapalił checkengine (P2252 pierwsza sonda lambda) ale po skasowaniu nie wróciło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.