 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Komunikat REFUELING SYSTEM SERVICE REQUIRED w PHEV 2020 |
Autor |
Wiadomość |
MomDoesntLoveMe
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2.4 2020
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2024 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-08-2024, 23:56 Komunikat REFUELING SYSTEM SERVICE REQUIRED w PHEV 2020
|
|
|
Cześć. Wczoraj rano po uruchomieniu mojego Outlandera PHEV 2.4 z 2020 roku zostałem poinformowany, że REFUELING SYSTEM SERVICE REQUIRED. Otworzyłem więc wlew paliwa, zamknąłem ponownie (z kliknięciem kurka) i uruchomiłem ponownie auto. Nic to nie dało, ten sam komunikat jest wyświetlany. Dziś dotankowałem samochód i nie dostrzegłem jakichkolwiek problemów z systemem tankowania, ale problem wciąż występuje.
Czy ktoś z Was miał taki problem? Czy można ten komunikat jakoś ukryć? Czy da się to załatwić bez wizyty w ASO?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
pbil
Nowy Forumowicz pbil
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2024 Posty: 14 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 20-08-2024, 12:27
|
|
|
niestety, musisz wlać 15 litrów lub więcej |
|
|
|
 |
MomDoesntLoveMe
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2.4 2020
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2024 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-08-2024, 18:27
|
|
|
Okazało się, że na stacji obsługa nie dokręciła mi kurka, co spowodowało problem z wyrównywaniu ciśnienia w baku. Powiedziano mi, że na ogół są 3 przyczyny:
- wlane za dużo paliwa i zatyka się zawór wyrównujący ciśnienie,
- niedokręcony kurek, wówczas czujnik zauważa problem,
- awaria czujnika.
W ASO usunęli błąd i wszystko wróciło do normy. Zapytałem czy istnieje możliwość samodzielnego wyłączenia komunikatu błędu i otrzymałem odpowiedź przeczącą.
Szczęśliwie nawet mnie nie skasowali, bo samochód jest na gwarancji. |
|
|
|
|
 |
|
|