Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
Kuba122111 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2020
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 07-09-2024, 18:17   Szarpanie na wolnych obrotach

Witam przychodzę z pytaniem czy ktoś borykał się z problem braku mocy w pewnej partii obrotów. Najpierw było szarpanie, podejrzenie zawór zmiennych faz wartość rzeczywista a zadana to jedna wielka dyskoteka zadana np 70 rzeczywista 40 później 60 a jeszcze później 20,nowy zawór niewiele zmienił, wyczyszczony stary ustały szarpania po wyczyszczeniu lecz zagwozdka jest taka, że faza jest słaba na wykresie, po podpięciu kostki pod nowy zawór i podpięcie na krótko zaworu zmiennej fazy który jest głowicy od ok. 1k obr do 3700 wykres wychodzi idealnie, gdy zawór jest podpięty kostką szarpanie jest ale rzadko występuje, faza jest lecz niestety bardzo słaba, 1500rpm różnica między podpięciem na krótko a kostką jest około 30nm, zostało sprawdzone wszystko co po drodze napięcie dochodzi, oporność ok, przekaźnik ok. (Wykresy chodzi o hamownie) W dodatku jest dołek między 3700 a 3800 obr momentu oraz mocy tak jakby coś obcinało na chwilę moc. Stuków nie ma, wypadania zapłonów raczej też
Edit: zapomniałem dodać, że auto to Mitsubishi colt 6 z 2006r, 1.3 silnik 95km
  
 
 
malyrawi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt VI 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2021
Posty: 24
Skąd: Murzynowo
Wysłany: 07-09-2024, 20:55   

Czy ",nowy zawór niewiele zmienił" to jest prawdziwy nowy oryginał, czy "nowy" z Chin?
 
 
Kuba122111 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2020
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 07-09-2024, 21:01   

malyrawi napisał/a:
Czy ",nowy zawór niewiele zmienił" to jest prawdziwy nowy oryginał, czy "nowy" z Chin?

Nowy z ASO bodajże 610zl kosztował

[ Dodano: 07-09-2024, 21:46 ]
Podpiąłem elm tak by mieć podgląd na fazę i zauważyłem ciekawą sprawę, przepustnica jakby wariuje w okolicach 2k obr, po wykresie widzę, że ona się tak jakby uchyla i zamyka i tak cały czas aż nie odpuszczę gazu, czy właśnie w taki sposób objawia się jej uszkodzonie? Dodam jeszcze, że z gazem w podłogę wykres jest wręcz idealny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.