Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero III i IV oraz Sport pytania żółtodzioba
Autor Wiadomość
Mbober1 
Nowy Forumowicz

Auto: narazie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 2
Skąd: Wisła
Wysłany: 22-08-2024, 14:40   Pajero III i IV oraz Sport pytania żółtodzioba

Ok

Mam kilka pytań na które jakoś nie umiem znaleźć odpowiedzi.

Po pierwsze Pajero III i IV silnik 3.2 DiD.

W 3 pada pompa wtryskowa przez problemy z bakiem i wlewem. Na forum widziałem informacje że się ją naprawia a nie regeneruje i są inne koszty naprawy. Wiek kość coś więcej na ten temat?

Czy dobrze rozumuję że 4 będzie mniej kosztowna w naprawie układy paliwowego bo regeneracja wtrysków wychodzi taniej jak pompy 3 ?

Jeżeli w 3 pójdę w benzynę to który silnik będzie bardziej optymalny 3.0 czy 3.5 oczywiście myśląc o jego zagazowaniu.

Czy dobrze rozumem że w benzynie nie występował problem z bakiem i wlewem ?

Pytanie drugie Sport

Pasy 3 punktowe na tylnej kanapie w środkowym siedzeniu występowały od 2004 ?

Celuję tutaj w benzyną 3.0 ale zastanawiam się nad diselm 2,5 ale w tej mocniejszej wersji 136 km.

Dlaczego w dislach w Sporcie nie mam problemy z układem paliwowym, mają bak z plastiku ?
Ostatnio zmieniony przez Mbober1 22-08-2024, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
edmunek 
Forumowicz

Auto: Shogun 4
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Sty 2023
Posty: 184
Skąd: Stąd
Wysłany: 22-08-2024, 17:12   

Nie ma czegoś takiego jak 3.3 DiD.
Jest 3.2

W obydwóch ten sam silnik ale w trzeciej generacji masz właśnie pompę paliwa która pada i koszt to zazwyczaj około 6-12 tysięcy złotych plus przewody paliwowe, wlew, bak itp.

W czwórce masz wtryski i tam one nie padają tak jak pompa w trójce.
_________________

 
 
Mbober1 
Nowy Forumowicz

Auto: narazie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 2
Skąd: Wisła
Wysłany: 22-08-2024, 17:43   

edmunek napisał/a:
Nie ma czegoś takiego jak 3.3 DiD.
Jest 3.2


Zgadza się mój błąd już poprawiłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.