Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
06-05-2019, 08:14
[Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D
Autor Wiadomość
naderer 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 21-08-2008, 11:31   [Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D

Witam serdecznie uzytkownikow mitsu.Prosze o pomoc w takim oto przypadku.
Pajero 3.2DI-D z 2002 roku,przebieg org.142 tys,pierwsze objawy juz w maju to check na desce i blad czujnika podcisnienia w kolektorze ssącym,auto przechodzilo jakby w tryb awaryjny i obroty silnika tylko do 2 tys,przy dodaniu gazu kleby czarnego dymu,pomagalo skasowanie tego bledu w serwisie albo na drugi dzien jakby nic sie nie stalo motor chodzil bez zarzutu.W/w objawy pojawiły sie 3 krotnie.Za 4 razem juz nie chcialy ustapic wiec po wizycie w serwisie wykryto bład nr 26 i 48,czyli chyba spadek cisnienia na pompie wtryskowej.Stwierdzono ze mam pompe do regeneracji i ze jest to dosc częsty przypadek.
Prosze o jakies info moze ktos juz miał taki przypadek z pompą,bo nie wiem czy ja dawac do regeneracji czy moze lepiej kupic używaną ?.Jeżdze tylko na paliwie z bp-ultimaate i dbam o auto wiec jestem bardzo niemiło zaskoczony.Z góry bardzo serdecznie dziękuje i pozdrawiam.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-08-2008, 12:20   

Ja miałem takie przypadki bo się tym zajmuje.
Typowy objaw pompy, Ale musze cię zmartwić, pomy nie da się zregenerować, na tym forum są ludzie co za regeneracje płacili od 2700 zł do 6600 i nic nie pomogło.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
naderer 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 21-08-2008, 15:07   

cenna informacja ,dziękuje,ważne
aby nie powielac błedów innych użytkowników,
w nr.7 2008 gazety 4x4 off-road czytałem własnie ze pompy w pajero są własciwie nienaprawialne,ale chciałem się upewnic,czyli trzeba upolowac jakąś używke,
na co nalezy zwrócić uwage przy zakupie używanej pompy ? jest tylko jeden rodzaj ?

[ Dodano: 22-08-2008, 18:20 ]
może to któryś wtrysk leje i przez to jest spadek ciśnienia na czujniku w pompie ?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2008, 19:48   

zbyszekm2 napisał/a:
na tym forum są ludzie co za regeneracje płacili od 2700 zł do 6600 i nic nie pomogło

A ja znam całą mase ludzi którzy naprawiali te pompy( naprawiali a nie regenerowali) i samochody lataja jak wsciekłe.
Znam też takich którzy regenerowali te pompy i samochody nie chodzą, wszystko przez to że były robione w nieodpowiednich warsztatach.
zbyszekm2 napisał/a:
pomy nie da się zregenerować

Co to znaczy? W środku jest jakaś magia? Przecież to zwykły Zexel VRZ.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-08-2008, 20:04   

W Polsce jest jeden zakład który to podejmuje się naprawić. Inni jak biorą to i tak do niego wysyłają.
Akurat ta pompa jest trudna do regeneracji.
W środku nie mam magi, jest elektronika i to wystarczy.
Możesz mieć oczywiście inne zdanie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2008, 20:31   

zbyszekm2 napisał/a:
Możesz mieć oczywiście inne zdanie.

W tej rozmowie wierzyłbym raczej tomekrvf. Gość wie co mówi i WARTO go wysłuchać.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-08-2008, 20:48   

Przecież ja nie mówię, że nie ma racji, tylko, że ja mam z 50 szt pomp po regeneracji i żadna nie działa tak jak trzeba.
I w kilku innych warsztatach jest podobnie.
Po za ty minimalny koszt regeneracji jaki podają to 2700 zł, inni popłacili ok 6000 zł nowa ok 9400 zł. używka ok 3000-4000 zl.
Więc to też daje jakiś obraz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
naderer 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 26-08-2008, 18:00   

kupiłem używaną pompe z anglika który miał przebieg 30 tyś mil,osobiście byłem przy aucie, żal rozbierać takie auto ale cóż dzięki temu mamy części,
o efektach poinformuje za 2 dni,w czwartek jestem wpisany w zeszyt u mechanika
pozdrawiam
 
 
Gienia 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 04
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2008, 23:07   

Ile zapłaciłeś jeśli można spytać?
 
 
naderer 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 28-08-2008, 16:35   

2,5
a zastanawiam sie co zrobic ze starą ?

[ Dodano: 29-08-2008, 14:55 ]
dzisiaj odebrałem auto,
po pierwszej jeżdzie próbnej chodzi jak trzeba,
zobaczymy co bedzie dalej
tak więc chyba coś sie działo z pompą,ale mechanik mówi że to równie dobrze mógł ześwirowac jakiś czujnik w niej,a jest ich tam nie mało
zobaczymy teraz jak będzie ze spalaniem na 100 km
pozdrawiam i dziekuje za pomoc

[ Dodano: 13-09-2008, 18:07 ]
no i spalanie spadło o 2 litry,spora różnica
 
 
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 21-01-2010, 12:01   

Witam, mam wielką prośbę,
znajomemu w ASO mitsu stwierdzili, że do wymiany jest pompa wtryskowa (pajero 3,2 2004r) nr pompy ME204338. Zaproponowali regenerację, z tym że koszt powyżej 6 tys + koszty robocizny :shock:
regeneracja w Krotoszynie.
Czy ktoś wie, gdzie można naprawić-zregenerować pompę, ale dobrze i w jakiej cenie? byłbym niezmiernie wdzięczny za namiary firm i przybliżone koszty.
A a jeżeli nici z regeneracji to gdzie szukać używanych?
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2010, 18:56   

http://www.e-pajero.pl
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 22-01-2010, 09:10   

Wielkie Dzięki :P
Przekazałem kontakt, może coś wyjdzie.
Pozdrawiam
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
naderer 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 26-01-2010, 10:24   

Witam.
Też namawiano mnie na regeneracje,ale ktos mi opowiedział jakie miał problemy z pompą po regenaracji i że wyciągał ją i wkładał do auta pare razy,wysyłał ponownie do reklamacji ,telefony itp, to postanowiłem kupic używaną pompe.Na znanym portalu trfiłem pompe z "anglika"z przebiegiem 15 tyś mil.Byłem osobiście przy demontażu,zapłaciłem za nią 3 tys, plus 500 zł za montaż w aucie i autko chodzi jak nalezy i mniej pali o jakies 2 litry !!! Przejechałem już 80 tys kil.
Wilkie dzięki dla kolegi który mi tak poradził .pomimo tej usterki nadal uważam ze Pajero to super autko i praktycznie bezawaryjne.Poza tym przypadkiem to tylko oleje ,klocki,tarcze,filtry.
W razie potrzeby dysponuje moją starą pompą.
pozdrawiam wszystkich
 
 
SoffCar 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DID 2005
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Legionowo (prawie :)
Wysłany: 29-01-2010, 01:36   

Witaj,
Jeśli można zapytać -po co byłeś osobiście przy demontażu tej pompy ?
Można przy tym coś popsuć?
Słyszałem, że musi być cały czas zalana olejem.. to o to chodzi ?
Pozdr
S.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.