Przesunięty przez: zbyszekm2 06-05-2019, 08:14 |
[Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D |
Autor |
Wiadomość |
naderer
Nowy Forumowicz
Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 7 Skąd: opole
|
Wysłany: 21-08-2008, 11:31 [Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D
|
|
|
Witam serdecznie uzytkownikow mitsu.Prosze o pomoc w takim oto przypadku.
Pajero 3.2DI-D z 2002 roku,przebieg org.142 tys,pierwsze objawy juz w maju to check na desce i blad czujnika podcisnienia w kolektorze ssącym,auto przechodzilo jakby w tryb awaryjny i obroty silnika tylko do 2 tys,przy dodaniu gazu kleby czarnego dymu,pomagalo skasowanie tego bledu w serwisie albo na drugi dzien jakby nic sie nie stalo motor chodzil bez zarzutu.W/w objawy pojawiły sie 3 krotnie.Za 4 razem juz nie chcialy ustapic wiec po wizycie w serwisie wykryto bład nr 26 i 48,czyli chyba spadek cisnienia na pompie wtryskowej.Stwierdzono ze mam pompe do regeneracji i ze jest to dosc częsty przypadek.
Prosze o jakies info moze ktos juz miał taki przypadek z pompą,bo nie wiem czy ja dawac do regeneracji czy moze lepiej kupic używaną ?.Jeżdze tylko na paliwie z bp-ultimaate i dbam o auto wiec jestem bardzo niemiło zaskoczony.Z góry bardzo serdecznie dziękuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-08-2008, 12:20
|
|
|
Ja miałem takie przypadki bo się tym zajmuje.
Typowy objaw pompy, Ale musze cię zmartwić, pomy nie da się zregenerować, na tym forum są ludzie co za regeneracje płacili od 2700 zł do 6600 i nic nie pomogło. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
naderer
Nowy Forumowicz
Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 7 Skąd: opole
|
Wysłany: 21-08-2008, 15:07
|
|
|
cenna informacja ,dziękuje,ważne
aby nie powielac błedów innych użytkowników,
w nr.7 2008 gazety 4x4 off-road czytałem własnie ze pompy w pajero są własciwie nienaprawialne,ale chciałem się upewnic,czyli trzeba upolowac jakąś używke,
na co nalezy zwrócić uwage przy zakupie używanej pompy ? jest tylko jeden rodzaj ?
[ Dodano: 22-08-2008, 18:20 ]
może to któryś wtrysk leje i przez to jest spadek ciśnienia na czujniku w pompie ? |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2008, 19:48
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | na tym forum są ludzie co za regeneracje płacili od 2700 zł do 6600 i nic nie pomogło |
A ja znam całą mase ludzi którzy naprawiali te pompy( naprawiali a nie regenerowali) i samochody lataja jak wsciekłe.
Znam też takich którzy regenerowali te pompy i samochody nie chodzą, wszystko przez to że były robione w nieodpowiednich warsztatach.
zbyszekm2 napisał/a: | pomy nie da się zregenerować |
Co to znaczy? W środku jest jakaś magia? Przecież to zwykły Zexel VRZ. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-08-2008, 20:04
|
|
|
W Polsce jest jeden zakład który to podejmuje się naprawić. Inni jak biorą to i tak do niego wysyłają.
Akurat ta pompa jest trudna do regeneracji.
W środku nie mam magi, jest elektronika i to wystarczy.
Możesz mieć oczywiście inne zdanie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2008, 20:31
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Możesz mieć oczywiście inne zdanie. |
W tej rozmowie wierzyłbym raczej tomekrvf. Gość wie co mówi i WARTO go wysłuchać. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-08-2008, 20:48
|
|
|
Przecież ja nie mówię, że nie ma racji, tylko, że ja mam z 50 szt pomp po regeneracji i żadna nie działa tak jak trzeba.
I w kilku innych warsztatach jest podobnie.
Po za ty minimalny koszt regeneracji jaki podają to 2700 zł, inni popłacili ok 6000 zł nowa ok 9400 zł. używka ok 3000-4000 zl.
Więc to też daje jakiś obraz. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
naderer
Nowy Forumowicz
Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 7 Skąd: opole
|
Wysłany: 26-08-2008, 18:00
|
|
|
kupiłem używaną pompe z anglika który miał przebieg 30 tyś mil,osobiście byłem przy aucie, żal rozbierać takie auto ale cóż dzięki temu mamy części,
o efektach poinformuje za 2 dni,w czwartek jestem wpisany w zeszyt u mechanika
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gienia
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DiD 04
Dołączył: 14 Sie 2008 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2008, 23:07
|
|
|
Ile zapłaciłeś jeśli można spytać? |
|
|
|
 |
naderer
Nowy Forumowicz
Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 7 Skąd: opole
|
Wysłany: 28-08-2008, 16:35
|
|
|
2,5
a zastanawiam sie co zrobic ze starą ?
[ Dodano: 29-08-2008, 14:55 ]
dzisiaj odebrałem auto,
po pierwszej jeżdzie próbnej chodzi jak trzeba,
zobaczymy co bedzie dalej
tak więc chyba coś sie działo z pompą,ale mechanik mówi że to równie dobrze mógł ześwirowac jakiś czujnik w niej,a jest ich tam nie mało
zobaczymy teraz jak będzie ze spalaniem na 100 km
pozdrawiam i dziekuje za pomoc
[ Dodano: 13-09-2008, 18:07 ]
no i spalanie spadło o 2 litry,spora różnica |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 21-01-2010, 12:01
|
|
|
Witam, mam wielką prośbę,
znajomemu w ASO mitsu stwierdzili, że do wymiany jest pompa wtryskowa (pajero 3,2 2004r) nr pompy ME204338. Zaproponowali regenerację, z tym że koszt powyżej 6 tys + koszty robocizny
regeneracja w Krotoszynie.
Czy ktoś wie, gdzie można naprawić-zregenerować pompę, ale dobrze i w jakiej cenie? byłbym niezmiernie wdzięczny za namiary firm i przybliżone koszty.
A a jeżeli nici z regeneracji to gdzie szukać używanych?
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2010, 18:56
|
|
|
http://www.e-pajero.pl |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 22-01-2010, 09:10
|
|
|
Wielkie Dzięki
Przekazałem kontakt, może coś wyjdzie.
Pozdrawiam |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
naderer
Nowy Forumowicz
Auto: pajero V60 3,2DI-D wagon
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 7 Skąd: opole
|
Wysłany: 26-01-2010, 10:24
|
|
|
Witam.
Też namawiano mnie na regeneracje,ale ktos mi opowiedział jakie miał problemy z pompą po regenaracji i że wyciągał ją i wkładał do auta pare razy,wysyłał ponownie do reklamacji ,telefony itp, to postanowiłem kupic używaną pompe.Na znanym portalu trfiłem pompe z "anglika"z przebiegiem 15 tyś mil.Byłem osobiście przy demontażu,zapłaciłem za nią 3 tys, plus 500 zł za montaż w aucie i autko chodzi jak nalezy i mniej pali o jakies 2 litry !!! Przejechałem już 80 tys kil.
Wilkie dzięki dla kolegi który mi tak poradził .pomimo tej usterki nadal uważam ze Pajero to super autko i praktycznie bezawaryjne.Poza tym przypadkiem to tylko oleje ,klocki,tarcze,filtry.
W razie potrzeby dysponuje moją starą pompą.
pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
SoffCar
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DID 2005
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 68 Skąd: Legionowo (prawie :)
|
Wysłany: 29-01-2010, 01:36
|
|
|
Witaj,
Jeśli można zapytać -po co byłeś osobiście przy demontażu tej pompy ?
Można przy tym coś popsuć?
Słyszałem, że musi być cały czas zalana olejem.. to o to chodzi ?
Pozdr
S. |
|
|
|
 |
|