 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Błąd PO 113, MAF |
Autor |
Wiadomość |
Rajzaa
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2023 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2025, 22:03 Błąd PO 113, MAF
|
|
|
Siemka,
Kilka dni temu wyskoczył mi check engine i po sprawdzeniu kodu jest to błąd PO113 czyli wysoki sygnał z czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT). Jest on zintegrowany z MAF i chciałem go przeczyścić, sprawdzić, bo raz gaśnie ten check engine, a później znowu się pojawia. Problem jest taki, że nie mogę go zlokalizować, bo teoretycznie powinien być na rurze dolotowej do silnika, ale go tam nie ma. Macie może pomysł, gdzie go szukać.
Mitsubishi Lancer 2011; 1,6 117 KM, Sportback |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20992 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-06-2025, 12:10
|
|
|
Lokalizacja.
Tak powinien wyglądać.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Rajzaa
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2023 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-06-2025, 13:06
|
|
|
Czyli rozumiem, że nie mam czujnika MAF tylko MAP, który jest zintegrowany z IAT i po wymianie tego powinien zniknąć problem PO 113? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20992 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-06-2025, 13:22
|
|
|
Tak jest zintegrowany sensor ciśnienia i temp.
Czy zniknie CE, to wyjdzie po wymianie lub podmiance na sprawny używany.
Teoretycznie może być też problem ze stykiem w kostce lub instalacją między sensorem a ECU. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|
|