Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd PO 113, MAF
Autor Wiadomość
Rajzaa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2023
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2025, 22:03   Błąd PO 113, MAF

Siemka,
Kilka dni temu wyskoczył mi check engine i po sprawdzeniu kodu jest to błąd PO113 czyli wysoki sygnał z czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT). Jest on zintegrowany z MAF i chciałem go przeczyścić, sprawdzić, bo raz gaśnie ten check engine, a później znowu się pojawia. Problem jest taki, że nie mogę go zlokalizować, bo teoretycznie powinien być na rurze dolotowej do silnika, ale go tam nie ma. Macie może pomysł, gdzie go szukać.
Mitsubishi Lancer 2011; 1,6 117 KM, Sportback
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-06-2025, 12:10   

Lokalizacja.



Tak powinien wyglądać.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Rajzaa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2023
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-06-2025, 13:06   

Czyli rozumiem, że nie mam czujnika MAF tylko MAP, który jest zintegrowany z IAT i po wymianie tego powinien zniknąć problem PO 113?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-06-2025, 13:22   

Tak jest zintegrowany sensor ciśnienia i temp.
Czy zniknie CE, to wyjdzie po wymianie lub podmiance na sprawny używany.
Teoretycznie może być też problem ze stykiem w kostce lub instalacją między sensorem a ECU.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.