Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander I - pali cewki
Autor Wiadomość
traxxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 20
Skąd: Poznań
  Wysłany: 29-07-2025, 09:20   Outlander I - pali cewki

Podczas jazdy, zapala się check (odczytany błąd PO300 - losowe wypadanie zapłonu) samochód jedzie, ale traci moc.
Nie ma znaczenia czy na benzynie, czy na gazie - jedzie równo, obroty nie falują, nie gaśnie...tylko mocy brak.
Po otwarciu klapy, konkluzje: pali cewkę/cewki - spuchnięta cewka+dym :)
świece Denso - jakies 3-4 tys km zrobione.
Gdzie zacząć szukać przyczyny. na Co zwrócić uwagę - każde porady cenne, choć ja i tak nie będe sam tego ogarniał, ale wiedza to podstawa, przy rozmowach z mechanikami :)
Z góry dziękuję
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11204
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-07-2025, 22:38   

Sprawdzić napięcie ładowania. Następnie przewody wysokiego napięcia, fajkocewki. Cewki i tak już ugotowane, więc nie ma co sprawdzać. Świece też profilaktycznie można wymienić. To najmniejszy koszt.
O sprawdzeniu błędów sterownika chyba nie muszę wspominać.
Jeszcze jedno- czy auto posiada instalację gazową?
_________________

 
 
 
traxxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-07-2025, 23:25   

jacek11 napisał/a:
Sprawdzić napięcie ładowania. Następnie przewody wysokiego napięcia, fajkocewki. Cewki i tak już ugotowane, więc nie ma co sprawdzać. Świece też profilaktycznie można wymienić. To najmniejszy koszt.
O sprawdzeniu błędów sterownika chyba nie muszę wspominać.
Jeszcze jedno- czy auto posiada instalację gazową?


Wygląda na to że pali jedną cewkę (są dwie - każda na dwie świece) bo na dwa cylindry pali i jeździ :)
Auto mam teraz u znajomego, co to się tym zajmuje, ja niestety, na dalekim wyjeździe - więc póki co , innych szczegółów brak
Tak instalacja gazowa - od dwóch lat, dobrze założona, regularnie serwisowana i regulowana (ogólnie bez zarzutu).
dodam jeszcze, że auto odpala bez zarzutu, choć mam wrażenie że odrobinę dłużej kręci.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.