Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E3x 88-92] drgania kierownicy przy hamowaniu
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 16:38   [E3x 88-92] drgania kierownicy przy hamowaniu

witam
mam pytanie co moze byc przyczyna drgania kierownicy przy hamowaniu i przy wiekszej predkosci tak od 80 wzwyz

wymienilem klocki na nowe na lewym kole to juz do blachy wytarte byly klocki tarcza mogla sie skrzywic czy co???

czy jakies inne luzy moga byc na wahaczu np.
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 17:09   

jezeli drgania dochodza rowniez z pedalu hamulca to najprawdopodobniej krzywe tarcze. na poczatek sprobuj je przetoczyc...
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 17:30   

Przyczynami moga byc krzywe tarcze hamulcowe , drazek kierowniczy , lacznik stabilizatora ale chyba najbardziej prawdopodobne sa krzywe tarcze hamulcowe
 
 
GTO
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 17:59   

Krzywe tarcze
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 18:39   

Miałem ten sam problem...jeśli nie tarcze to mogą szczęki przytrzymywać....
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 20:08   

nie na pedale hamula nieczuc tylko kierownica drzy...

czyli tarcza? najprawdopodobniej?
 
 
didot
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 23:09   

sprawdz wywazenie kół !! ja mialem tak w astrze, kazdy kombinowal: koncowki drazka, tarcze i takie tam, a pojechalem zmieniac opony i wywazyli mi kola pozadnie to jak reka odjol....
 
 
dziadek
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 23:57   

Na 99% to krzywe tarcze. Jak są kiepskiej jakości wystarczy dobrze rozgrzać i wjechać w nasze polskie koleiny wypełnione wodą i już masz kłopot. Czasem wystarczy jeden taki przypadek i do toczenia. Czasami lepiej poszukać orginału nawet używki i dobrze przetoczyć, będzie ok. Ten 1% pozostawiam na wyważenie kół. Pozdrawiam
 
 
vincent86
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 00:51   

Miałem to samo, ale w bmw, kwestia zuzytych i krzywych tarcz. Uwazam ze nie ma co bawic sie w ich toczenie, no chyba ze to nowe tarcze a jakims cudem przy hamowaniu z 200 dostaly zimna woda np.
Inaczej po przetoczeniu beda jeszcze słabsze i znow sie pokrzywią po krótkim czasie. Lepiej odrazu zainwestowac w nowe i miec spokoj na dłuzej. pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.