Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 1generacja
Autor Wiadomość
DanielsDS
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 23:18   Eclipse 1generacja

Witam, przymierzam sie do zakupu samochodu i zastanawiam sie nad Celicą 5generacji, a Eclipse 1generacji pod uwagę biorę tylko wersje 2litrowe.

1.Dlaczego miał bym wybrać Eclipse??
2.Jakie są jego osiągi??
3.Co go wyróżnia od innych samochodów??
4.Jakie są jego wady i najczęstsze usterki na co zwrócić uwagę przy kupnie??
5.Czy są problemy z elektroniką??
6.Jak wygląda dostępność części zamiennych i czy nie ma problemu z naprawami typu ze dopiero 3serwis naprawi samochód??
7.Zauważyłem ze hamulec ręczny jest blisko deski rozdzielczej czy nie jest to nie wygodne??

Aktualnie mam Renault Megane Coupe 2.0 140KM 200nm, ale mam problemy z elektroniką i nie tylko wiec zamierzam sie go pozbyć.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-05-2007, 17:07   

Odp.
1. Nigdy nie jeżdziłem wygodniejszym wózkiem wszystko w zasięgu ręki ogólnie wsiadłem raz i miłość od pierwszego wejżenia. Pozatym kupując Mitsu zyskujesz rodzine, tutaj na forum i zawsze możesz liczyć na jej pomoc.
2. Od 0-100 w/g stoper mojego kolegi około 9-10 sek. w dwóch na pokładzie. Prędkość max, jak jechałem sam na odcinku A4 od Katowic do Wrocka, 240km/h.
3. O gustach się nie rozmawia, mi się podoba. A jak wsiądziesz za stery jak w samolocie.
4. Wady: silniczek krokowy, (jest odpowiedzialny za wolne obroty) pozatym, pozatm zero problemów przez rok użytkowania.
5. Kondensatory w Komputerze głównym padają ale koledzy w MitsuManiakach radzą sobie z tematem za marne grosze i napewno pomogą.
6. Części do wersji z silnikiem 4G63 (wersja europejska) nowe i używki bez prolemu, przy wersji amerykańskiej 420A jest troszkę gorzej.
7. Dla mnie bomba, fajnie można w zimie poćwiczyć poślizgi, bardzo poręczna dźwignia.

Jeśli już coś upatrzysz, napewno ktoś z forum podjedzie z Tobą, w celu ostatecznej weryfikacji pojazdu przed zakupem:)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 18:33   

adaho_krak napisał/a:
6. Części do wersji z silnikiem 4G63 (wersja europejska) nowe i używki bez prolemu, przy wersji amerykańskiej 420A jest troszkę gorzej.


Adaho Wtopa :P w 1g nie bylo 420a ;) pozdro :P
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-05-2007, 20:12   

GOLDI napisał/a:
Adaho Wtopa w 1g nie bylo 420a pozdro


ale w Talonie chyba był ??, albo w dodge, w którymś był napewno a czasem ludki się sugeruje że to to samo co Eclips :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 01:14   

w pierwszej generacji czy to talonow laserow czy klispow 420a nie uswiadczysz :) :P no chyba ze jakis swap na sile;)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-05-2007, 11:11   

.. w którymś widziałem, ale może masz racje swap :) w każdym razie kolega bedzie wiedział, że występuję dwa rodzaje motorku w 2G :) ))))
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 14:09   

adaho_krak napisał/a:
.. w którymś widziałem, ale może masz racje swap :) w każdym razie kolega bedzie wiedział, że występuję dwa rodzaje motorku w 2G :) ))))


ale kolega chce kupic 1g:P
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 14-05-2007, 16:01   

ja sie podepne, bo coraz blizej jestem decyzji zmiany colta na eclipse I gen (i tylko na takiego bo najbardziej mi sie podoba) i tylko europejczyka i tylko z silnikiem 2.0

1. jak wyglada spalanie w cyklu miejskim (przy normalnej jezdzie bez szalenstw)
2. czy to prawda, ze silniki 4g63 biora olej (tak slyszalem, nie wiem ile w tym prawdy) - nawet te w dobrym stanie.
3. hmmm... wiecej pytan nie mam chyba :D
_________________
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-05-2007, 21:13   

Sruba napisał/a:
1. jak wyglada spalanie w cyklu miejskim (przy normalnej jezdzie bez szalenstw)


trasa - 6,5 - 10 PB, 9,5 - 13 LPG
miasto - 10 - 14 PB, 11 - 17 LPG

Sruba napisał/a:
. czy to prawda, ze silniki 4g63 biora olej (tak slyszalem, nie wiem ile w tym prawdy) - nawet te w dobrym stanie.


jak kręcisz rpm do odcinki - to biorą, jak jeździsz do 4500 rpm - to umiarkowanie
Sruba napisał/a:
3. hmmm... wiecej pytan nie mam chyba


więcej dodam, że wadą są sprzęgło (przy mocno dynamicznej jeździe szybko pada) i silniczek krokowy (ale da się małym kosztem zregenerować :)

A pozatym ... sama przyjemność KOCHAM MOJE 1G :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
sony
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2007, 21:34   

podejrzewam ze jeszcze nie siedziales w 1g stad pytanie :wink:
wystarczy do niego wsiasc, jazda probna niepotrzebna. takiego klimatu nie ma zadne auto i za to rowniez bardzo je kocham. pozdrawiam
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2007, 00:23   

Fakt faktem autko w środku jest niesamowite, aż by sie chciało pilota do telewizora poszukać.Jezeli teraz mialbym kupowac Eclipse 1G to szczególnie zwróciłbym uwagę na wskazówkę obrotomierza na wolnych (czy stoi równo i wraca do tej samej pozycji po przegazowaniu i wlaczeniu np:nawiewu),sprawdzilbym jak sie zachowuje po wcisnieciu gazu w podloge (czy staje np przy 6tys i dopiero po chwili leci dalej),sprobowalbym jak biegi wchodza (przejezdzajac samemu pare kilosów),przyhamowal bym lekko (najlepiej ręcznym) tocząc sie w tył co mialo by na celu sprawdzenie tylnych piast oraz oczywiście wymrugał bym błędy (sam kupilem samochód bez zarówki w Check-Engine).Poza tym to zawias moze być wybity bo jednak Klipery miękko nie mają i jeśli denerwuja Cie stuki na dziurach to nie bedzie to idealny samochód,nawet calkowicie sprawny.
Jednak z całych sił namawiam do kupna Eclipse'a ponewaz ten samochód po zamknieciu drzwi od srodka, sam Ci przetlumaczy ze jest tym JEDYNYM.
 
 
sony
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2007, 12:14   

chociaz moja ma juz 220 tys przebiegu i ostro zaczyna brac olej to na obroty nigdy nie narzekalem, zawsze sa rowniutkie i zawsze zachowuja sie tak samo tak wiec tego problemu na szczescie nie znam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.