 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Eclipse 1generacja |
Autor |
Wiadomość |
DanielsDS [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 23:18 Eclipse 1generacja
|
|
|
Witam, przymierzam sie do zakupu samochodu i zastanawiam sie nad Celicą 5generacji, a Eclipse 1generacji pod uwagę biorę tylko wersje 2litrowe.
1.Dlaczego miał bym wybrać Eclipse??
2.Jakie są jego osiągi??
3.Co go wyróżnia od innych samochodów??
4.Jakie są jego wady i najczęstsze usterki na co zwrócić uwagę przy kupnie??
5.Czy są problemy z elektroniką??
6.Jak wygląda dostępność części zamiennych i czy nie ma problemu z naprawami typu ze dopiero 3serwis naprawi samochód??
7.Zauważyłem ze hamulec ręczny jest blisko deski rozdzielczej czy nie jest to nie wygodne??
Aktualnie mam Renault Megane Coupe 2.0 140KM 200nm, ale mam problemy z elektroniką i nie tylko wiec zamierzam sie go pozbyć. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-05-2007, 17:07
|
|
|
Odp.
1. Nigdy nie jeżdziłem wygodniejszym wózkiem wszystko w zasięgu ręki ogólnie wsiadłem raz i miłość od pierwszego wejżenia. Pozatym kupując Mitsu zyskujesz rodzine, tutaj na forum i zawsze możesz liczyć na jej pomoc.
2. Od 0-100 w/g stoper mojego kolegi około 9-10 sek. w dwóch na pokładzie. Prędkość max, jak jechałem sam na odcinku A4 od Katowic do Wrocka, 240km/h.
3. O gustach się nie rozmawia, mi się podoba. A jak wsiądziesz za stery jak w samolocie.
4. Wady: silniczek krokowy, (jest odpowiedzialny za wolne obroty) pozatym, pozatm zero problemów przez rok użytkowania.
5. Kondensatory w Komputerze głównym padają ale koledzy w MitsuManiakach radzą sobie z tematem za marne grosze i napewno pomogą.
6. Części do wersji z silnikiem 4G63 (wersja europejska) nowe i używki bez prolemu, przy wersji amerykańskiej 420A jest troszkę gorzej.
7. Dla mnie bomba, fajnie można w zimie poćwiczyć poślizgi, bardzo poręczna dźwignia.
Jeśli już coś upatrzysz, napewno ktoś z forum podjedzie z Tobą, w celu ostatecznej weryfikacji pojazdu przed zakupem:) |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 18:33
|
|
|
adaho_krak napisał/a: | 6. Części do wersji z silnikiem 4G63 (wersja europejska) nowe i używki bez prolemu, przy wersji amerykańskiej 420A jest troszkę gorzej. |
Adaho Wtopa w 1g nie bylo 420a pozdro |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-05-2007, 20:12
|
|
|
GOLDI napisał/a: | Adaho Wtopa w 1g nie bylo 420a pozdro |
ale w Talonie chyba był ??, albo w dodge, w którymś był napewno a czasem ludki się sugeruje że to to samo co Eclips |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2007, 01:14
|
|
|
w pierwszej generacji czy to talonow laserow czy klispow 420a nie uswiadczysz no chyba ze jakis swap na sile;) |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-05-2007, 11:11
|
|
|
.. w którymś widziałem, ale może masz racje swap w każdym razie kolega bedzie wiedział, że występuję dwa rodzaje motorku w 2G )))) |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2007, 14:09
|
|
|
adaho_krak napisał/a: | .. w którymś widziałem, ale może masz racje swap w każdym razie kolega bedzie wiedział, że występuję dwa rodzaje motorku w 2G )))) |
ale kolega chce kupic 1g:P |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 14-05-2007, 16:01
|
|
|
ja sie podepne, bo coraz blizej jestem decyzji zmiany colta na eclipse I gen (i tylko na takiego bo najbardziej mi sie podoba) i tylko europejczyka i tylko z silnikiem 2.0
1. jak wyglada spalanie w cyklu miejskim (przy normalnej jezdzie bez szalenstw)
2. czy to prawda, ze silniki 4g63 biora olej (tak slyszalem, nie wiem ile w tym prawdy) - nawet te w dobrym stanie.
3. hmmm... wiecej pytan nie mam chyba |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-05-2007, 21:13
|
|
|
Sruba napisał/a: | 1. jak wyglada spalanie w cyklu miejskim (przy normalnej jezdzie bez szalenstw) |
trasa - 6,5 - 10 PB, 9,5 - 13 LPG
miasto - 10 - 14 PB, 11 - 17 LPG
Sruba napisał/a: | . czy to prawda, ze silniki 4g63 biora olej (tak slyszalem, nie wiem ile w tym prawdy) - nawet te w dobrym stanie. |
jak kręcisz rpm do odcinki - to biorą, jak jeździsz do 4500 rpm - to umiarkowanie
Sruba napisał/a: | 3. hmmm... wiecej pytan nie mam chyba |
więcej dodam, że wadą są sprzęgło (przy mocno dynamicznej jeździe szybko pada) i silniczek krokowy (ale da się małym kosztem zregenerować
A pozatym ... sama przyjemność KOCHAM MOJE 1G |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
sony [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2007, 21:34
|
|
|
podejrzewam ze jeszcze nie siedziales w 1g stad pytanie
wystarczy do niego wsiasc, jazda probna niepotrzebna. takiego klimatu nie ma zadne auto i za to rowniez bardzo je kocham. pozdrawiam |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2007, 00:23
|
|
|
Fakt faktem autko w środku jest niesamowite, aż by sie chciało pilota do telewizora poszukać.Jezeli teraz mialbym kupowac Eclipse 1G to szczególnie zwróciłbym uwagę na wskazówkę obrotomierza na wolnych (czy stoi równo i wraca do tej samej pozycji po przegazowaniu i wlaczeniu np:nawiewu),sprawdzilbym jak sie zachowuje po wcisnieciu gazu w podloge (czy staje np przy 6tys i dopiero po chwili leci dalej),sprobowalbym jak biegi wchodza (przejezdzajac samemu pare kilosów),przyhamowal bym lekko (najlepiej ręcznym) tocząc sie w tył co mialo by na celu sprawdzenie tylnych piast oraz oczywiście wymrugał bym błędy (sam kupilem samochód bez zarówki w Check-Engine).Poza tym to zawias moze być wybity bo jednak Klipery miękko nie mają i jeśli denerwuja Cie stuki na dziurach to nie bedzie to idealny samochód,nawet calkowicie sprawny.
Jednak z całych sił namawiam do kupna Eclipse'a ponewaz ten samochód po zamknieciu drzwi od srodka, sam Ci przetlumaczy ze jest tym JEDYNYM. |
|
|
|
 |
sony [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2007, 12:14
|
|
|
chociaz moja ma juz 220 tys przebiegu i ostro zaczyna brac olej to na obroty nigdy nie narzekalem, zawsze sa rowniutkie i zawsze zachowuja sie tak samo tak wiec tego problemu na szczescie nie znam. |
|
|
|
 |
|
|