Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1,8 GDI] Kopci przy mocniejszym gazowaniu
Autor Wiadomość
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-06-2007, 14:32   [Cari 1,8 GDI] Kopci przy mocniejszym gazowaniu

Dzisiaj zauważyłem jak tata ostrzej ruszył, że z rury poszedł ciemnoszary dym. :( Czy w Mitsubishi też jest problem pierścieni olejowych, tak jak to się dzieje w Mazdach? Czy to tylko uszczelniacze? A może to wina tego specyfiku Liqui Moly do uciszania popychaczy (wlany parę dni temu)? Zdaje się, że się nieźle wpakowałem z tym autem - popychacze klekoczą (co prawda trochę ciszej po dodaniu tego preparatu), teraz ten dym... Trochę jestem podłamany. :( A miał być zadbany samochód, nie wymagający wkładu finansowego...
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-06-2007, 14:52   

Desperujesz - a auto sie dokładnie sprawdza przed zakupem a nie po :twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-06-2007, 15:01   

saphire napisał/a:
Desperujesz - a auto sie dokładnie sprawdza przed zakupem a nie po :twisted:

Wiem o tym, tylko to były takie dziwne warunki zakupu. Poza tym do głowy mi nie przyszło sprawdzić czy kopci skoro ma udokumentowane 130 tys. Tak czy inaczej, jaka jest tego najbardziej prawdopodobna przyczyna - uszczelniacze czy pierścienie?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-06-2007, 16:18   

Hymm jak dasz gaz do oporu iczasem poleci jakis dymek(mam na myśli sporadycznie) to nie jest to jakieś wielkei halo bo może to być naprzykład pozostałosc nagaru wyglądajcego jak dym,tak mi się wydaje przynajmniej.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-06-2007, 18:46   

mlun napisał/a:
Hymm jak dasz gaz do oporu iczasem poleci jakis dymek(mam na myśli sporadycznie) to nie jest to jakieś wielkei halo bo może to być naprzykład pozostałosc nagaru wyglądajcego jak dym,tak mi się wydaje przynajmniej.


Oj, nie wydaje mi się żeby to był nagar. Okazało się, że ten dym już mi się pojawiał (tylko tato nic nie powiedział) przy bardziej zdecydowanym dodawaniu gazu (do oporu to było daleko).
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-06-2007, 19:44   

Aha to w takim razie nie za dobrze.Ale siwy dym to by wskazywało na cos z wtryskiwaczami.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 11-06-2007, 19:54   

Z tego co pamiętam GDI ma coś takiego przy ostrym ciśnięciu , że przechodzi w tryb nieekonomiczny - spala bardzo dużo paliwa i kopci .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-06-2007, 21:17   

luk_szc napisał/a:
Z tego co pamiętam GDI ma coś takiego przy ostrym ciśnięciu , że przechodzi w tryb nieekonomiczny - spala bardzo dużo paliwa i kopci .


Oby to było to.

[ Dodano: 11-06-2007, 21:19 ]
mlun napisał/a:
Aha to w takim razie nie za dobrze.Ale siwy dym to by wskazywało na cos z wtryskiwaczami.


Dym był taki bardzo ciemnoszary. Myślałem, że siwy dym to olej, przy zbyt dużej dawce paliwa dym jest chyba czarny, ale głowy za to nie dam. Fakt, że on nie był taki zwykły siwo-niebieski, tylko bardziej bury.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-06-2007, 23:29   

Niebieski to coś z olejem.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 12-06-2007, 00:14   

U mnie czarny / elegancki dym obroty pod 8 tysi :) Kręci się jak w Syrence :)
W serwisie pytałem i to podobno norma .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 12-06-2007, 10:17   

Dlatego pisąłem że jak czarny i pod koniec obrotów to nic strasznego,gorzej jakby był niebieski albo biały.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Voytec
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2007, 12:05   

W moim Space Starze (1.8 GDI) przy zimnym silniku i mocnym wciśnięciu gazu też potrafi wylecieć trochę czarnego dymku! Sporadycznie ale występuje to zjawisko :wink:
Silnik dostaje dużą dawkę paliwka, wtedy musi jakoś to wyglądać po spaleniu.
Jeśli jest to tylko czarny dymek to problemu nie ma...
Jedno pytanie: czy ten preparat Liqui Moly pozwoli chociaż trochę na cichszą pracę popychaczy? W moim aucie popychacze stukają już od dawna, już się przyzwyczaiłem. W trasie ok 200km potrafią nawet cały czas stukać ale nawet cicho. Najgłośniejsze są "na zimno". Bywa taki dzień że nic ich nie słychać... szkoda kasy na nowe. Może jak wymieni się na jakieś zamienniki to będzie już inaczej? Może ktoś tak robił?
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 12-06-2007, 14:07   

Voytec napisał/a:
W moim Space Starze (1.8 GDI) przy zimnym silniku i mocnym wciśnięciu gazu też potrafi wylecieć trochę czarnego dymku! Sporadycznie ale występuje to zjawisko :wink:
Silnik dostaje dużą dawkę paliwka, wtedy musi jakoś to wyglądać po spaleniu.
Jeśli jest to tylko czarny dymek to problemu nie ma...
Jedno pytanie: czy ten preparat Liqui Moly pozwoli chociaż trochę na cichszą pracę popychaczy? W moim aucie popychacze stukają już od dawna, już się przyzwyczaiłem. W trasie ok 200km potrafią nawet cały czas stukać ale nawet cicho. Najgłośniejsze są "na zimno". Bywa taki dzień że nic ich nie słychać... szkoda kasy na nowe. Może jak wymieni się na jakieś zamienniki to będzie już inaczej? Może ktoś tak robił?


Przejdź do tematu "Klekoczące popychacze". Napiszę tam więcej żeby tu nie robić offtopu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.