 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS 1.3] Wysokie obroty, a mocy mało |
Autor |
Wiadomość |
viciu
Nowy Forumowicz Wicepierdoła

Auto: SpaceStar 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 26 Skąd: Marki
|
Wysłany: 19-09-2010, 21:52 [MSS 1.3] Wysokie obroty, a mocy mało
|
|
|
Problem następujący: Vićsubishi sprawowało się ładnie i słusznie, po tradycyjnych naprawach (tuleje wybieraka, rozrząd, trochę dupereli, częściowo nadal nie zrobionych- ale to z zawieszeniem, więc nie sztymuje) był cud, miód i orzeszki. Sęk w tym, że tuż przed remontami, do chwili obecnej, ujawnił się feler: z jedynki rusza jak anemiczny ślimak, rozpędza się równie chętnie, co koń do orki, a po zmianie biegów obroty potrafią skoczyć do 3-4 tysięcy, po czym spadają do "normy". Bydlę jednak mocy za tym nie czerpie. W efekcie ruszam ze świateł w zasadzie jeszcze na czerwonym, żeby zielonego nie blokować, wyprzedzam w ostateczności straszliwej i coraz bardziej boję się, że bestia odmówi współpracy na środku Białołęki w godzinie szczytu. Moja ignorancja pozwala mi stwierdzać, że winny jest jakiś pasek (piszczy, zanim się rozgrzeje). Taką wersję oferuję żonie, która psioczy na wszystko, co się wiąże z tym autem, choć sama wybierała.
Podsumowując: ruszanie z jedynki z oporami, mało mocy, skoki obrotów.
Proszę o opinię i diagnozę. Najchętniej o diagnozę w stylu "pasek ABC, wymienić, koszta niewielkie, roboty mało". Wobec informacji "łoże dyferencjału deformuje mieszacz łańcucha przekładnią kolcową" robię się bezradny i jedynie mądrze potakuję... |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 20-09-2010, 08:52
|
|
|
Jedyny pasek jak może tak piszczeć to wieloklinowy napędu alternatora ale nie wiem jak wpływ może on mieć na moc i zbieranie się z obrotów. Może ktoś wie czy np.: pompa WC nie jest nim napędzana co by wyjaśniało sprawę chyba.
Próbowałeś podjechać na komputer i diagnozę błędów zrobić? |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
viciu
Nowy Forumowicz Wicepierdoła

Auto: SpaceStar 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 26 Skąd: Marki
|
Wysłany: 23-09-2010, 09:37
|
|
|
drtymf napisał/a: | Próbowałeś podjechać na komputer i diagnozę błędów zrobić? |
Nie właśnie- nie bardzo czasowy jestem...
Może niepotrzebnie się tym paskiem sugeruję? Jakieś inne opcje?
[ Dodano: 06-10-2010, 14:06 ]
Panie i Panowie- to było sprzęgło.
Jak to ujął mechanik: "się skończyło".
Teraz jest nowe i Vićsubishi odzyskało sprawność.
Dziękuję, temat można zamknąć. |
|
|
|
 |
|
|