Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] Wysokie obroty, a mocy mało
Autor Wiadomość
viciu 
Nowy Forumowicz
Wicepierdoła


Auto: SpaceStar 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 26
Skąd: Marki
Wysłany: 19-09-2010, 21:52   [MSS 1.3] Wysokie obroty, a mocy mało

Problem następujący: Vićsubishi sprawowało się ładnie i słusznie, po tradycyjnych naprawach (tuleje wybieraka, rozrząd, trochę dupereli, częściowo nadal nie zrobionych- ale to z zawieszeniem, więc nie sztymuje) był cud, miód i orzeszki. Sęk w tym, że tuż przed remontami, do chwili obecnej, ujawnił się feler: z jedynki rusza jak anemiczny ślimak, rozpędza się równie chętnie, co koń do orki, a po zmianie biegów obroty potrafią skoczyć do 3-4 tysięcy, po czym spadają do "normy". Bydlę jednak mocy za tym nie czerpie. W efekcie ruszam ze świateł w zasadzie jeszcze na czerwonym, żeby zielonego nie blokować, wyprzedzam w ostateczności straszliwej i coraz bardziej boję się, że bestia odmówi współpracy na środku Białołęki w godzinie szczytu. Moja ignorancja pozwala mi stwierdzać, że winny jest jakiś pasek (piszczy, zanim się rozgrzeje). Taką wersję oferuję żonie, która psioczy na wszystko, co się wiąże z tym autem, choć sama wybierała. :)
Podsumowując: ruszanie z jedynki z oporami, mało mocy, skoki obrotów.
Proszę o opinię i diagnozę. Najchętniej o diagnozę w stylu "pasek ABC, wymienić, koszta niewielkie, roboty mało". Wobec informacji "łoże dyferencjału deformuje mieszacz łańcucha przekładnią kolcową" robię się bezradny i jedynie mądrze potakuję... :oops:
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 20-09-2010, 08:52   

Jedyny pasek jak może tak piszczeć to wieloklinowy napędu alternatora ale nie wiem jak wpływ może on mieć na moc i zbieranie się z obrotów. Może ktoś wie czy np.: pompa WC nie jest nim napędzana co by wyjaśniało sprawę chyba.
Próbowałeś podjechać na komputer i diagnozę błędów zrobić?
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
viciu 
Nowy Forumowicz
Wicepierdoła


Auto: SpaceStar 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 26
Skąd: Marki
Wysłany: 23-09-2010, 09:37   

drtymf napisał/a:
Próbowałeś podjechać na komputer i diagnozę błędów zrobić?

Nie właśnie- nie bardzo czasowy jestem... :oops:
Może niepotrzebnie się tym paskiem sugeruję? Jakieś inne opcje?

[ Dodano: 06-10-2010, 14:06 ]
Panie i Panowie- to było sprzęgło.
Jak to ujął mechanik: "się skończyło".
Teraz jest nowe i Vićsubishi odzyskało sprawność.
Dziękuję, temat można zamknąć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.