Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] wspomaganie
Autor Wiadomość
zln2
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2007, 22:03   [C62A 1.5] wspomaganie

moim następnym problemem w moim miśku jest to ze skręcajac w prawa strone kierownica wraca na miejsce,ale skrecajac w lewa strone musze sam ja skrecac zeby wyprostowac ja.moze wiecie o co chodzi?
Ostatnio zmieniony przez akbi 29-05-2007, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-05-2007, 00:40   

Najprawdopodobniej masz tu odpowiedź na swoje 2 problemy: czyli stuki w przednim zawieszeniu i to co tu piszesz. Są to na 99% wybite tuleje metalowo-gumowe wahaczy. Ja miałem bardzo podobne objawy. I nie tylko ja w Colcie C5x.
 
 
zln2
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 06:15   

a moze orientujesz sie jakie koszty mnie czekaja?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-05-2007, 16:39   

Koszt jednej tulei to 30-40 zł. A są dwie. Robocizna: nie wiem. Takie rzeczy robię sam. Myślę, że max. 100 zł. Sprawdź tuleje wzrokowo: one mają na obu końcach gumowe kołnierze, przeważnie wybija się ten przedni. Wtedy wahacz przesuwa się przód-tył w zależności od obciążenia. Przy skręcie występują problemy takie jak wyżej napisałeś. Oraz sprawdź siłowo: podnieś jedną stronę auta i poruszaj kołem do siebie i od siebie. Powinieneś wyczuć luz. Wymiana tych tulei jest bardzo prosta. Ale trzeba wyjąć wahacz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.