 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kontrola Salonów Samochodowych wg badań instytutu MTM Mobil |
Autor |
Wiadomość |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 14-03-2007, 09:41 Kontrola Salonów Samochodowych wg badań instytutu MTM Mobil
|
|
|
cyt. "Motor"
"Na przełomie lat 2005/2006 ankieterzy MTM Mobil odwiedzili ok. 1000 salonów w całej Polsce.
Ankieterzy udawali zwykłych klientów. (...)
Podczas wizyt w salonach ankieterzy firmy brali pod uwagę 10 kategorii - uprzejmość i nastawienie do klienta, wiedzę o sprzedawanym aucie, ogólną wiedzę motoryzacyjną, umiejętność merytorycznej dyskusji o autach konkurencji, możliwość jazdy próbnej, wiedzę o bezpieczeństwie w autach, jakość prezentacji samochodu.(...)
W każdej kategorii dana marka mogłe otrzymać 10 punktów za dobry poziom, 5 za średni i 0 za słaby - razem maksymalnie 100.
Wynik 50 punktów uznaliśmy za średni, poniżej 50pkt. za słaby, 30 pkt. i mniej - bardzo słaby.
Przeprowadzono też badanie telefoniczne. Oceniane były: uprzejmość i nastawienie wobec klienta, możliwość uzyskania jak najszerszej informacji, inicjatywę i propozycje wychodzące od sprzedawców oraz to, czy po prośbie o zebranie dodatkowych informacji sprzedawca oddzwaniał do klienta. Maksymalna ilość punktów wynosiła 40. Za średni wynik uznaliśmy 20pkt., a za słaby - poniżej 20pkt."
Najlepiej spisały się salony Citroena, Skody i Fiata (kolejno 90, 90, 85 punktów za obsługę w salonie, oraz 40, 20, 40 obsługa przez telefon)..
A gdzie salony Mitsubishi? Niestety na szarym końcu.. Bardzo szarym. Za nimi tylko suzuki i subaru, które i tak mają lepszą obsługę telefoniczną.
Mitsubishi - 25pkt - obsługa w salonie, 5 pkt. obsługa przez tel
Suzuki - 20pkt - salon, 10pkt telefon
Subaru - 15pkt - salon, 25pkt telefon.
Może warto byłoby zastanowić się nad faktem tak niskiego miejsca Naszego Mitsubishi?
Pozdrawiam
Firek |
|
|
|
 |
co_hipi [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 23:44 PRAWDA W OCZY KOLE
|
|
|
Witam
To niestety nie jest zart czy zły traf ,to jest poprostu rzeczywistosc ,smutna i beznadziejna, i odzwierciedla beznadziejny stan i poziom obsługi w wiekszosci serwisow ASO MITSUBISHI w Polsce . A trzeba przyznac ze niektore serwisy niestety traca ogolna zła opinia. |
|
|
|
 |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-05-2007, 00:30
|
|
|
eeeee....
dzisiaj spedzilem 4 godziny w ASO Mitsu SATALL w Lodzi i czulem sie jakbym byl u siebie w domu Dali pojezdzic nowym Outlanderem (auto super, silnik tragedia), pogadali jak z czlowiekiem, w serwisie wszyscy jak kumple, pokazali co i jak, poopowiadali o ciekawostkach i jeszcze zrobili robote jak nalezy. Dali kawke i pogadali jak z czlowiekiem, normalnie zyc nie umierac. Troche zdarli ale to standard w ASO
Po dzisiejszej wizycie mam calkowicie odmienne zdanie
Wiec moze nie jest tak zle? |
_________________
 |
|
|
|
 |
co_hipi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2007, 15:04
|
|
|
Oczywiscie ze nie dotyczy to wszystkich serwisow ,ja tez mam swoj serwis niestety w sasiednim miescie gdzie obsługa jest jak nalezy ,moim serwisem jest Auto Partner Torun ASO i naprawde nie ma sie do czego przyczepic ,tylko mowa tu o serwisach ktore niestety maja swoje za uszami i ktore psuja dobre imie Mitsubishi
Pozdrawiam i oby przyszlo nam aby wszystkie serwisy mialy rownomierny wysoki standart . |
|
|
|
 |
|
|