Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C58A 1.8] problem z silnikiem
Autor Wiadomość
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2007, 23:25   [C58A 1.8] problem z silnikiem

colt

moderator:
czemu zmieniłeś treść posta? co to w ogóle jest? pytanie czy co?
tomusn




nie wiem co jest grane, czemu to zniklo?? nie moge nic dopisac teraz ....
Ostatnio zmieniony przez tomusn 15-06-2007, 23:44, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 13-06-2007, 23:34   

POMOC?
zdejmij głowicę i zobacz czy jest co naprawiać :-X
prawdopodobnie pasek przeskoczył i zawory dostały po d****
wymiana samych zaworów to optymistyczna wersja.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2007, 23:46   

''czy jest co naprawiac''...?? to nieciekawie... dzieki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-06-2007, 09:16   

8 atm to masakra - ten cylinder nie ma sprezania
a pozostale rozbieznosci - 12 i 16 to tez masakra
szkoda, ze nie sprawdziles przed kupnem, bo teraz to juz "troche po niewczasie"
ten z 16 atm to pewnie juz sie niezle olejem uszczelnia - sporo pali oleju?
 
 
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2007, 10:23   

troche oleju bierze ale nie ubywa go tak strasznie. gdy go kupowalem byl przy mnie kolega ktory mial sie na tym znac i uznal ze silnik pracuje rowno... co mozna zrobic? da sie uratowac ten silnik? gdybym chcial kupic silnik ,musialbym zaplacic prawie tyle i le dalem za cale to auto..
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2007, 12:03   

wilson napisał/a:
da sie uratowac ten silnik?


pewnie że się da go uratować. Trzeba ściągnąć głowicę i będzie wszystko wiadomo. Pewnie miał kiedyś przeskok na pasku lub pękł. Ktoś złożył na sztukę aby tylko sprzedać. Mam taki silnik u siebie w garażu. Był po strzale z paska. Na sztukę złożony i sprzedany. Nie chodził na jeden gar. Jednak nie kupowałem go dla silnika tylko dla innych części. Jak go rozebrałem nigdy w życiu nie widziałem jeszcze takiej masakry. Na garach 1-4 urwały się zawory. Gnizdo zaworowe na 1 garze ktoś boschem poprawiał. Panewki w misce olejowej łącznie z odpadami po tłoku. Zapytaj się Bartka jak to wyglądało. Normalnie można by pracę doktorską napisać.
Silnik 4g67 to jednostka bardzo kolizyjna. Remoncik kapitalny to pewnie coś ponad 2000 zł. Zależy coś jeszcze do robienia. Jak dół jest ok to spokojnie można się zmieścić. Ja to już przeżywałem ale w 4g63 DOHC. Profilkatycznie zmieniłem także pierścienie i panewki.
Tobie napewno będzie potrzebna regeneracja głowicy (wymiana zaworów i pękniętych prowadnic, sprawdzenie szczelności, zmiana gumek i zaworów), uszczelka pod głowicę, pompa wody z kompletnym rozrządem, uszczelka głowicy i klawiatury i inne mniej kosztowne :)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2007, 18:15   

wilson, kup 1,8 od hyundaia lantry - są tańsze i łatwo dostępne. To konstrukcja Mitsu z lekkimi zmianami. Wygląda tak samo, będzie działać z Twoim osprzętem silnika
 
 
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2007, 22:30   

dalem sie wydymac jednym slowem... jesli zdecydowalbym sie go naprawiac to co z ta pompa?moja chyba jest w porzadku,czy to konieczne przy takich naprawach?klawiature mam w tej chwili na jakims silikonie osadzona,ma byc uszczelka? a jesli silnik od lantry to tej starszej? a sama glowica podejdzie? ktos mi doradzal sprawdzic wtryski przed zdjeciem glowicy,jest sens?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2007, 22:58   

http://www.allegro.pl/ite...gwarancja_.html

O taki mi chodzi.
Tu chyba siedzi w nowszej ale na pewno był w tej kwadratowej - 1,8 GT mial oznaczenie
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2007, 09:47   

josie napisał/a:
http://www.allegro.pl/ite...gwarancja_.html

O taki mi chodzi.
Tu chyba siedzi w nowszej ale na pewno był w tej kwadratowej - 1,8 GT mial oznaczenie


wygląda prawie jak 4g67. Pewnie to to samo tylko rózni się pokrywą klawiatury ;)
Jak chcesz mam orginalną złotą pokrywę klawiatury.

wilson napisał/a:
jesli zdecydowalbym sie go naprawiac to co z ta pompa?moja chyba jest w porzadku,czy to konieczne przy takich naprawach?klawiature mam w tej chwili na jakims silikonie osadzona,ma byc uszczelka? a jesli silnik od lantry to tej starszej? a sama glowica podejdzie? ktos mi doradzal sprawdzic wtryski przed zdjeciem glowicy,jest sens?


Pompę wody wymienia się co drugi pasek rozrządu. Lepiej profilaktycznie ją wymienić, ponieważ nie wiesz kiedy była zmieniana. A może paść Ci w każdej chwili i będzie zonk. Pompa kosztuje ok 100 zł więc przy wymianie kompletnego rozrządu to nie jest już żadny koszt. Pamiętaj że kompletny rozrząd to pasek, napinacz i uszczelniacze. Chyba nie chciałbyś aby podczas wakacji wiele kilometrów od domu poszła Ci pompa :P
Po co sprawdzać wtryski jak nie masz ciśnienia na garach. Najpierw prawidłowa kompresja a potem wtryski. Łatwo je sprawdzić przez podłączenie palma do ECU. Odłączasz sobie po kolei każdy wtrysk i widzisz czy przestaje pracować czy nie.

P.S. Ten silnik z alledrogo wygląda naprawdę rewelacyjnie. Jak jest w aucie można go pewnie odpalić, sprawdzić ciśnienie na cylindrach i jeżeli jest wszystko w normie to brać bez zastanowienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.