Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] obroty na wolnym ok 2000
Autor Wiadomość
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-08-2009, 16:19   [CA4A 1.6] obroty na wolnym ok 2000

Historia wygląda tak sprowadziłem auto ze Szwajcarii w czerwcu zeszłego roku od tamtej pory stał , został przemalowany (ten mój żółty colt) i odpaliłem go z 2 tyg temu by nim przejechać z warsztatu do garażu ok 53 km. ma zrobione ponad 112tyś 94r. i tam dojechałem sobie elegancko. potem chciałem zobaczyc jak to 4x4 1.6 16v lata. wiec wiadomo wciskanie na wysokie oborty itp. chcę ten silnik juz wyjąć by wsadzić wkońcu 4g63T bo jest gotowy a ten 1.6 16v do mojego niebieskiego i chciałbym to naprawić przed wyjęciem z żółtego. Gdy silnik osiągnie 90 st.C puszczam gaz i silnik spada z obrotów i faluje nawet do 2 tyś.
Czy to powód bródnego silniczka krokowego??
silnik nie kopci nic takiego zgasiłem odpaliłem i już pojawiły sie takie rzeczy.
_________________

Ostatnio zmieniony przez karolgt 05-09-2009, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 26-08-2009, 21:25   

skąd te 90 stopni c
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-08-2009, 00:00   

zab3r5polska napisał/a:
Czy to powód bródnego silniczka krokowego??

możliwe....
Generalnie zrób;
1.reset kompa jak nie pomoze
2.czyszczenie krokowca
3.czyszczenie przepustnicy (????)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.