Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szyba, maglownica
Autor Wiadomość
Plesniok 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Sedan GLS 2.0l 100kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2020
Posty: 1
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 05-06-2020, 13:20   Szyba, maglownica

Nadszedł moment wymiany maglownicy lub regeneracji (co przez koszta mi się nie uśmiecha), obdzwoniłem szroty i tego typu miejsca w okolicy, nikt nie ma maglownicy do Galanta '99 GLS 2.0 100kW benzyna. Może coś podpowiecie gdzie coś takiego znajdę, oby działała :)

Kolejne pytanko dotyczące szyby bocznej, prawej - znalazłem na allegro takową za 29 ziko ale jest do galanta '96, będzie pasować?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-06-2020, 16:48   

w 96 była zmiana modelu, mówi się, że nowy jest generalnie od 97, chociaż pierwsze egzemplarze zeszły jeszcze w 96
jeśli to poprzednia buda, to oczywiście pasować nie będzie
przekładnie kierownicze były 2 rodzaje - do sanek stalowych lub aluminiowych - napisz najpierw jakie masz lub zamieść zdjęcie
jakąś przekładnię mam u siebie na zapasie, do sanek aluminiowych
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-06-2020, 21:45   

Wersje z silnikiem 2,0 16V, jak i każda inna wersja silnikowa oprócz 2,5 V6 po II lifcie, VR-4 w całym okresie produkcji i wersje USA miały od początku do końca produkcji modelu stalowe wózki zawieszenia przedniego i taką samą przekładnię kierowniczą.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-06-2020, 17:27   

czyli tak jak pisałem - były 2 przekładnie, odrębne do sań stalowych i aluminiowych i to będzie wyznacznik co kupić
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2020, 22:37   

Krzyzak napisał/a:
czyli tak jak pisałem - były 2 przekładnie, odrębne do sań stalowych i aluminiowych i to będzie wyznacznik co kupić
Tak, ale kolega Plesniok potrzebuje przekładni do Galanta z silnikiem 2,0 więc aluminiowy wózek zawieszenia go nie dotyczy :wink: Tam były tylko stalowe wózki i ta sama przekładnia w całym okresie produkcji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.