Przesunięty przez: Hubeeert 08-02-2009, 03:49 |
[E39A 4WD 2.0T] Ile osób posiada takie auto |
Autor |
Wiadomość |
Piospi
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 268 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2009, 16:36
|
|
|
to Gal autoRa. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
|
Wook@sH
Mitsumaniak
Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:13
|
|
|
Ciekawe czy sięsprzeda, a jak to to za jakie pieniądze. |
_________________
|
|
|
|
|
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:20
|
|
|
Ciekawe jak jest ustawiona cena minimalna. No i pouczające jest spojrzenie w listę chętnych - kochajj itd. Albo będą się ze soba kopać, albo ktoś się z Czarkiem dogada. Tego samochodu nie powinien kupić nikt przypadkowy bo to będzie jego koniec. A wymaga wkładu finansowego w silnik, podpory wału i Bóg wie co jeszcze. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
|
Wook@sH
Mitsumaniak
Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:35
|
|
|
No tak, samochód tylko jako kolejny w garażu, aby mieć go jako taki kolekcjonerski. Tylko odstraszające jest to, że jest sporo w nim do zrobienia.A podejrzewam, że jak się już zacznie go robić to wyniknie jeszcze kilka rzeczy. A tak realnie patrząc to ten samochód nigdy nie będzie tak renomowany jak np. Lancer EVO.
Może sam właściciel móglby nam tu na forum nieco podpowiedzieć jakie jest minimum cenowe ? |
_________________
|
|
|
|
|
kochajj
Mitsumaniak
Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:40
|
|
|
tez mnie ciekawi cena minimalna... wiem za ile go Czarek kupił bo sam mu go podstawiłem ... podejzewam ze koszt wyprowadzenia do super stanu moze byc kilkukrotnie wiekszy od ceny zakupu... ale baza fajna na mega szybkie autko za nie duze pieniadze... do tego gratów w US jest sporo... |
|
|
|
|
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2009, 18:20
|
|
|
Nie debatujcie - minimum to 12000.
Nowe - wydech, wszystko jeżeli chodzi o hamulce, opony. |
|
|
|
|
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2009, 22:54
|
|
|
autoR napisał/a: | minimum to 12000. | Ja od razu odpadam i życzę zadowolenia nabywcy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
|
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2009, 07:38
|
|
|
hehe, najlepsze w tym jest to, że każdy chciałby go mieć lecz większość chciałaby kupić takie auto za .... w tym przypadku cena jest atrakcyjna biorąc pod uwagę iż auto jest w PL
w USA za szroty trzeba dać 1500-2000$ a gdzie transport?
zrobiony jest wydech - trzy tłumiki od ELTECA i całość od turbiny w kwasie,
zrobiony jest hamulec - profi regeneracja zacisków, tarcze, klocki, przewody w stalowym oplocie - nieużywany
zrobiony jest ''główny przegląd''-kompletny rozrząd z pompą, wszelkie uszczelki - olejowe, oleje, płyny
opony są nówki nie mylić z lekką używką
kto umie liczyć i wie za ile to auto zostało zakupione to wie iż sprzedaje poniżej kosztów
mierzmy siły na zamiary i nie bijmy piany |
|
|
|
|
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2009, 07:55
|
|
|
autoR napisał/a: | hehe, najlepsze w tym jest to, że każdy chciałby go mieć lecz większość chciałaby kupić takie auto za .... |
Czarek ja nie oceniam tylko stwierdzam fakt. Rozmawialiśmy o tym samochodzie, miałem się zastanowić, wygrała ekonomia i kupiłem do jazdy po bułki Gala tego, który widzisz w podpisie. Ceny nie negowałem o ile pamiętasz.
autoR napisał/a: | mierzmy siły na zamiary i nie bijmy piany |
Czego Ci szczerze życzę. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
|
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2009, 08:01
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | autoR napisał/a: | hehe, najlepsze w tym jest to, że każdy chciałby go mieć lecz większość chciałaby kupić takie auto za .... |
Czarek ja nie oceniam tylko stwierdzam fakt. Rozmawialiśmy o tym samochodzie, miałem się zastanowić, wygrała ekonomia i kupiłem do jazdy po bułki Gala tego, który widzisz w podpisie. Ceny nie negowałem o ile pamiętasz.
autoR napisał/a: | mierzmy siły na zamiary i nie bijmy piany |
Czego Ci szczerze życzę. |
I bardzo dobrze że wygrała ekonomia bo to auto nie powinno jeździć po bułki tylko stać w perfekcyjnym stanie w ciepłym garażu i poruszać się tylko w słoneczne dni
I proszę bez ironii |
|
|
|
|
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2009, 08:06
|
|
|
autoR napisał/a: | I bardzo dobrze że wygrała ekonomia bo to auto nie powinno jeździć po bułki tylko stać w perfekcyjnym stanie w ciepłym garażu i poruszać się tylko w słoneczne dni | W tej ocenie się różnimy najwyraźniej autoR napisał/a: | I proszę bez ironii | Jaaaa Nigdy w zyciu |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
|
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 636 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24036 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-12-2009, 08:29
|
|
|
autoR napisał/a: | to auto nie powinno jeździć po bułki tylko stać w perfekcyjnym stanie w ciepłym garażu i poruszać się tylko w słoneczne dni
I proszę bez ironii |
wiem, co masz na myśli - to jak z moim Galem (mniej więcej tak jest jeżdżony, choć to zwykłe FWD 1.8 z szybami na korbki ) |
|
|
|
|
dolar2dolar2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2009, 16:13
|
|
|
Cena jest dobra. Lakierowanie plus robienie silnika, jakby ktoś chciał mieć wszystko wymienione (hydro, uszczelniacze, simeringi itp ) wyjdzie z 8000. razem 20000. To bardzo niewielkie pieniądze za takie osiągi. Zwróćcie uwagę ile kosztuje najtańsze evo a jeszcze trzeba przełożyć na naszą stronę. Najtańsze widziałem za 21000 na angliku. Evo 1 to te same parametry i podzespoły co vr4 w lżejszej budzie. Jeśli dobrze pamiętam dopiero w evo 2 dali większą turbinę i trochę inną mapę w kompie żeby miał 300nm. Jeśli było inaczej proszę mnie poprawić. Na bazie e39a dynamic4 zrobiłem, a raczej sfinansowałem a zrobił wszystko Sławek z ul. Staffa 32 swap silnika 4g63T z eclipsa gst z 90roku. Wszystko jak w vr4 (konsultowałem się z serwisem).Na podstawie manuala i wiązki z eclipsa poczyniono modyfikacje elektryczne, mechanicznie trzeba było dostosować nachylenie filtra powietrza i poprowadzić rury (co ciekawe rura na trasie filtr turbina pasuje z eclipsa i przebiega jak w wersji vr4 rs pod wężem wodnym a nie jak w wersji amerykańskiej nad nim) oraz parę drobiazgów. Reszta podzespołów jest zbieżna z vr4 ( no zaciski w vr4 dwu tłoczkowe u mnie jeden większy tłoczek). Tak czy siak cała zabawa kosztowała na razie " na miękko" 15000 minimum (naprawdę nie liczę dokładnie) a jeszcze lakierowanie i gumy w tylnym zawieszeniu.
Reasumując pokażcie mi auto za 20000 zł w stanie idealnym z napędem na cztery koła, posiadającym 275nm i 200koni. Poza tym miny wyprzedzanych są bezcenne (szczególnie po serii ostrych zakrętów). pozdrawiam
ps. Ja uważam że trzeba cieszyć się autem każdego dnia i jeśli kiedyś zmienię samochód na taki który będzie miał podobne parametry i będzie nowszy wtedy będę wyciągał mojego gala tylko w niedzielę ale to tylko moje zdanie. Inna sprawa że mam gdzie się cieszyć jazdą codziennie, mieszkam w Lublinie a Pracuję w Kazimierzu więc 5 dni w tygodniu jeżdżę 50km w jedna stronę:) |
|
|
|
|
Wook@sH
Mitsumaniak
Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 03-12-2009, 16:37
|
|
|
Ja ze swojego Gala zrobiłem jakiś czas temu pojazd rekreacyjny.
Od lipca mieszkam we Wrocalwiu i ten samochód wg. mnie nie nadaje się na stanie w korkach(poniekąd ekonomia). Więc na codzień pomykam po mieście Tico(bez śmiechu proszę) a jak jadę na weekend do Jaworzna to sobie odpalam Galanta. Aż milej wracać w rodzinne strony
Z resztą dobrze że autoR wystawił swoje E39A do sprzedaży, da nam to wszyskim jakiś podgląd na to za jakie pieniądze można taką wersję samochodu sprzedać. Bo już nie raz padało na forum pytanie ile są warte takie samochody.
hmm.... ciekawe czy swojego bym sprzedał za powiedzmy 6000-7000zł ?! |
_________________
|
|
|
|
|
|