[E33A 2.0] Galant nie chce odpalić, brak zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Asia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2007, 15:55 [E33A 2.0] Galant nie chce odpalić, brak zapłonu
|
|
|
Witam. Ostatnio galancik apalił po czym zgasł, teraz wogóle nie odpala, jest na gaz, nie ma zapłonu. Był sprowadzany z niemiec więc instrukcja i takie tam są po niemiecku. A i odkąd padł świeci się ikona CHECK ENGINE. Co się mogło stać jak moąna to naprawić?? Z góry dzięki |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-11-2007, 16:25
|
|
|
Prawdopodobnie wylały kondensatory w ECU (sterowniku silnika) i narobiły bałaganu.
www.mitsubishifan.webpark.pl - tu znajdziesz opis.
Użytkownik o nicku Bartek naprawia komputery |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Asia [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 20:52
|
|
|
Dzięki za informacje ale w instrukcji nic nie znalazłam na temat lampki CHECK ENGINE. Jeśli wiecie co to znaczy proszę o odp.
Ps. Akbi- dzięki za zaproszenie
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-11-2007, 21:35
|
|
|
Asia, Josie podal Ci namiary na moja strone WWW - tam znajdziesz opis jak odczytac kody bledow i zlokalizowac usterke. W razie czego pisz, to pomozemy. |
|
|
|
 |
Asia [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2007, 17:23
|
|
|
Hey auto jest obecnie u mechanika ale nawet on nie może dojść do tego dlaczego nie ma zapłonu. Możecie mi coś poradzić co może być nie tak? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-11-2007, 17:25
|
|
|
Asia napisał/a: | Hey auto jest obecnie u mechanika ale nawet on nie może dojść do tego dlaczego nie ma zapłonu. Możecie mi coś poradzić co może być nie tak? |
drugi post |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2007, 17:40
|
|
|
Cytat: | Hey auto jest obecnie u mechanika ale nawet on nie może dojść do tego dlaczego nie ma zapłonu. Możecie mi coś poradzić co może być nie tak? |
zmień mechanika. Winowajcą tego stanu rzeczy napewno jest ECU. Zapłonu nie ma od tego że albo padła cewka lub moduł. Lub ECU nie daje sygnału. I to trzecie na 99% ma miejsce u Ciebie.
Standard w "starszych" Mitsubishi iż kompa po kilkudziesięciu latach trzeba reanimować. |
|
|
|
 |
Asia [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2007, 18:46
|
|
|
No więc tak: mechamik to znajomy mojego taty, coś tam posprawdzał ale nie potrafi bawić się w domowe sprawdzanie ECU. Można to sprawdzić w obojętnbie jakim zakładzie mechanicznym? No a takie nowe ECU to ile mniej więcej kosztuje??? |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2007, 18:53
|
|
|
prawie każde ECU da się naprawić. Chyba że poszedł procesor to trzeba znaleźć dawcę.
Polecam kontakt przez PW, GG z Junior Adminem forum o loginie Bartek.
Napisz także do Tomasz82, może coś pomóc lub ma takowe ECU Tobie potrzebne |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 22-11-2007, 20:43
|
|
|
asia ja kupiłem swojego kompa na allegro , szukałem wczęsciach samochodowych ,nawet jak niebyło napisane ze jest komp pisałem i sie pytałem , zakupiłem go za 50 zeta i jak krzyżak stwierdził jest to pancerny komp od starszych modeli i ze niewidział jeszcze takiego zepsutego <mam farta>
[ Dodano: 22-11-2007, 20:44 ]
to jest komp z podwójnymi płytkami jedna nad drugą |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-11-2007, 00:55
|
|
|
Asia, jak nie chcesz wysyłać ECU do Bartka, to znaleźć musisz elektronika który wymieni w nim kondensatory, przemyje płytkę i popatrzy czy ścieżki nie upalone (szczególnie przelotki z góry na dół płytki). Każdy trochę rozgarnęty elektronik to zrobi |
|
|
|
 |
|