Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Blokada koła tył
Autor Wiadomość
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 30-06-2007, 15:44   [E54A 2.0 V6] Blokada koła tył

Witam

Prawdopodobnie urwała się okładzina i blokuje koło po krótkiej przejażdżce około 1km bęben jest gorący . Proszę o podpowiedz jak to rozebrac i gdzie ewentualnie mozna kupić okładziny.
Hamulce są tarczowe tylko ręczny prawdopodobnie bębnowy.

Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez roch_27 14-08-2007, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-06-2007, 16:08   

Masz tarczo-bemben po ściągnięciu tarczy szczęki masz na wierzchu i wymieniasz, szczęki kupisz w sklepie do japońców.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
KrzychoP 
Mitsumaniak
krzychop

Auto: Galant E54A 1995 2.0 V6-24
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-06-2007, 16:13   

Zdejmujesz zacisk hamulca po odkręceniu dwóch śrub od wewnętrznej strony. Odkręcanie jarzma zacisku prawdopodobnie nie będzie konieczne, ale warto je również odkręcić, przeczyścić i nasmarować smarem grafitowym prowadnice jarzma (dwie długie śruby, warto pamiętać skąd wykręcone bo trochę się różnią). Bęben jeśli nie jest zapieczony na otworze centrującym i za bardzo podjechany powinien łatwo zejść - trzymany jest tylko na nakrętkach kół. Jeśli nie to z wyczuciem trzeba od wewnętrznej strony po obwodzie tarczy uderzać młotkiem z użyciem drewnianego klocka.
Spis części z numerami i rysunki znajdziesz na http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll po wpisaniu VIN-u auta. Potrzebne części możesz zamówić u JAPANEZE - Marek Malik tel GSM 602 224 584, mail: japaneze@tlen.pl
_________________
Taki duży chłopak, a z miśkiem.
 
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2007, 16:14   

pawlos: a moze po prostu nie odbija Ci hamulec.. znaczy tloczek sie nie cofa z powodu zmeczenia materialu;) jak wyciagniesz kolo to zdejmij zacisk i zobacz jak dziala.. u mnie wystarczylo rudego wygonic miejwiecej szczotka druciana i ladnie nasmarowac ( chociaz robilem to pierwszy raz i kilka prob mialem ). na dzien dzisiejszy wszystko mi dziala.. moze i u Ciebie tak bedzie:)
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 30-06-2007, 16:21   

podniosłem samochód zdjąłem koło i kręciłem wyraznie słychac tarcie w srodku bębna- zaraz ide robic ,dzieki za rade bo zastanawiałem się po co jest ta gumka w beben wcisnieta ,a jak sie trzyma tylko na sróbach od kół to powinienem dac sobie rade

dzieki za szybkie odpowiedzi jak zrobie to napisze co dokładnie się stało i zamówie częsci u Japaneze:)

pozdrawiam
 
 
 
KrzychoP 
Mitsumaniak
krzychop

Auto: Galant E54A 1995 2.0 V6-24
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-06-2007, 16:54   

Napisałem tak:
[quote="KrzychoP"]Zdejmujesz zacisk hamulca po odkręceniu dwóch śrub od wewnętrznej strony. Odkręcanie jarzma zacisku prawdopodobnie nie będzie konieczne, ale warto je również odkręcić, przeczyścić i nasmarować smarem grafitowym prowadnice jarzma (dwie długie śruby, warto pamiętać skąd wykręcone bo trochę się różnią).

Ale trochę namieszałem bo pomyliłem jarzmo z zaciskiem, prawidłowa treść powinna być następująca:
"Zdejmujesz jarzmo z zaciskiem hamulca po odkręceniu dwóch śrub od wewnętrznej strony. Odkręcanie zacisku prawdopodobnie nie będzie konieczne, ale warto je również odkręcić, przeczyścić i nasmarować smarem grafitowym prowadnice zacisku (dwie długie śruby, warto pamiętać skąd wykręcone bo trochę się różnią)."

Tak ma to sens. Sorki za zamieszanie.
_________________
Taki duży chłopak, a z miśkiem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.