 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
silowniki centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 12:13 silowniki centralnego zamka
|
|
|
Witam Szanownych kolegow
moze mi ktos pomoze gdzie zakupic w krk pozadne silowniki do zamkow? ostatnio kupil z allegro, ale... hmmm ten shit padl po 2 miechasz uzytkowania... najgorsze ze padly oba naraz... ma ktos moze cos godnego polecenia :>? fajnie by byo gdyby byla gwarancja
(mitsubishie Eclipse 2g-choc to info malo waze)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:52
|
|
|
a silownik oryginalny od colta ci nie podejdzie? |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 21:39
|
|
|
Możesz kupić zwykłe uniwersalne, a to, że padły oba na raz może być winą sterownika. Pomyśl o jego wymianie na uniwersalny + do tego uniwersalne siłowniki i będzie działało |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 21:55
|
|
|
no wlasnie mysle ze mam gdzies spiecie ... i zastanawiam sie nad wymiena calego "ukladu"... myslsiz ze wymiana samego sterownika cos pomoze? moj sterownik znajduje sie pod radie... ale dziala on w maire porpawnie... zamyka otwiera... chyba ze podaje za duze napiecie... tego jeszcze nie sprawdzalem... tam mam wlasnie zalozone uniwersalen... chyba to bylo dolozone z alarmem przez pierwszego wlasciciela... wymienie i dam znac... kupie zestaw z allegro.. |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 21:40
|
|
|
GOLDI napisał/a: | .. chyba ze podaje za duze napiecie... | Nie ma takiej możliwości, by dawał więcej jak 12V Chodziło mi o długość impulsu. W siłowniku jest silniczek i zębatka. Czas impulsu powinien być taki, żeby silniczek przesunął dźwignię i się wyłączył, by nie uległ uszkodzeniu - spaleniu. Jeśli impuls z fabrycznego/uszkodzonego sterownika jest długi może uszkodzić każdy siłownik |
|
|
|
 |
|
|