Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 13:14
Carisma szarpie podczas gwaltownego wcisniecia gazu
Autor Wiadomość
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 19:22   Carisma szarpie podczas gwaltownego wcisniecia gazu

Problem przedstawia się następująco.
Jade na 2 biegu, rozpedzając sie do np 4-5 tys obr. Puszczam gaz, silnik hamuje, po chwili wciskam gaz w podloge. Samochod doznaje ogromnego szarpniecia, takiego ze az slychac stukot ze szkrzyni (lub z silnika).
Efekt jest znacznie mniej odczowalny na 3 biegu, na 4 i 5 niewystępuje.

Jest do dosc denerwujace gdy dojerzdzajac do skrzyzowania redukuje do 2 po to aby w polowie skrecania dodac gaz. Trzeba to robic dosc powoli aby nie szarpnoł.

Na gazie szarpie nieco mocniej niz na benzynie.

Czy moze to byc wina przewodów WN? Nigdy nie byly wymieniane a przejechalem juz ponad 130 000 z czego 50 000 na gazie.

Ile mogą kosztować te kable?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 19:23   

a swiece zmienione?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 20:16   

Poduszka/i pod silnikiem??
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 22:06   

świecom właśnie sie zbliża termin.
ale mialem to juz wczesniej, w zeszle wakacje opisywalem problem na mkp.
po przegladzie i wymianach świec, fitrow i regulacjach jest nieco lepiej, ale na krótko.

Ja stawiam na przewody. Po jakim przebiegu powinno sie je wymienic?

Stukot faktycznie moze byc z poduszki, bo ona juz swoje przezyla :P
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2005, 22:22   

a jak wyglada sytuacja jak troche popada, jest gorzej?
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2005, 23:47   

nie, bez wzgledu na warunki pogodowe zachowuje sie tak samo.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-11-2005, 16:21   

Mam podobny problem w moim lancerze 4G92. Nie mam gazu wstawionego. Ale np jak redukuje przed skretem na 2 i po skreceniu, wciskam mocniej gaz to szarpie, albo tak jakby wogole gaz nie dzialal, musze wtedy troche odpuscic i wtedy jedzie. Czego to jest wina? Swiece dzisiaj wymienilem, poprzednie byly chyba od poczatku auta, ale kable WN, sa dalej te same. Czesto to sie zdarza jak jest zimniej, albo mocno wilgotno, jak jest cieplo to nie ma takiego efektu.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2005, 16:40   

raddex napisał/a:
...ale kable WN, sa dalej te same. Czesto to sie zdarza jak jest zimniej, albo mocno wilgotno, jak jest cieplo to nie ma takiego efektu.


czyli naprawdopodobniej tutaj lezy przyczyna twoich problemow.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2005, 00:28   

a wlasnie...juz pisalem o tym w warsztacie....u mnie cewki umarły! Zbieram sie do zakupu nowych . Prawie 700 sztuka nowka lub 240 uzywka...i z 370 same kable WN
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 16-11-2005, 20:04   

Kofi napisał/a:
z 370 same kable WN


Co to sa za kable? Pytam bo kupilem kilka dni temu NKG za ~200 zl komplet i uwazalem, ze to sporo.
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 16-11-2005, 23:15   

arekp bo u ciebie i u mnie sa pojedyncze cewki, kofan a jakbys u siebie zastosowal pojedyncze cewki??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2005, 19:00   

Mysle, ze nie ma sensu tego przerabiac.
Ostatnio przetalo iskrzyc po wyczyszczeniu cewek.
Mechanik mi porawdzil, ze mozna je pozadnie przeczyscic i polakierowac. Jednak za jakis czas i tak bedzie trzeba kupic nowe.
BTW. Mam nowa listwe wtrysku gazu. Rracuje cichutenko i ladnie. Jednak ciagle sie uklada i dzis po calym dniu jezdzenia juz sie rozregulowala. Mysle ze jeszcze z 2 - 3 regulacje i korekcje mapy i bedzie ok.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
endriu
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2005, 18:01   

nie wiem czy kwalifikuje się do tego tematu ale coś napiszę o swoim (chyba) problemiku...
Otóż, po uruchomieniu silnika (z zimnego) obroty troszeczkę wariują (jakby silnik nie miał siły???)
Na ciepłym bez problemu.
...i jeszcze jedno - czy normalne jest,że słychać po otworzeniu maski silnik krokowy na włączonym zapłonie ale wyłączonym silniku?
pozdo!!!
 
 
mariusz-jagi
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 18:59   

Witam, ja również mam problem z szarpiącym silnikiem w Misku. Przewody tez nie były zmieniane. Objawy są takie jakby silnik wogóle nie obsługiwał bogatej mieszanki przy pełnym otwarciu przepustnicy. Jak naciskam płynnie pedał przyspieszenia (na granicy "ciągnięcia" przez silnik) to jest ok. Sytuacja wygląda gorzej przy niskim zakresie obrotów od 1,5 - 3 tys. wtedy przy pełnym otwarciu przepustnicy auto przyspiesza ospale jakby kotwice rzuciło, gdy zmniejszam nacisk na pedał przyspieszenia auto wyrywa z kopyta aż do uzyskania możliwie wysokich obrotów jak takie wciśnięcie pedału przyspieszenia w zależności od włączonego przełożenia skrzyni. Im wyższe obroty tym efekt mniej szarpiący ale dynamika przyspieszenia kończy sie już przy około 3,5 tys obrotów (przy wciśniętym mocno pedale przyspieszenia). Można osiągnąć wysokie obroty stopniowo naciskając mocniej pedał przyspieszenia wraz ze wzrostem prędkości auta, ale auto wtedy już nie przyspiesza tylko rozpędza się :( i silnik wydaje przerywany odgłos, taki stłumiony jak hamulec górski.
Nie wiem za co na początku sie zabrać, czytając posty to czy może to być przyczyna przewodów WN i świec? Autko TYLKO na benzynie jeżdżone.
Nadmienię jeszcze ze szarpie gdy sie chce ruszyć z wolnych obrotów przy wciśniętym mocniej pedale przyspieszenia, ale juz łagodnie mozna ruszyć zaczynając od 2 tys i delikatnie naciskając pedał przyspieszenia. Jednym słowem dynamicznie opuszczenie skrzyżowania to ryzyko zadławienia na środku skrzyzowania i dalej toczeniu się lub nie oszczędzając sprzęgła ruszanie z wyższych obrotów np. 3 tyś dość płynie puszczając sprzęgło ale szybko można zjechać ze skrzyżowania.
Przejechane 160 tyś, Rozrząd zmieniony ale nie pomogło, zresztą i tak był czas wymiany.
Objawy występują przy zimnym i ciepłym silniku.
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 21-06-2007, 01:37   

mariusz-jagi napisał/a:
czytając posty to czy może to być przyczyna przewodów WN i świec?

jak najbardziej i myslę, że najpierw powinieneś to zmienić...miałem podobnie i wymieniłem świece i WN i po kłopocie...dodatkowo filtr paliwa...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.