Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:32 |
[CA4A 1.6] swap colta |
Autor |
Wiadomość |
porcky [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 16:55 [CA4A 1.6] swap colta
|
|
|
Mam pytanie mam colta 1.6 92r jajko i mysle nad zmiana silnika albo czyms co by podnioslo moc jaki silnik do tego wejdzie bez duzych przerubek myslalem nad silnikiem z http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77149649 ale czy on wejdzie i czy skrzynia bedzie pasowala oraz jki to da wzrost mocy |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 02:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:03
|
|
|
BEZ SENSU ten 4G93 SOHC ma prawie taka sama moc co 4G92 SOHC wiec po co przeplacac:)
bylo mnostwo o tym:)
4G92 DOHC (jdm) 145KM
4G92 DOHC MIVEC (jdm) 175KM
4G93 DOHC 140KM
4G93T (jdm) ok 200KM
4G63 (podobno ciac trzeba podluznice) 140-150KM
4G63T (j.w.) 200KM
silnik z allegro to 4G93 SOHC 115KM skrzynia pasuje a wzrost mocy 2KM teoretyczne;] |
Ostatnio zmieniony przez deenbe 12-12-2005, 17:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:11
|
|
|
deenbe: chyba podlużnice ;] |
|
|
|
 |
porcky [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:18
|
|
|
to jaki silniczek radzicie i skad i zaile mozna zdobyc? |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:31
|
|
|
shovel tak tak, przejezyczenie |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:32
|
|
|
1,8 4G93 DOHC kompletny z ECU. Szukaj na Allegro. Najlepiej z wersji GTi Colta albo MSX Carismy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
porcky [Usunięty]
|
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:57
|
|
|
to jest carisma GLX w tej carismie nie montowali 1.8 DOHC (dwa walki rozrzadu) 140KM. jak carisma to MSX, jak colt to GTI ...
szukaj silnika 4G93 DOHC 1.8 140KM |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2005, 17:58
|
|
|
COLT GTi - 140 KM Carisma MSX 140 KM. MSX nie GLX. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
porcky [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2005, 18:01
|
|
|
mozesz zawitc na gg bo ja zielony w tym jestem 1570328 byl bym wdzieczny ;-0 |
|
|
|
 |
perver [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 14:55
|
|
|
Panowie taki silnik znalezc to arcy trudne tak od reki.......chyba ze ktos ma szczescie.......Troche juz szukam:) |
|
|
|
 |
jax1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 15:21
|
|
|
dobra sluchajcie mam powazne pytanko: mam colta CJ0 z silnikiem 4g13, poszly sie jeb.... pierscienie, ile kosztuje naprawa chyba kazdy wie ale mam mozliwosc kupić goły blok z głowicą od space stara za 400zł.... pojemnosc rowniez 1300, ale tam byl chyba inny wtrysk i elektronika tez inna, wiec pytanko czy jest mozliwosc ze bedzie to pasowac i bedzie jezdzic po wymianie ?? czy jest wogole sens sie w to bawic ??
[ Dodano: 24-08-2006, 17:06 ]
dobra sprawdzilem juz - do colta i space stara montowano te same silniki 4g13, wszystko pasi |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 17:07
|
|
|
jax1982 napisał/a: | ile kosztuje naprawa chyba kazdy wie | Komplet japońskich pierścieni w zamienniku to koszt rzędu 150 PLN.
jax1982 napisał/a: | ale tam byl chyba inny wtrysk i elektronika tez inna | Nie wydaje mi się - w Spejsach był przecież ten sam 4G13. Osobiście - tak czy inaczej - nie kombinowałbym. |
|
|
|
 |
jax1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 17:13
|
|
|
gregorbu napisał/a: | jax1982 napisał/a: | ile kosztuje naprawa chyba kazdy wie | Komplet japońskich pierścieni w zamienniku to koszt rzędu 150 PLN.
|
dobra pierscienie to nie wszystko, uszczelka pod glowica, odwiedzenie szlifierza z głowica, robocizna, a niech jeszcze panewki sie okaza walniete lub wałek... do tysiaka moze lekko dojsc
a btw. skor ten sam silnik i sa na niego papiery z udokumentowanym przebiegiem 80tys to chyba ryzyko niewielkie... |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 17:23
|
|
|
Ano może, może. Może i tę sumę przekroczyć. Z drugiej strony nigdy nie wiadomo, w jakim stanie będzie blok, jaki masz zamiar kupić. A teraz ceny pozostałych elementów:
Japońska uszczelka: ok. 100 PLN
Uszczelki kolektorów: ok. 50 PLN
Uszczelka pod pokrywę zaworów: 30-40 PLN
Uszczelniacze zaworowe: ok. 30 PLN
Obróbka głowicy: 50-400 PLN
Części z tych wydatków i tak nie unikniesz przy zakupie nowego bloku i głowicy. To samo tyczy się robocizny. Przelicz, czy Ci się to opłaci.
A przede wszystkim sprawdź, w jakim stanie jest obecna głowica. Może się okaże, że wymaga jedynie delikatnego splanowania pod uszczelkę - wówczas koszt naprawy byłby zapewne niższy niż zakupu i montażu bloku i głowicy niewiadomego pochodzenia i stanu. |
|
|
|
 |
|