Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Słabszy przy włączonej klimatyzacji
Autor Wiadomość
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2011, 23:25   [EA2A/W 2.0] Słabszy przy włączonej klimatyzacji

Czy to normalne że przy włączonej klimatyzacji dosyć ostro spada moc silnika,
odczułem to przy wyprzedzaniu, zupełnie jak by mu z 30 koni uciekło.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-06-2011, 23:36   

Tak, było już o tym. W 2.0 to czuć bardziej niż w TD.
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2011, 23:39   

Hmm, to lipa
 
 
andi18 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1.8 4G93+LPG 96'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-06-2011, 23:47   

pomaga tu tzw "turbo" czyli jak chcę depnąć lub kogoś wyprzedzić szybko wyłączam na ten moment klimę (czuć wyraźnie jak samochód dostaje lepszego kopa :D )
 
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2011, 23:49   

Jak na nitro :lol: :wink: :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-06-2011, 08:30   

Zamiast wyłączać klimę, można bardzo prosto ten problem rozwiązać. Pod pedałem hamulca zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki. Wtedy macie autoamtyczne turbo ;) W automacie można skorzystać z istniejącego i wysterować sygnałem przekaźnik sterujący klimą ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-06-2011, 08:32   

Owczar, to rozwiązanie ma jedną wade - manual sam się nie zredukuje :lol:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 07-06-2011, 08:36   

praktycznie w każdym samochodzie jest odczuwalny spadek mocy, w 2.5 jest to samo
najwiekszy spadek widziałem w Golfie 4 1.9 TDi, 110 KM
z doswiadczenia widze, ze spadek jest nieodczuwalny w samochodach z mocą 200 +

Owczar napisał/a:
Pod pedałem hamulca zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki.


a to ci dobre
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
tomrom 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-06-2011, 08:36   

Ale kickdown działał by jako wyłącznik klimy :D
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 07-06-2011, 08:44   

robertdg napisał/a:
Owczar, to rozwiązanie ma jedną wade - manual sam się nie zredukuje :lol:


no, ale redukcje musisz zrobic niezaleznie od tego, czy wylaczysz klime czy nie
owczar proponuje automatyzacje wylaczania klimy
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 07-06-2011, 08:59   

Owczar napisał/a:
Pod pedałem hamulca zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki.

to rozwiązanie ma i drugą wadę, pedałem hamulca nie uzyskasz przyspieszenia.
:ANAL: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-06-2011, 09:44   

Hehe, chciałem napisać pod pedałem gazu :P

A tak swoją drogą to chybą coś takiego sobie zrobię ;) W końcu to może być kilka cennych ułamków sekundy podczas wyprzedzania :)
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 07-06-2011, 09:55   

Cytat:
Hehe, chciałem napisać pod pedałem gazu :P

wiem, żartuję :P

a tak swoją drogą to może być ciekawy pomysł.

Podziwiam Ci za zaangażowanie w dopieszczanie auta, szkoda, że ja nei mam na to czasu.... :-X
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-06-2011, 15:27   

Owczar napisał/a:
zainstalować przycisk kickdownu z AT i podłączyć pod sygnał sprężarki
Dobre :mrgreen:
robertdg napisał/a:
Owczar, to rozwiązanie ma jedną wade - manual sam się nie zredukuje
Nie, skrzynia manualna ma jedną wade-nie zmienia biegów sama :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-06-2011, 18:05   

To rozwiązanie ma też inną zaletę, nie katujemy sprężarki na wysokich obrotach ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.