Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie pali gdy ciepła carisma 1.8 benzyna SOHC
Autor Wiadomość
lucado
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2007, 14:14   nie pali gdy ciepła carisma 1.8 benzyna SOHC

witam,

mam problem,

jak carisma jest zimna wszytko ok, moge przejechać 300 km,
problem zaczyna sie gdy wyłacze silnik gdy jest ciepla. Odpali (objaw jakby bez mocY0 i gasnie po kilku sekundach). Musze czekac aż silnik ostygnie (ok 2h) i wtwdy moge jechac dalej.
bylem na kompie to pokazał bład nr 23 (niby) czyjnik ustawienia wałka rorządu - wymieniłem a problem pozostał. Co robic dalej.....

dzieki za info

lucado
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 02-08-2007, 17:26   

Auto ci czasem nie chla za dużo paliwa? Ja obstawiam że to czujnik temperatury silnika walnięty i gdy silnik jest gorący to ECU o tym nie wie i pompuje za dużo paliwa robiąc za bogatą mieszankę i się zalewa (w sztok ;) )
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2007, 23:03   

Miałem dokładnie to samo, niestety na forum ciężko pomóc w takiej sprawie, u mnie jednak wymiana czujnika położenia wałka rozrządu pomogła. Kupiłem taki czujnik przez allegro za 180zł i się udało (nowy w serwisie 750, a poza serwisem 650zł) nie wiem z jakiego źrudła ty masz czujnik ale może kupiłeś taki sam co już masz. Jest jeszcze czujnik położenia wału korbowego i wymianę tego czujnika też sugerował mi mechanik (tyle że w taki sposób to można po kolei cały samochód wymienić)
Jeśli masz stary czujnik to w sytuacji kiedy ci samochód nie będzie chciał zapalić przełuż czujniki (kwestia odkręcenia jednej śruby). Jeśli na zimnym czujniku silnik odpali to jest duża szansa że ten nowo zakupiony jest też do wymiany.

[ Dodano: 13-08-2007, 23:05 ]
Paliwka może pić troszkę więcej bo przy błędach z tego czujnika będzie wrzucany tryb awaryjny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.