 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nie pali gdy ciepła carisma 1.8 benzyna SOHC |
Autor |
Wiadomość |
lucado [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 14:14 nie pali gdy ciepła carisma 1.8 benzyna SOHC
|
|
|
witam,
mam problem,
jak carisma jest zimna wszytko ok, moge przejechać 300 km,
problem zaczyna sie gdy wyłacze silnik gdy jest ciepla. Odpali (objaw jakby bez mocY0 i gasnie po kilku sekundach). Musze czekac aż silnik ostygnie (ok 2h) i wtwdy moge jechac dalej.
bylem na kompie to pokazał bład nr 23 (niby) czyjnik ustawienia wałka rorządu - wymieniłem a problem pozostał. Co robic dalej.....
dzieki za info
lucado |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 02-08-2007, 17:26
|
|
|
Auto ci czasem nie chla za dużo paliwa? Ja obstawiam że to czujnik temperatury silnika walnięty i gdy silnik jest gorący to ECU o tym nie wie i pompuje za dużo paliwa robiąc za bogatą mieszankę i się zalewa (w sztok ) |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2007, 23:03
|
|
|
Miałem dokładnie to samo, niestety na forum ciężko pomóc w takiej sprawie, u mnie jednak wymiana czujnika położenia wałka rozrządu pomogła. Kupiłem taki czujnik przez allegro za 180zł i się udało (nowy w serwisie 750, a poza serwisem 650zł) nie wiem z jakiego źrudła ty masz czujnik ale może kupiłeś taki sam co już masz. Jest jeszcze czujnik położenia wału korbowego i wymianę tego czujnika też sugerował mi mechanik (tyle że w taki sposób to można po kolei cały samochód wymienić)
Jeśli masz stary czujnik to w sytuacji kiedy ci samochód nie będzie chciał zapalić przełuż czujniki (kwestia odkręcenia jednej śruby). Jeśli na zimnym czujniku silnik odpali to jest duża szansa że ten nowo zakupiony jest też do wymiany.
[ Dodano: 13-08-2007, 23:05 ]
Paliwka może pić troszkę więcej bo przy błędach z tego czujnika będzie wrzucany tryb awaryjny. |
|
|
|
 |
|
|