 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
mnożnik, mapa wtrysku gazu STAG 300 - Lancer 1.6 113KM |
Autor |
Wiadomość |
wpie0
Forumowicz
Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: internet
|
Wysłany: 18-07-2007, 21:29 mnożnik, mapa wtrysku gazu STAG 300 - Lancer 1.6 113KM
|
|
|
Interesują mnie ustawienia map wtrysku gazu i benzyny w STAG 300 do Lancera 1.6 113KM.
Mam założone:
reduktor tomasetto ciśnienie 1 BAR
wtryski żółte RAIL 1 OHM
średnica dysz w listwie VALTEK 1.8 mm, przewody 4mm, dysze w kolektorze ok. 3.5mm
Sam zabrałem się za regulację instalacji, kupiłem interfejs na Allegro, ściągnąłem i zainstalowałem program AcGasSynchro 1.13.12.0 ze strony ac.com.pl.
Auto teraz chodzi dobrze. Zastanawia mnie trochę spalanie ok. 25% więcej od benzyny.
Często zaświeca mi się również CHECK (błąd wtrysku) nie wiem czy ma to jakiś wpływ na spalanie. Podobno aby wyeliminować świecący się CHECK należy zamontować specjalny emulator do mitsubishi(opis na stronie j.w) lub wlutować rezystory 56 OHM.
Poniżej zamieszczam mapy wtrysku mojego auta oraz zdjęcia instalacji, proszę o ewentualne uwagi i podsyłanie swoich dla porównania.
wpie0@o2.pl |
Ostatnio zmieniony przez wpie0 21-07-2007, 19:57, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2007, 09:14
|
|
|
Hmm, nie masz spadku mocy silnika, bo dysze 1,8 przy 83kW to za mało, powinny być 2,5mm |
|
|
|
 |
wpie0
Forumowicz
Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: internet
|
Wysłany: 19-07-2007, 11:41
|
|
|
Też mi się tak wydawało jak czytałem instrukcję do STAGA. Gazownicy założyli mi dysze 1.6mm. Ja rozwierciłem na 2mm i przy autoaklibracji wyskakiwał błąd "dysze za duże" mnożnik spadł poniżej 1. Więc zmieniłem na 1.8mm. Nie zauważyłem jakiegoś wyraźnego spadku mocy, wydaje mi się, że wręcz przeciwnie.
Sam już nie wiem jak powinno być wg. instrukcji STAG-a mnożnik po autokalibracji powinien mieścić się miedzy 1.1mm a 1.4mm, rozmawiałem na forum z jednym z gaziarzy, powiedział, że stara się aby po autokalibracji mnożnik zaczynał się od 1.6 i kończył na 0.
U mnie mnożnik wygląda trochę inaczej niż w teorii, szczególnie nie podoba mi się ta część rosnąca mnożnika dlatego też między innymi dalej drążę temat.
Być może instrukcja pisana była pod wtryski 3 Ohm czyli wolniejsze. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10657 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-07-2007, 19:39
|
|
|
Ja w V6 mam chyba 2.2 albo 2.5 mm. w kolektorze chyba.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|