 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji? |
Autor |
Wiadomość |
rico [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 17:48 Na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji?
|
|
|
Witam,
jestem tu nowy, jeśli było to proszę o skierowanie do odpowiedniego tematu, szukałem ale nie znalazłem.
Pytanie brzmi:
Zakładam STAG300, na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji i podczas próbnej jazdy z pracownikiem?
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich gazowników |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2007, 10:51
|
|
|
przede wszystkim na papiery.
A od strony użytkowej to na płynność pracy silnika - szczególnie na biegu jałowym oraz na trasie przy dużych prędkościach obrotowych silnika (nie powinno szarpać przerywac)
Warto jadąc poprzełączać pare razy gaz-benzyna i odwrotnie, czy autko nie ma czasem wyrażnego spadku mocy.
Warto tez na na IV biegu przy prędkości ok 20km/h wcisnąć max pedał gazu (auto powinno lekko przyspieszać, nie powinno sie dławić ani szarpać)
Jak zerkniesz pod maskę to przewody z listwy wtryskiwaczy do kanałów kolektora dolotowego powinny być możliwie najkrótsze, a dysze wkręcone mozliwie najbliżej wtryskiwaczy benzynowych. |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 16-07-2007, 22:03
|
|
|
Tomas79 napisał/a: |
Jak zerkniesz pod maskę to przewody z listwy wtryskiwaczy do kanałów kolektora dolotowego powinny być możliwie najkrótsze, a dysze wkręcone mozliwie najbliżej wtryskiwaczy benzynowych. |
To i tak nic mu nie da bo juz będą...
Nie wyobrażam sobie zmiany położenia odwiertów (stare spawać??).
Ja bym sprawdził tak jak Tomas79 pisał papiery , homologację i to co władowali w instalkę.
Reszta to kwestia porównania pracy na benzynce (pewnie masz doświadczenie), z pracą na instalce gazu.
Nie powinieneś mieć jakichs wielkich rozbieżności. Inaczej interweniuj.
Pojeździsz na gazie, porównasz spalanie, będziesz wiedział jak działa.
A wtedy gwarancja i regulują...
Dodatkowo sprawdź wizualnie umocowanie wlewu gazu. Niektórzy gaziarze wogóle nie przykładają się do estetyki wykonania wlewu.
Metody na 4 przy 20km nie polecam bo na "4" przy 20 się nie jeździ)). Jeśli na niskich obrotach przy przyśpieszeniu zacznie szarpać to pewnie masz kable do wymiany(a to juz inna bajka). |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 14:54
|
|
|
Oczywiście ze nie zaklejac otworów ale zawsze jest podstawa do reklamacji i wymiany kolktora
Test IV - 20km/h polecam (to auto na sekwencji wiec nic sie nie zepsuje wciśniesz gaz do dechy a auto i tak po swojemu dostosuje najlepszy moment - z tego powodu to sie psuły duze fiaty, te czasy minęły) a tak sprawdzisz ustawienia adaptacyjne centrali gazowej. Bo Gaziarze olewają dokładną kalibrację
Pozdro! |
|
|
|
 |
|
|