Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji?
Autor Wiadomość
rico
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 17:48   Na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji?

Witam,

jestem tu nowy, jeśli było to proszę o skierowanie do odpowiedniego tematu, szukałem ale nie znalazłem.

Pytanie brzmi:

Zakładam STAG300, na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji i podczas próbnej jazdy z pracownikiem?

Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich gazowników
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2007, 10:51   

przede wszystkim na papiery.

A od strony użytkowej to na płynność pracy silnika - szczególnie na biegu jałowym oraz na trasie przy dużych prędkościach obrotowych silnika (nie powinno szarpać przerywac)

Warto jadąc poprzełączać pare razy gaz-benzyna i odwrotnie, czy autko nie ma czasem wyrażnego spadku mocy.

Warto tez na na IV biegu przy prędkości ok 20km/h wcisnąć max pedał gazu (auto powinno lekko przyspieszać, nie powinno sie dławić ani szarpać)

Jak zerkniesz pod maskę to przewody z listwy wtryskiwaczy do kanałów kolektora dolotowego powinny być możliwie najkrótsze, a dysze wkręcone mozliwie najbliżej wtryskiwaczy benzynowych.
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 16-07-2007, 22:03   

Tomas79 napisał/a:


Jak zerkniesz pod maskę to przewody z listwy wtryskiwaczy do kanałów kolektora dolotowego powinny być możliwie najkrótsze, a dysze wkręcone mozliwie najbliżej wtryskiwaczy benzynowych.

To i tak nic mu nie da bo juz będą...
Nie wyobrażam sobie zmiany położenia odwiertów (stare spawać??).

Ja bym sprawdził tak jak Tomas79 pisał papiery , homologację i to co władowali w instalkę.
Reszta to kwestia porównania pracy na benzynce (pewnie masz doświadczenie), z pracą na instalce gazu.
Nie powinieneś mieć jakichs wielkich rozbieżności. Inaczej interweniuj.
Pojeździsz na gazie, porównasz spalanie, będziesz wiedział jak działa.
A wtedy gwarancja i regulują...
Dodatkowo sprawdź wizualnie umocowanie wlewu gazu. Niektórzy gaziarze wogóle nie przykładają się do estetyki wykonania wlewu.

Metody na 4 przy 20km nie polecam bo na "4" przy 20 się nie jeździ)). Jeśli na niskich obrotach przy przyśpieszeniu zacznie szarpać to pewnie masz kable do wymiany(a to juz inna bajka).
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 14:54   

Oczywiście ze nie zaklejac otworów ale zawsze jest podstawa do reklamacji i wymiany kolktora :)

Test IV - 20km/h polecam (to auto na sekwencji wiec nic sie nie zepsuje wciśniesz gaz do dechy a auto i tak po swojemu dostosuje najlepszy moment - z tego powodu to sie psuły duze fiaty, te czasy minęły) a tak sprawdzisz ustawienia adaptacyjne centrali gazowej. Bo Gaziarze olewają dokładną kalibrację

Pozdro!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.