 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Czy to łożysko do wymiany? |
Autor |
Wiadomość |
BodoV6 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2007, 18:09 [E54A 2.0 V6] Czy to łożysko do wymiany?
|
|
|
Przy podniesionym tyle, kręcąc w przód i tył kołem o ok 1cm słychać delikatny metaliczny stuk. W czasie jazdy objawia się to stukiem na każdej nierówności. Początkowo myślałem, że to górna tuleja met/gum (ta nad kołem) ale teraz bardziej się skłaniam, że to może łożysko? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-07-2007, 18:43
|
|
|
Tak to może być przyczyna:
Jeżeli z okolicy piasty koła podczas jazdy słychać szum lub metaliczny stukot, może to świadczyć o uszkodzeniu łożysk. Im starszy samochód, tym większe prawdopodobieństwo ich zużycia.
Do najczęściej spotykanych objawów zużycia łożysk należy zaliczyć: głośną pracę łożyskowania z charakterystycznym wyciem, odgłosy tarcia metalicznego, stukot i szum dochodzący z okolic piasty. Przy dużym zużyciu łożysk można wyczuć wibrację kół jezdnych i drgania kierownicy. Obok zużycia naturalnego w praktyce często spotyka się zniszczenie łożysk spowodowane wnikaniem wody powodującą korozję, która jeśli występuje przez dłuższy czas, blokuje łożysko. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
|
|