Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Problem z układem paliwa
Autor Wiadomość
Marco2
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 11:38   [C62A 1.5] Problem z układem paliwa

:walk: Witam!! W moim Lancerze od dwóch dni jest prablem który objawia sie w dziwny sposób samochód zapala ccodzi na wolnych obrotach i po przejechaniu ok 4 kilometrów zachowuje sie tak jakby miał przekroczone obroty pow 6 tys.i nie może osiągnąc wyższych niż 1,2 tys.Wyłączenie silnika na czas ok.30 sek.powodyje że problem znika i zaczyna sie wszystko od początku. Zeżeli ktoś spotkał sie z podobnym problemem,to prosze o pomoc.
Silnik 1.5 12V 4G15
 
 
kamyk
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2007, 18:27   

jak moze sie zachowywac jakby mial 6000 jak nie przekroczyl 1200 ? Obrotomierz Ci dziala ? Nie pamietam jak rozwiazane jest tam ssanie ... moze silnik krokowy padl i obrotomierz nie dziala ... napisz cos dokladniej
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-06-2007, 21:41   

najpierw wymien w ECU kondensatory - fotostory masz na mojej stronie WWW
 
 
Marco2
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 01:23   

Krzyzak, W trakcie jazdy czego nie dodałem potrafi sie resetować komputer mimo że miał wypiety przepływomierz (wogóle nie dało sie jechać z podpiętym),to kontrolka czek engine gasła aby ponownie sie zapalić
 
 
TRAWOR76 
Mitsumaniak
DESTRUKTOR


Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 380
Skąd: Otwock
Wysłany: 27-07-2007, 10:43   

mam to samo od jakiegoś czasu ,ale przy zapalonej kontrolce od paliwa ,wleje wi.ęcej i działa ,hula jak szalony,natomiast jak włącze i wyłącze zapłon reanimuje się ..podejrzewam styf w baku ,lub wodę na dnie ,bądz awaria pompy paliwa,ale żeby tam się dostać to ttak odwlekam i tankuje więcej:) tylko że zaczyna czasami już wariować na większej dawce paliwa....oj chyba taka jazda mu na dobre nie idzie...
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-08-2007, 10:18   

TRAWOR76, na koncu listwy paliwowej masz regulator cisnienia paliwa wystarczy ze tam sie zbierze syf i regulator nie jest w stanie zrzucic nadmiernego cisnienia do zbiornika paliwa albo uklad odpowietrzajacy zbiornik paliwa
dwa sposoby
--- po pierwsze przedmuchac i przeczyscic regulator i przewod gumowy
--- po drugie dodac srodka do czyszczenia wtryskow do benzyny /dostepny na stacjach lub w sklepach moto/
w wypadku ukladu odpowietrzajacego trzeba sprawdzic wszystkie wezyki przy sbiorniku paliwa i je przedmuchac oraz uklad filtra oparow
czyli kupa roboty
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
TRAWOR76 
Mitsumaniak
DESTRUKTOR


Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 380
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-08-2007, 10:34   

witam po dodaniu płynu do czyszczenia wtrysków oszalał całkiem ...więc musiałem w końcu się wziaść za to zdjęliśmy bak (obawa o przewody paliwwe zbędna była..wszystko się jeszcze dobrze trzyma) ten filterek czy reguator co jest przy pompie był cz\arny i plastik w środku tej siatki był połamany...wymieniłem pompę z tym czymś ....hula jak szalony...inne auto ....no i rzec z jasna przeczyściłem bak z syfu na dnie...trochę było ,al espodziewałem się wiecej...Pozdr i dzięki za podpowiedzi :wink:
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-08-2007, 10:53   

TRAWOR76, ok i gratuluje
ale u mnie byla kwestja kiedys z odpowietrzeniem baku- ale dalem rade
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
TRAWOR76 
Mitsumaniak
DESTRUKTOR


Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 380
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-08-2007, 11:06   

....zatem też gratuluje....samemu naprawić to fajna satysfakcja...zwłaszcza jak się uda i nic po drodze nie popsujesz :) Pozdrawiam :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.