 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 16-08-2009, 14:51 |
Witam |
Autor |
Wiadomość |
TwardY [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2007, 22:37 Witam
|
|
|
Wiec witam wczoraj kupilem swoje pierwsze autko . Niebede pisal jak bardzo podobal mi sie zawsze lancer. Wiec mam na imie Kamil jestem studentem 1 prawie 2 roku pedagogiki resocjalizacyjnej. Moja "zabcia" to MItsubishi Lancer z 91 roku combi 1.5 benzyna. Autko naprawde w dobrym stanie. NIeznalazlem rdzy na blasze lakier jest orginalny. Troche dymi ale mysle ze to albo katalizator albo cylindry w najblizszym czasie wybieram sie z nim na przeglad do mechanika. Autko spodobalo mi sie od pierwszego momentu i mam nadzieje ze bedzie mi troche sluzylo. Mam jedno pytanie , problem niewiem jak to okreslic mianowicie odczuwam lekkie problemy z napieciem. Ale nieodczuwalny jakos. No narazie tyle bede systematycznie skladal sprawozdania. Jeszcze raz witam wszystkich |
|
|
|
 |
Maxim [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 23:16
|
|
|
Miło powitać! Kilka dni temu z ojcem nabyliśmy podobny wóz - czerwonego Lancera Kombi z silnikiem 1.5 12V. Świetna, dynamiczna maszyna, pięknie się prowadzi. Silnik jak nowy W chwili obecnej przechodzi "kosmetykę" - gdzieniegdzie trzeba coś dokręcić, sprawdzić, wyczyścić... Zrobione: wymiana przedniej szyby i lewego przegubu; przyspawany do uchwytu tłumik końcowy (poprzedni właściciel przywiązał drutem); naprawiony cieknący wężyk paliwa przy zbiorniku; wyczyszczona tapicerka; wymienione opony; nowe dywaniki; wymienione 2 żarówki; parę innych drobiazgów; mycie + woskowanie . Do zrobienia na dniach: wymiana paska rozrządu, filtrów i oleju; sprawdzenie kondensatorów ECU, czyszczenie przepustnicy; założenie brakującego węża przy filtrze powietrza; nowe klocki hamulcowe; konserwacja nadkoli i podwozia. W moim wypadku nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, ale z dnia na dzień sympatia do auta rośnie. Patrząc na jego stan zużycia - wygląda lepiej niż wiele kilkulatków. Niedługo pochwalę się nim w odpowiednim dziale. Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez Maxim 11-07-2007, 00:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 23:26
|
|
|
Twardy, czemu nie sprawdziłeś auta u mechanika przed zakupem
Teraz będziesz robił remont silnika?
Pozdr |
|
|
|
 |
TwardY [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2007, 20:47
|
|
|
moze niebedzie trzeba remontu silnika robic jak narazie wymienilem 3 zarowki 2 bezpieczniki podokrecalem spoilery i wszysrtko pieknie chodzi . Autko naprawde jest dynamiczne . |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2007, 20:51
|
|
|
To malina, oby tak dalej |
|
|
|
 |
|
|