Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
16-08-2009, 14:51
Witam
Autor Wiadomość
TwardY
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 22:37   Witam

Wiec witam wczoraj kupilem swoje pierwsze autko . Niebede pisal jak bardzo podobal mi sie zawsze lancer. Wiec mam na imie Kamil jestem studentem 1 prawie 2 roku pedagogiki resocjalizacyjnej. Moja "zabcia" to MItsubishi Lancer z 91 roku combi 1.5 benzyna. Autko naprawde w dobrym stanie. NIeznalazlem rdzy na blasze lakier jest orginalny. Troche dymi ale mysle ze to albo katalizator albo cylindry w najblizszym czasie wybieram sie z nim na przeglad do mechanika. Autko spodobalo mi sie od pierwszego momentu i mam nadzieje ze bedzie mi troche sluzylo. Mam jedno pytanie , problem niewiem jak to okreslic mianowicie odczuwam lekkie problemy z napieciem. Ale nieodczuwalny jakos. No narazie tyle bede systematycznie skladal sprawozdania. Jeszcze raz witam wszystkich
 
 
Maxim
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 23:16   

Miło powitać! Kilka dni temu z ojcem nabyliśmy podobny wóz - czerwonego Lancera Kombi z silnikiem 1.5 12V. Świetna, dynamiczna maszyna, pięknie się prowadzi. Silnik jak nowy :) W chwili obecnej przechodzi "kosmetykę" - gdzieniegdzie trzeba coś dokręcić, sprawdzić, wyczyścić... Zrobione: wymiana przedniej szyby i lewego przegubu; przyspawany do uchwytu tłumik końcowy (poprzedni właściciel przywiązał drutem); naprawiony cieknący wężyk paliwa przy zbiorniku; wyczyszczona tapicerka; wymienione opony; nowe dywaniki; wymienione 2 żarówki; parę innych drobiazgów; mycie + woskowanie :) . Do zrobienia na dniach: wymiana paska rozrządu, filtrów i oleju; sprawdzenie kondensatorów ECU, czyszczenie przepustnicy; założenie brakującego węża przy filtrze powietrza; nowe klocki hamulcowe; konserwacja nadkoli i podwozia. W moim wypadku nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, ale z dnia na dzień sympatia do auta rośnie. Patrząc na jego stan zużycia - wygląda lepiej niż wiele kilkulatków. Niedługo pochwalę się nim w odpowiednim dziale. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez Maxim 11-07-2007, 00:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 23:26   

Twardy, czemu nie sprawdziłeś auta u mechanika przed zakupem :?:
Teraz będziesz robił remont silnika?
Pozdr
 
 
TwardY
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 20:47   

moze niebedzie trzeba remontu silnika robic jak narazie wymienilem 3 zarowki 2 bezpieczniki podokrecalem spoilery i wszysrtko pieknie chodzi . Autko naprawde jest dynamiczne .
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 20:51   

To malina, oby tak dalej :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.