 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:44 |
[MSS ALL] [KAROSERIA] Wygłuszenie pokrywy silnika |
Autor |
Wiadomość |
arnold1313 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2007, 19:18 [MSS ALL] [KAROSERIA] Wygłuszenie pokrywy silnika
|
|
|
Witam,
czy próbawał ktoś z Was wygłuszyć pokrywę silnika w swoim SS matami dostępnymi na rynku. Jak wiadomo wersje benzynowe nie posiadają tego istotnego elementu.
Jeżeli tak, to proszę napiszcie, czy zabieg ten coś dał. Czy można to zrobić własnymi siłami i jak to mocować.
Pozdrawiam.
Arnold MSS 1.8 GDI |
Ostatnio zmieniony przez cns80 18-02-2009, 14:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
AniołekM
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 COMFORT 2003/2004
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2006 Posty: 150 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-07-2007, 20:52
|
|
|
Mam taką oryginalną mate zamontowaną za dawnych czasów sobie zamówiłem bo myślałem, że to coś da ........ ale w benzynie raczej za wiele to nie wygłuszyło silnika. Może ta mata jest bardziej izolatorem cieplnym aby pokrywy silnika nie grzał silnik za bardzo ????? Akustyka praktycznie bez zmian pozostała - chyba że na zewnątrz troche to coś zmieniło, ale to akurat dla mnie ważne nie jest. |
_________________ MSS 1.6 Comfort 2003
 |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-07-2007, 22:08
|
|
|
Mam w misiu założone coś co wykonane było własnoręcznie przez kolege z forum. Technologia w miare prosta. Efekt wizualny jak na zdjęciu. Co do efektywności odsłuchowej. Lekko wygłusza, szczególnie ten punkt największej uciążliwości, tj. ok. 3tys rpm. Zastosowanie folii allu wnosi dodatkowy efekt, w postaci zimnej maski. Maska nie nagrzewa się od silnika ani troszeczkę, oryginalna przepuszcza ciepło. Z porównania maty oryginalnej z tą wykonana ręcznie wynika, że oryginalna daje takie same efekty wygłuszające, jak ta własna. Niestety głośność miśka nie ma swojego źródła w masce. Nadkola, drzwi i reszta karoserii nie posiada wygłuszeń.
 |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2007, 15:01
|
|
|
AniołekM napisał/a: | Mam taką oryginalną mate zamontowaną za dawnych czasów sobie zamówiłem bo myślałem, że to coś da ........ ale w benzynie raczej za wiele to nie wygłuszyło silnika. Może ta mata jest bardziej izolatorem cieplnym aby pokrywy silnika nie grzał silnik za bardzo ????? Akustyka praktycznie bez zmian pozostała - chyba że na zewnątrz troche to coś zmieniło, ale to akurat dla mnie ważne nie jest. |
Dokładnie tak samo zrobiłem. Jakieś pół roku po zakupie zamówiłem mate od DID-a.
Przyszła po kilku tygodniach. Efekt hmmmm nieco ciszej może i jest ale nie rzuca
na kolana. Myśle że rozwiązanie Mominka będzie napewno tańsze - a kto wie czy nie lepsze.
Oryginalene wytłumienie nie pokrywa w całości maski, robiac samemu możemy lepiej
obłożyć powierzchnie. |
|
|
|
 |
arnold1313 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2007, 07:32
|
|
|
Dziękuję za sugestie.
Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
 |
|
|