Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A] - padniety alternator?
Autor Wiadomość
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 28-12-2009, 09:20   [CA4A] - padniety alternator?

Mam nadzieję że jeszcze w tym roku go odpalę. Oto historia:
1. Nie odpala (2 dni -20).
2. Odpalony kablami.
3. Ładowany 5h.
4. Przejechane 150km. Spakowanie aku do domu.
5. Alkoholizacja i zakład czy odpali w nocy przy około -13,przegrana (możliwe zwarcie, mało kto co pamięta)
6. Po dwóch dniach odpala, jedzie - przygasają zegary, wolniej działają wycieraczki, pada
7. Zrobiło się cieplej i odpalił, wycieraczka się nie podnosi bardzo ciężko.
8. Kupiłem aku, 55A, odpalił od razu ale co po dłuższej chwili zauważyłem, jak nie działa silnik to to działają tylko światła i wycieraczki, reszta nie,przejechane 100km.
9. Byłem na szybko u kumpla, aku nie miał 12V, po odpaleniu 6-7V, wyjąłem alternator - szczotki wyglądają na spoko.
10. W czwartek zostawiłem to wszystko z wiadomych celów i tak do dziś.

pewnie alternator ?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2009, 10:58   

maroch, alternator albo przerwa w połaczeniu alternatora z akumulatorem (np brak masy), brak wzbudzenia (przerwa na obwodzie), zaczynamy od sprawdzenia ciaglości przewodów od alternatora do akumulatora, potem sprawdzamy masy pomiedzy silnikiem a karoseria, potem martwimy sie o alternator.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2009, 11:39   

dokladnie , w coltach niezaleznie jakiej pojemnosci kable laczace alternator z bateria ulegaly utlenieniu co w nastepstwie utrudnialo ladowanie akumulatora i sie od niego po prostu odlaczalo.Wizyta u elektryka zalatwi sprawe
pzodrawiam
bwr
 
 
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 28-12-2009, 11:45   

okej dzięki, sprawdzę, niestety samochód musiałem zostawić daleko, a jak się maja do tego bezpiecznik główny i alternatora ?

[ Dodano: 07-01-2010, 13:36 ]
akumulator naładowany na maksa i tak nie działa bez zapłonu nic oprócz świateł i wycieraczek, why?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.