 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z zapalaniem silnika |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.Kłoda [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2007, 11:32 Problem z zapalaniem silnika
|
|
|
Witam! mam pytanie posiadam Hyundai Lantra 1.6 DOHC i mam z problem przy zapalaniu na benzynie. Rano po zapaleniu silnika nie wchodzi na obroty dopiero jak sie zagrzeje to potrafi wejść coś jak by nie było ssania. Dodatkowo na ciepłym silniku auto wogole nie jest dynamiczne, po nacisnięciu na gaz dopiero po jakimś czasie zaczyna sie zbierać. Obroty mu trochę falują. Jeszcze co mnie drażni to jak nacisne szybko na pedał gazu do auto wejdzie na obroty a po puszczeniu z gazu silnik jeszcze przez jakieś 2 sekundy czyma dalej te obroty. Jednym słowem strasznie opóżniony zaskok ma ten silnik. Pomóżcie bo naprawde nie da sie tym jeździć. Bardzo proszę o jak naszybszą radę. POZDRAWIAM !!! |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-08-2007, 16:28
|
|
|
zacznij sprawdzanie od pomiaru oporności czujnika temperatury cieczy chłodzącej; następny punkt to standardowo zmierzenie oporności cewek w silniczku krokowym (słynne 30 i 60 Ohm).
Domyślam się że masz Lantrę pierwszej generacji ( 91 - 95 r.) |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Marcin.Kłoda [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2007, 17:16
|
|
|
Zgadza sie moja Lantra pochodzi z 93 roku dziękuje za pomoc w rozwiązaniu problemu zaraz idę pomęczyć sie z tym czujnikiem i cewkami. Mam tylko takie pytanie jaka powinien mieć oporność czujnik temperatury. POZDRAWIAM !!! Dam znać jaki wynik
[ Dodano: 15-08-2007, 10:20 ]
No i właśnie zlokalizowałem dwa czujniki temp.
----Pierwszy mniejszy przychodzi do niego jeden kabel - po zmierzeniu oporność wynosi 200 OHm jak sie zagrzał 120 OHm ale doszedłem do tego że ten czujnik odpowiedzialny jest za wskażnik temp.
----Drugi przychodzą już dwa kabelki ale niestety nie posiada żadnej oporności ani na zimnym ani ciepłym silniku. Tak na logike to wygląda mi że ma po prostu przerwe. Czy zgadzacie sie ze mną ?Czy on ma tak się zachowywać ? Czekam na dalsze wskazówki !!! |
|
|
|
 |
|
|