 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G 95-99] kąty kół tylnich? |
Autor |
Wiadomość |
Endriu 2g
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 2g 420A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: miechów
|
Wysłany: 01-04-2010, 00:08 [2G 95-99] kąty kół tylnich?
|
|
|
Jak w temacie ostatnio misiek wylądował trochę bliżej ziemi i potrzebne są mi dane dotyczące kątów kół w Eclipsie 2g zwłaszcza tył może ktoś posiada tą wiedzę tajemną pozdro! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 15-04-2010, 17:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-04-2010, 01:44
|
|
|
front suspension FWD (masz napęd na przód jak masz silnik chryslera):
toe-in mm............................0mm +/- 3mm (zbieżność)
steering angle...........inner wheel 32*30' +/- 2* (gwiazdka to stopnie)
...............................outer wheel 27*00
camber (pochylenie koła)..........16" wheels -0*20' +/- 30'
....................................14" wheels or AWD -0*05' +/- 30'
caster (pochylenie amortyzatora) 4*40' +/- 1*30'
rear suspension FWD:
toe-in mm........................3mm +/- 3mm
camber (pochylenie koła)..........16" wheels -1*40' +/- 30'
....................................14" wheels or AWD -1*20' +/- 30'
Dimension for positioning upper arm bracket mm(in.).............37,2% +/- 2 (1.46 +/- 0.08)
Thrust angle......................0* +/- 9*
To wszystko co znalazłem w manualu na temat kątów w 2g, manual dostępny na forum w dziale download, obniżenie nie powinno w 2g spowodować jakiś niepożądanych i znaczących zmian kątów, nawet jeżeli to bez przeróbek tych kątów nie jesteś w stanie wyregulować, w 1g z mostem wleczonym jest problem po obniżeniu bo most przesuwa się w prawo i trzeba dawać jeden dystans pod lewe koło, ale w 2G nie widzę problemu, jak kąty się nie zgadzają to raczej wina zużytych elementów, pozdrawiam |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Endriu 2g
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 2g 420A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: miechów
|
Wysłany: 04-04-2010, 13:33
|
|
|
dzięki !!! za odpowiedz przydadzą sie bo strasznie tył "tańczy" , a widać że jedno koło jest dużo pochylone zwłaszcza, że nie zaliczyłem żadnego krawężnika .Napisałeś cyt"...nawet jeżeli to bez przeróbek tych kątów nie jesteś w stanie wyregulować, czy to znaczy że nie ma możliwości regulacji?Nie brałem sie za to lecz wydaje mi sie że powinna być! , a odnośnie tych ewentualnych zużytych elementów ...?a zapominałem dodać ,że to lewe koło o którym cały czas mowa jest trochę przesunięte tzn o 2cm do przodu samochodu i przy oponach 235x45 przyciera na wybojach o nadkole . Zacznę rozbierać i dam znać Pozodrow. |
|
|
|
 |
kicek86
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 149 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-04-2010, 14:01
|
|
|
Pochylenie kół może być spowodowane np pękniętą sprężyną. U mnie jest obniżone zawieszenie i przez to mam zmienione kąty kół. jednak są zmienione symetrycznie, więc stawiam, że przez zawieszenie. Sprawdź czy masz całą sprężynę, tam gdzie masz bardziej pochylone koło. Co do regulacji to możesz zbieżność tyłu ustawić. Najlepiej pojechać do warsztatu, gdzie mają podgląd w komputerze na wszystkie cztery koła, wtedy wyregulują tobie zbieżność żeby każde koło było odpowiednio równoległe i nie było bardziej wysunięte od pozostałych. Co do kątów to wątpię żeby można było wyregulować. |
|
|
|
 |
|
|