Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] biały dym
Autor Wiadomość
marcinekk80
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 20:58   [2G 95-99] biały dym

Witam
czy to cos groźnego jak auto kopci na biało ? dzieje si tak tylko przy gazie na maxa, moj model to 2g gst... ale po dluzjej jezdzie np juz nie kopci:/, poradzcie co z tym zrobic prosze...
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 16-01-2008, 13:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 21:01   

Bialy dym to najczesciej efekt spalania plynu chlodzacego ale jesli to jest rano lub na zimnym silniku i tylko duzo go masz w sensie duzo oparow z wydechu to jest wszystko OKI. Porblem sie zaczyna kiedy masz biale kleby bardzo gestego dymu.
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 12-01-2008, 21:16   

W okresie zimowym biały dym z wydaechu to rzecz normalna i dzieje się tak w praktycznie każdym aucie :)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-01-2008, 21:22   

....uszczelniacze zaworowe - nadszedł czas wymiany ...objawy ? po odpaleniu po kilku minutach auto wydala białe opary ,na rozgrzanym motorze dymek zanika ,ale ... po dobrych wkrętach też będzie podymkiwał na biało i blado niebiesko...gumy zaworowe tracą elastycznośc robią sie twarde i tak to już jest olej płynie po laskach zaworowych ,sprawdził bym jeszcze płyn chłodzenia czy trzyma stan ...może gdzieś uszło na uszczelce głowicy.no i jezdzić- obserwuj stan oleju w silniku ,czy nie masz mazi w oleju-szarego nalotu na bagnecie i pod korkiem wlewu . kontroluj stan płynu w zbiorniczku ...niedługo wyjdzie przyczyna.pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 13-01-2008, 00:14   

bialy dym w zimie to normalna przez pierwsze 5-10 minut . nasze spaliny skladaja sie w kilkudziesieciach procentow z wody. jeslijednak problem wystepuje caly czas to jest to efekt spalania plyny chlodniczego. Czuc przy tym by bylo charakterystyczny mdly zapach.
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-01-2008, 00:28   

W zimę biały dym może być i przez cały czas jazdy a nie przez 5-10 minut. Widzę to też w innych autach jadąc za nimi godzinę w korku. W większości para bucha non-stop. Gorzej jak jest ciepło a jest dym. U mnie się to niestety zdarza i w lato :( Płynu chłodniczego nie ubywa.
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 13-01-2008, 00:54   

no dobra ja mam turbo wiec po 5 minutach jazdy wydech jest tak nagrzany ze juz nie ma szans na dym nawet przy -20. Ale zgodze sie z toba w lecie tez sie zdarza w chlodniejsze dni z duza wilgotniscia.
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 13-01-2008, 15:19   

Czasem biały dym oznacza też że papież został wybrany !
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-01-2008, 15:24   

HouseM napisał/a:
Czasem biały dym oznacza też że papież został wybrany !

Fakt, tyle że wtedy z innej rury leci :badgrin: :wink:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
marcinekk80
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 22:31   

HouseM napisał/a:
Czasem biały dym oznacza też że papież został wybrany !


jestes mega smieszny chyba powinienes doradzac bardzej na forum satyrycznym niz tu!

a stroniąc od żałosnych żartów dzieki za rady chlopaki jednak to dymienie jest tylko na izmnym silniku, ale pojawil sie nowy problem moze to nic ale jadąc ok 2,5tys obrotów slychac bardzo delikatnie takie brzeczenie troche metaliczne jakby wibrowalo np cos niedokręconego i wlasnie taki dzwiek jest slyszalny w silniku jak dodac ciut wiecej gazu znika na a jak wcine na maxa i zalaczy sie turbo to slychac glosny swist:/ moze to byc objaw padajacej turbiny np? no i po dluzszej jezdzie zapalis sie CE...
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 13-01-2008, 22:39   

marcinekk80 napisał/a:
no i po dluzszej jezdzie zapalis sie CE...

No to należy zczytać błędy...
 
 
 
marcinekk80
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 22:39   

panowie a sprawdzenie kodow bledu w 4g63t nalezy robic tak samo jak na stronie Krzyzaka z galanta? jesli nie to bede bardzo wdzieczny za wskazowki bo z rana chce to sprawdzic...
pozdrawiam
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 13-01-2008, 22:40   

Tak samo :D
 
 
 
marcinekk80
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 22:44   

Szakal a mozesz wkleic ta stronke bo za cholere nie moge jej znalesc po formacie kompa:)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 23:11   

Jesli masz 96+ to go przeskanuj i bedziesz mial pelne info.

A co do tego zgrzutu to zobacz czy moze jedna z oslon (HEAT SHIELDS) na wydechu nie jest luzna. Czesto gdy lekko oderwana powoduje odglosy i wibracje kiedy sinik wchodzi na obroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.