 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
Niecnych praktyk ASO cd |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-12-2009, 16:45 Niecnych praktyk ASO cd
|
|
|
Z okazji Świąt stwierdziłem, że mojemu Outkowi też coś się należy i go umyję przed Wigilią. Ciepła była, więc Karcher i do roboty. Ku mojemu zaskoczeniu na tylnych drzwiach ukazały się odpryski lakieru - nie drobne otarcia krawędzie jak o inny samochód, lecz odpryski na krawędzi wielkości małego paznkocia z wyraźną krawędzią. ale cóż to widać - lakier podkładowy - nie, normalny nawierzchniowy . A testowe auto kupowane w ASO miało być bezkolizyjne. Tuż po Świętach pędzę do ASO i co słyszę - uszkodzenie mechaniczne lakieru nie podlega gwarancji. No OK, mechaniczne, ale skąd druga warstwa lakieru - ori tak nie odpryskuje. Pierwsze diagnoza - pod spodem widoczny jest jednak lakier podkładowy, a nie jak mnie się wydaje ori. POmiar grubości lakieru jest jednak bezlitosny - dwie warstwy. Wezwany lakiernik jeszcze gorzej ocenia - nie tylko dwie, ale na dodatek byle jak. Reakcja ASO - wymienimy drzwi, super - nic mi więcej nie potrzeba. W domu porządek w papierach i nieścisłość na fakturze za montaż haka - wg faktury firmowa wiązka, a w praktyce kable były lutowane, a nie profi złączki i były problemy z jego rejestracją - różnica w cenie ok. 150zł na moją niekorzyść. Wniosek - nic na gębę od tej pory. Rano dzwonię i uprzedzam - wymiana chętnie, ale po wcześniejszej ugodzie zawartej na piśmie. Przyjeżdżam do ASO wymiana chętnie, ale bez ugody pisemnej czyli odmowa, coż ich prawo. Na żądanie przyjmują mi w końcu pisemną reklamację na powłokę lakierniczą rozpatrzoną od razu negatywnie. Prosto z ASO jadę na policję - zgłaszam Art. 286 par. 1 wyłudzenie, Smutny (ale uprzejmy) Pan mnie poprawia art. będzie OK, ale nazywa się to oszustwo i nasz podkarpacki dealer będzie miał dochodzenie. spisuje zeznanie, kopiuje dokumenty - 2h w plecy, ale co tam niech młyny sprawiedliwości mielą - nawet powoli. Wysłałem pismo do biura obsługi klienta MMP z informacją i deklaracją chęci polubownego rozwiązania sporu, ale ponieważ zbytnio na to nie liczę to na wtorek umówiłem się z prawnikiem, aby niezależnie od karnej zacząć sprawę cywilną. cdn... |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
AlCapone [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2009, 10:15
|
|
|
Hehe....ostro jedziesz.....ale tak trzeba....podobuje mnie się.........
Powodzenia...... |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2009, 12:04
|
|
|
rezon, rozumiem twoje zdenerwowanie ale zakladanie kilku tematow o tym samym niepotrzebnie rozmyje problem, dobrze by bylo gdybys kontynuowal w jednym watku aby moc sledzic tok sprawy. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31-12-2009, 12:13
|
|
|
arturro napisał/a: | dobrze by bylo gdybys kontynuowal w jednym watku aby moc sledzic tok sprawy. | dziękuję za zrozumienie. Włączyłem śledzenie postów w założonych wątkach. Wcześniej w wielu wątkach chwaliłem ASO w Boguchwale za rzetelność, teraz nie chciałbym aby ktoś sugerując się moimi wpisami w którymś z tematów miał później takie problemy jak ja. Wystarczy, że w październiku jeden znajomy kupił sobie Lancera - po Nowym Roku zasugeruję mu pomiary grubości lakieru. Stąd posty w różnych wątkach tematycznych |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 31-12-2009, 12:17
|
|
|
rezon napisał/a: | Stąd posty w różnych wątkach tematycznych | Proponuję w tych tematach podać linki do tematu wiodącego i kontynuować relację ze sprawy w tm jednym, głównym wątku. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31-12-2009, 12:21
|
|
|
zobaczę jak się będzie rozwijać sytuacja na wątkach i w realu. JCH, dzięki za podpowiedź, nie pomyślałem o takim rozwiązaniu |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 03-01-2010, 18:23
|
|
|
polecam jeszcze takie biuro jak: Rezcznik Praw Konsumenta - jest w kazdym dużym mieście - jesli outka masz na osobe fizyczna to chetnie ci pomoże a sieje duużży postarch. temat przerobiony przy mojej toyocie - niestety w spr. moich outków nic nie moge bo mam je na firmę... naprawdę polecam- RPK to taki zimny kubeł na łeb dilera... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2010, 08:35
|
|
|
rezon - brawo! Wydaje mi się, że gdyby każdy z nas w takiej sytuacji reagował podobnie (bez patyczkowania się - policja, Rzecznik Praw Konsumenta), dealerzy i różne inne zakłady usługowe mniej próbowałyby nas oszukiwać i ich poziom byłby znacznie wyższy...
Jestem ciekaw dalszego rozwoju sytuacji, mam nadzieję że będziesz nas informował.
pozdrawiam, bonito |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-01-2010, 09:05
|
|
|
bonito napisał/a: | mam nadzieję że będziesz nas informował. | będę, będę... Dzięki za wsparcie. Tylko Rzecznika raczej pominę - samochód mam kupowany co prawda na siebie, ale całą resztę na siebie jako firmę. Dlatego zamiast RPK będzie kancelaria prawna. i jedna rzecz - ja również chciałem się po prostu dogadać, ale oficjalnie z adnotacją w papierach, a nie żeby później ktoś mi zarzucił, że mam drzwi wymienione, a w historii samochodu nie ma na ten temat słowa - tak jak teraz o ich lakierowaniu, a ktoś to przecież zrobił i na pewno nic o tym nie wiedziałem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-01-2010, 09:54
|
|
|
dziwne, ze dealer chcial naprawic "szkode" ale wylacznie "na gebe" Moze pogadaj z nim jeszcze w tym temacie...prawnicy, sady...strasznie sie uszarpiesz i wymeczysz zanim dojdziesz swego...rozmowa - nawet jesli jest to kolejna proba - nic nie kosztuje a moze dojdziecie do porozumienia...przynajniej kolejny raz wykazesz swoja bardzo dobra wole...
A jak znow sie odbijesz z kwitkiem to nie ma wyjscia...SĄD i niech juz sie boja, bo w przypadku uznania ich przez SAD za winnych z pewnoscia zostana na forum porzadnie rozreklamowani
Pozdrawiam i polecam ostatnie podejscie |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-01-2010, 10:01
|
|
|
dab napisał/a: | prawnicy, sady...strasznie sie uszarpiesz i wymeczysz zanim dojdziesz swego... | niestety wiem, że prawdopodobnie tak będzie. Moja bardzo dobra wola jest wciąż aktualna - MMC dostało informację, jak chcą niech dzwonią do mnie, ja raczej już nie będę prosił o posłuchanie - dwa razy wg mnie wystarczy
[ Dodano: 04-01-2010, 10:15 ]
dab napisał/a: | pewnoscia zostana na forum porzadnie rozreklamowani | i nie tylko na forum, już poczyniłem pewne kroki dla reklamy "druciarstwa" przy montażu haka - to jest ewidentna sprawa - różnica między zapłaconą fakturą a stanem faktycznym nie podlega żadnej dyskusji, i zamiast pytać czy chciałbym mieć taką wiązkę jak na fakturze i za jaką płaciłem, powinni chyba na początek przeprosić, że tak nie jest, a później poprosić o samochód dla zamiany. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|