 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E52A 1.8] poszły zawory |
Autor |
Wiadomość |
marcinxx
Nowy Forumowicz
Auto: galant E52A 1.8GLSi 126KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: 19-06-2010, 19:30 [E52A 1.8] poszły zawory
|
|
|
Witam wszystkich!
Pewnego wieczoru wracając do domu pompa wody odmówiła posłuszeństwa w wyniku czego zerwany został pasek rozrządu i 8 zaworów uległo zniszczeniu
Mam takie pytanie czy ktoś się orientuje jaka jest cena zaworów czy opłaca się to robić,
czy może lepiej kupić używany silnik.
I jeszcze jedno czy istnieje możliwość włożenia silnika 2.0 v6 bez większych przeróbek??
Galant 1.8GLSi 16V 126km
Z góry dziękuje za odpowiedz:) |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-06-2010, 10:02
|
|
|
skrzynia nie będzie pasowała nawet jak by miała te same oznaczenia ja w dieslu mam skrzynie z tymi samymi oznaczeniami a różnią się obudową rzędowe silniki i silniki w układzie V mają po innej stronie rozruszniki
wymiana silnika na V6 to wymiana połowy wydechu, elektryki silnika, mocowań silnika, skrzyni biegów czyli najtaniej kupić by było całego E54A i przełożyć silnik i osprzęt bo kupując po części to wyniesie Cie drożej czyli prosta sprawa nie opłaca się napraw to co masz albo kup innego... |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Kacper150985
Forumowicz Kacper
Auto: mitsubishi galant 1.8glsi 1994
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Świerczek
|
Wysłany: 21-06-2010, 08:00
|
|
|
Dokładnie tak jak mówi zbych80 póki silnik nie bedzie rozebrany nie można dokładnie powiedzieć co poszło.
ja rok temu kupiłem Galanta również 1.8 i uwierzyłem sprzedawcy (największy grzech jaki można zrobić) że na pasek rozrządu mogę zrobić jeszcze jakieś 30 tyś km. niestety zrobiłem może ze 3 tyś!!! i pasek strzelił mi przy prędkości 130 km/h. postanowiłem naprawić samochód i oddałem go do mechanika, który po rozebraniu silnika stwierdził że poszło 10 zworów głowica do szlifowania itp itd. ostatecznie naprawa wyniosła mnie łącznie z robocizną 1680 zł, mechanik zrobił cały rozrząd łącznie z pompą wody, powymieniał mi oby dwa paski klinowe płyn chłodzący i parę inny rzeczy. też myślałem o wymianie silnika ale w końcu doszedłem do wniosku że zrobię ten który był bo zakup nowego silnika to jakieś min 600-700 zł z w miarę dobry plus robocizna i plus też wymiana rozrządu bo też nie wiadomo w jakim jest stanie także raczej radzę ci naprawiać ten lub właśnie zakup innego oczywiście galanta.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
marcinxx
Nowy Forumowicz
Auto: galant E52A 1.8GLSi 126KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: 24-06-2010, 20:34
|
|
|
dzięki za odpowiedz |
|
|
|
 |
|
|