Przesunięty przez: Hubeeert 30-07-2007, 22:28 |
[CA1A 1.3] Po dluzszym postoju samochod nie chce palic |
Autor |
Wiadomość |
colcik_zabcia [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2007, 20:27 [CA1A 1.3] Po dluzszym postoju samochod nie chce palic
|
|
|
Chciala bym sie dowiedziec co moze byc przyczyna problemu z moim samochodem. Po umyciu silnika mam problemy z odpalaniem, po dluzszym postoju samochod nie chce palic. Gdy prubuje go odpalic zaczyna sie dusic i tak dziwnie prykac po czym gasnie przy drugiej probie przy uzyciu gazu zawsze odpala. Bardzo prosze o pomoc.
Z góry dzikuje |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 20:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-07-2007, 23:08
|
|
|
Trzeba wyjąć kable WN i położyć na słońcu (lub osuszyć suszarką). Odkręcić kopułkę aparatu zapłonowego i wysuszyć dokładnie. Suszyć suszarką aparat zapłonowy z każdej strony bardzo dokładnie. Poza tym potraktować ciepłym powietrzem wszystkie wtyczki przy silniku. Musi jeździć. Jeśli nie od razu to po kilku km. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 30-07-2007, 23:36
|
|
|
Hugo napisał/a: | Poza tym potraktować ciepłym powietrzem wszystkie wtyczki przy silniku. | albo sprężonym, żeby wydmuchać z zakamarków |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2007, 09:12
|
|
|
Poza tym wszystkie wtyczki i kable WN przy wtryczkach potraktowac WD 40 |
|
|
|
 |
colcik_zabcia [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2007, 16:13
|
|
|
Dzieki bardzo. A czy mozliwe jest ze sa juz zuzyte przewody od swiec bo wszyscy radza mi je wymienic?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-07-2007, 16:51
|
|
|
colcik_zabcia napisał/a: | A czy mozliwe jest ze sa juz zuzyte przewody od swiec bo wszyscy radza mi je wymienic?? | Jaki to Colt? Który rok produkcji? Bardzo możliwe, że są zużyte. Wystarczy, że w nocy podniesiesz maskę silnika i druga osoba doda gazu. Jak zobaczysz skaczące, niebieskie iskry to przewody są do wymiany. |
|
|
|
 |
colcik_zabcia [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2007, 18:37
|
|
|
Colt rocznik 1994, Colt CA1 |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 15:28
|
|
|
NIe sadze, zeby byly tam orginaly, chociaz i takie kwatki sie zdazaja...
Nocne poogladanie i wszystko bedzie wiadomo |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-08-2007, 15:52
|
|
|
termonti napisał/a: | NIe sadze, zeby byly tam orginaly, chociaz i takie kwatki sie zdazaja... | Ja mam oryginały z 1992 r. (data wybita na kablach). Świecą w ciemności, ale nic się nie dzieje. Jeździ bez zarzutu. |
|
|
|
 |
colcik_zabcia [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 08:13
|
|
|
Czy w Colcie CA1 rocznik 1994 jest kontrolka od rezerwy paliwa? bo nie wiem czy moja djoda w stacyjce sie spalila czy poprostu jej tam nie ma. A nie ma kto mi sprawdzic. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 09:00
|
|
|
Kontrolka rezerwy jest. Nie świeci, bo nie ma żarówki, żarówka jest przepalona lub nie zeszłaś do poziomu rezerwy. Kontrolka zapala się, gdy wskazówka schodzi poniżej najniższej kreski.
By sprawdzić żarówkę, potrzebujesz wkrętak krzyżakowy. Wykręcasz dwa wkręty na górze w osłonie zegarów. Wyjmujesz tę osłonę. Potem wykręcasz jeszcze cztery wkręty i po prostu wyciągasz zegary. Z tyłu masz wszystkie żarówki. Operacja zajmie Ci 10-15 minut. Powodzenia! |
|
|
|
 |
colcik_zabcia [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 17:25
|
|
|
Strzalka od paliwa zeszla mi ponizej czerwonej kreski i kontrolka sie nie zapalila czyli zarowka do wymiany. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 20:08
|
|
|
colcik_zabcia napisał/a: | Strzalka od paliwa zeszla mi ponizej czerwonej kreski i kontrolka sie nie zapalila czyli zarowka do wymiany. Pozdrawiam |
Nie koniecznie. W coltach tak jest że wskazówk anie jest dokładan. często schodzi poniżej czerwoną kreskę i dopiero wtedy się zapala.
Ale żeby mieć 100% pewności posłuchaj gregorbu, gregorbu napisał/a: | By sprawdzić żarówkę, potrzebujesz wkrętak krzyżakowy. Wykręcasz dwa wkręty na górze w osłonie zegarów. Wyjmujesz tę osłonę. Potem wykręcasz jeszcze cztery wkręty i po prostu wyciągasz zegary. Z tyłu masz wszystkie żarówki. Operacja zajmie Ci 10-15 minut. Powodzenia! |
|
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-08-2007, 00:28
|
|
|
u mnie mimo ze jest poniżej czerwonej kreski rezerwa jeszcze się nie zapala. dzisiaj tankując 41 litrów jeszcze się nie paliła a tylko pare razy mrugała przy ostrzejszych startach. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
colcik_zabcia [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 22:17
|
|
|
A ile litrow ma zbiornik colta?? I czy moze ktos wie ile jest litrow paliwa jak strzalka schodzi na czerwone pole? Pytam sie o wszystko bo nabylam to autko miesiac temu i jeszcze malo o nim wiem. I jeszcze jedno ile ten colt pali litrow na 100 km w miescie i w trasie. Dzieki |
|
|
|
 |
|