 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK1A 1.3] Lancer 1.3 Potrzebna pomoc, silnik nie wchodzi na |
Autor |
Wiadomość |
fatbob
Nowy Forumowicz
Auto: galant ea2a
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: roosendaal
|
Wysłany: 08-04-2014, 22:58 [CK1A 1.3] Lancer 1.3 Potrzebna pomoc, silnik nie wchodzi na
|
|
|
Witam,
Dzis w drodze do pracy silnik nagle zgasl deptalem troche gaz ale tylko czasem pyrknol (jedno z tych pyrknienc zakonczylo sie wybuchem niespalonego paliwa i rozsadzeniem tlumika). Zatrzymalem sie silnik pracowal bez problemu. Dodaje gazu - brak zaplonu w cylindrach. Silnik wchodzi na wyzsze obroty tylko przy b delikatnym dodawaniu gazu, przy szybkimdlawi sie tak ze nie da sie przyspieszac. Czy ktos wie co moglo sie stac? Do tego tak nagle w drodze... Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, potrzeboje alto caly czas nawet nie wiem kiedy wstawic go do mechanika... moze wystarczy cos wymienic tylko? Lancer jest z 1998 roku silnik 8v jesli sie nie myle wtrysk chyba 75km.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-04-2014, 07:35
|
|
|
W pierwszej kolejność sprawdź cechy rozrządu, potem zainteresuj się układem zapłonowym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fatbob
Nowy Forumowicz
Auto: galant ea2a
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: roosendaal
|
Wysłany: 09-04-2014, 13:36
|
|
|
A to silnik kolizyjny zy bez kolizyjny jest? Bo sam raczej nie naprawie a chcialbym do znajomego mechanika podjechac.
[ Dodano: 09-04-2014, 15:12 ]
Pasek rozrzadu jest w dobrym stanie ale luuzny bardzo. Sprawdzalem czy pierwszy tlok bedzie na gorze gdy znaczniki ustawie w lini, i nie byl. Dodam ze dzis wogle nawet nie zapalil mimo ze przeczyscilem kopulke i palec. Co myslicie o tym? Moze pasek przeskoczyl? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-04-2014, 16:44
|
|
|
Jeżeli pasek jest luźny i położenie tłoka nie jest zgodne z GMP to znaczy ze pasek przeskoczył |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|