Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Lancer 1.3 Potrzebna pomoc, silnik nie wchodzi na
Autor Wiadomość
fatbob 
Nowy Forumowicz

Auto: galant ea2a
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 5
Skąd: roosendaal
Wysłany: 08-04-2014, 22:58   [CK1A 1.3] Lancer 1.3 Potrzebna pomoc, silnik nie wchodzi na

Witam,
Dzis w drodze do pracy silnik nagle zgasl deptalem troche gaz ale tylko czasem pyrknol (jedno z tych pyrknienc zakonczylo sie wybuchem niespalonego paliwa i rozsadzeniem tlumika). Zatrzymalem sie silnik pracowal bez problemu. Dodaje gazu - brak zaplonu w cylindrach. Silnik wchodzi na wyzsze obroty tylko przy b delikatnym dodawaniu gazu, przy szybkimdlawi sie tak ze nie da sie przyspieszac. Czy ktos wie co moglo sie stac? Do tego tak nagle w drodze... Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, potrzeboje alto caly czas nawet nie wiem kiedy wstawic go do mechanika... moze wystarczy cos wymienic tylko? Lancer jest z 1998 roku silnik 8v jesli sie nie myle wtrysk chyba 75km.
pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-04-2014, 07:35   

W pierwszej kolejność sprawdź cechy rozrządu, potem zainteresuj się układem zapłonowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fatbob 
Nowy Forumowicz

Auto: galant ea2a
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 5
Skąd: roosendaal
Wysłany: 09-04-2014, 13:36   

A to silnik kolizyjny zy bez kolizyjny jest? Bo sam raczej nie naprawie a chcialbym do znajomego mechanika podjechac.

[ Dodano: 09-04-2014, 15:12 ]
Pasek rozrzadu jest w dobrym stanie ale luuzny bardzo. Sprawdzalem czy pierwszy tlok bedzie na gorze gdy znaczniki ustawie w lini, i nie byl. Dodam ze dzis wogle nawet nie zapalil mimo ze przeczyscilem kopulke i palec. Co myslicie o tym? Moze pasek przeskoczyl?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-04-2014, 16:44   

Jeżeli pasek jest luźny i położenie tłoka nie jest zgodne z GMP to znaczy ze pasek przeskoczył
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.