Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Uszczelka pod kolektorem, a odczyty sondy lambda
Autor Wiadomość
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2010, 14:48   [EAxx] Uszczelka pod kolektorem, a odczyty sondy lambda

WITAM od jakiegoś czasu odczułem spadek mocy w moim aucie więc dziś pojechałem do lepszego warsztatu na diagnozę podpiął pod komputer i wyszło ze jedna sonda ma zły odczyt ale ponoć ona nie jest zepsuta tylko ssie lewe powietrze prze kolektor do jednego cylindra i właśnie powiedział ze jeden cylinder inaczej pracuje czyli wychodzi ze uszczelka pod kolektorem ssącym jest uszkodzona co o tym myślicie z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Owczar 01-04-2010, 21:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 01-04-2010, 15:11   

A na biegu jałowym podczas postoju jak dodajesz gazu to płynnie rosną obroty czy przerywa?
Czy spadek mocy odczuwasz tylko w czasie jazdy?
_________________
Mitsubishi Galant '99, 2.5, SE, V6
Mitsubishi Colt CAO '92, 1.3 (małżonki)
"Kto pyta jest głupcem przez 5 minut, kto nie pyta pozostaje nim przez całe życie"
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2010, 21:13   

właśnie na jałowym jest ok równo pracuje . tylko podczas jazdy jak zimny to czasami coś przerywa . ale brak mocy odczuwa się tylko przy jeździe

[ Dodano: 01-04-2010, 21:14 ]
i obroty tez płynnie rosną
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 01-04-2010, 22:23   

Ta pisałem w poprzednim wątku ale Owczar go w międzyczasie zamknął.
Widzę, że ostrożnie dajesz kropki, ale pamiętaj, nowe zdanie od DUŻEJ litery.... ;P.

Może poprostu świece szlag trafił?
Jak dobrze osłuchasz kolektor, to będzie słychać że łapie lewe powietrze. Ja kiedys sprawdzalem tak w civicu: gumowy wężyk (taki jak od podciśnienia) no i do ucha, a drugim końcem badasz kolektor....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2010, 22:31   

Świece 30tys. km temu zmieniałem także nie powinny. Może to przewody wysokiego napięcia już na nic bo pewnie od nowości nie wymieniane. Zamówiłem na wszelki wypadek tę uszczelkę pod kolektor ciężko było tylko serwis i tydzień trzeba czekać bo z japonii muszą ściągnąć. mam nadzieje ze pomoże
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-04-2010, 12:07   

No co ty, uszczelkę tak ciężko dostać w ASO? :doubt:
Miałem ci właśnie pisać, żebyś zmienił uszczelkę na nową. Bo nie kosztuje majątku i dostaniesz od ręki (realia UK).
Jak będziesz wymieniał to żadnego silikonu, czy czego tam jeszcze. Widziałem juz takie rzeźby, normalnie ręce opadają. Przy okazji sprawdź powierzchnie kolektora i głowicy, czy nie są uszkodzone (ubytki) i dlatego np. uszczelka się źle układa.
Poza tym będziesz miał okazję do sprawdzenia świec. Warto, bo chociaż w teorii świece są obliczone teraz na dłużej, to w praktyce może być i 30k km za dużo (zależy od warunków jakie świeca musiała znosić).
Nieszczelność możesz też mieć na połączeniu przepustnica - kolektor. Też bym sprawdził.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2010, 12:16   

tak zorbie sprawdzę to wszystko. Ale mówili mi żeby jeszcze na tą uszczelkę posmarować pastą uszczelniającą elringa, nie robic tego??
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-04-2010, 16:10   

Uszczelka jest profilowaną blachą która ulega zgnieceniu (wtedy połaczenie ulega uszczelnieniu). Kto ci bzdur naopowiadał by smarować tam pastą??
Jak nasmarujesz, to przy dociąganiu śrubami wyciśnie ci pastę w dolot, a tego byś chyba nie chciał, co?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2010, 18:33   

a co ze spalaniem, wzrosło ?
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2010, 11:53   

No tego bym nie chciał. A co do spalania to tez odczułem ze jest większe jakoś szybko się ta wskazówka obniża
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-04-2010, 13:01   

Spalanie masz większe w wyniku źle pracującej sondy.
Skoro ci wyszło już na diagnostyce że sonda źle działa, to może jednak jest padnięta a niepotrzebnie szukasz przyczyn w dolocie... :doubt:
Cóż, jak zmienisz uszczelkę i sprawdzisz świece, przepustnice na okoliczność nagaru itp. i dalej będzie lipa to wtedy bierz się za sondę.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
loop999
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2010, 19:15   

Z tego co wiem to tam jest trzy sądy, ta za katalizatorem jest mało ważna także to któraś z tych przed katalizatorów, jest jakiś sposób na sprawdzenie która to?. Bo na diagnostyce nie widać która to.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.