Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Dziwny problem z obrotami
Autor Wiadomość
piwo8
[Usunięty]

  Wysłany: 03-03-2008, 18:24   [E33A 2.0] Dziwny problem z obrotami

Witam, chopdzi o silnik 2.0 DOHC 4G63, mam dziwny problem z obrotami, mianowicie po dzisiejszej wymienie swiec sie to nasiliło, ale wczesniej szarpalo na 2ce i troche na 3ce nie wiem czy to ma zwiazek ale od dzisiaj bez wzgledu w jakim polozeniu jest sruba regulacyjna od obrotow, odpięty czy podpiety jest krokowy skacza mi obroty od 1,5 tys do 2 tys na benzynie skacze szybciej a na gazie wolniej, jak odepne przepływomierz dzieje sie to samo ale na duzo nizszych obrotach z tego sadze ze przepływka ok, krokowka nie ma znaczenia i co to moze byc bo nie mam zielonego pojęcia.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-03-2008, 20:20   

Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym......

[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2008, 23:13   

Bartek napisał/a:
Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym......

[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU


wlasnie z krokowka mam juz problem od samego poczatku jak go kupilem, a moze byc to przyczyna ze krokowka ma peknieta obudowe i ssie lewe powietrze dlatego na srobie regulacyjnej obrotow jak sie kreci nie ma zadnej reakcji, dziwi mnie to ze tak skacze 1,5-2 tys obrotow nawet na odlaczonej krokowce, hmm moze to podcisnienia hmm

[ Dodano: 03-03-2008, 23:26 ]
Jeszcze mam pytanie jak wiecie, jakie maja wychodzic napiecia na krokowy podczas załaczenia zaplonu?, bo mi one dziwnie skacza tam jest 6 pinow i mozna zrobic 4 pomiary z tego w dwoch strasznie skakalo napiecie.

[ Dodano: 03-03-2008, 23:47 ]
piwo8 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym......

[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU


wlasnie z krokowka mam juz problem od samego poczatku jak go kupilem, a moze byc to przyczyna ze krokowka ma peknieta obudowe i ssie lewe powietrze dlatego na srobie regulacyjnej obrotow jak sie kreci nie ma zadnej reakcji, dziwi mnie to ze tak skacze 1,5-2 tys obrotow nawet na odlaczonej krokowce, hmm moze to podcisnienia hmm

[ Dodano: 03-03-2008, 23:26 ]
Jeszcze mam pytanie jak wiecie, jakie maja wychodzic napiecia na krokowy podczas załaczenia zaplonu?, bo mi one dziwnie skacza tam jest 6 pinow i mozna zrobic 4 pomiary z tego w dwoch strasznie skakalo napiecie.


Aha ECU mam dobry bo podmienialem, kable? chodzi ci o te ktore ida do silniczka krokowego?? a wiesz moze jaki ma byc pomiar napieciowy na wtyczce do krokowki na wlaczonej stacyjce? i wogole jak to zmierzyc?? wogole nie wiem czy ma to cos wspolnego ale albo mi go zalewa albo nie przepala mieszanki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.