  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E33A 2.0] Dziwny problem z obrotami | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 piwo8 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 03-03-2008, 18:24   [E33A 2.0] Dziwny problem z obrotami
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam, chopdzi o silnik 2.0 DOHC 4G63, mam dziwny problem z obrotami, mianowicie po dzisiejszej wymienie swiec sie to nasiliło, ale wczesniej szarpalo na 2ce i troche na 3ce nie wiem czy to ma zwiazek ale od dzisiaj bez wzgledu w jakim polozeniu jest sruba regulacyjna od obrotow, odpięty czy podpiety jest krokowy skacza mi obroty od 1,5 tys do 2 tys na benzynie skacze szybciej a na gazie wolniej, jak odepne przepływomierz dzieje sie to samo ale na duzo nizszych obrotach z tego sadze ze przepływka ok, krokowka nie ma znaczenia i co to moze byc bo nie mam zielonego pojęcia. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-03-2008, 20:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym...... 
 
 
[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
 
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 piwo8 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-03-2008, 23:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bartek napisał/a: | 	 		  Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym...... 
 
 
[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
 
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU | 	  
 
 
wlasnie z krokowka mam juz problem od samego poczatku jak go kupilem, a moze byc to przyczyna ze krokowka ma peknieta obudowe i ssie lewe powietrze dlatego na srobie regulacyjnej obrotow jak sie kreci nie ma zadnej reakcji, dziwi mnie to ze tak skacze 1,5-2 tys obrotow nawet na odlaczonej krokowce, hmm moze to podcisnienia hmm 
 
 
[ Dodano: 03-03-2008, 23:26 ]
 
Jeszcze mam pytanie jak wiecie, jakie maja wychodzic napiecia na krokowy podczas załaczenia zaplonu?, bo mi one dziwnie skacza tam jest 6 pinow i mozna zrobic 4 pomiary z tego w dwoch strasznie skakalo napiecie. 
 
 
[ Dodano: 03-03-2008, 23:47 ]
 
 	  | piwo8 napisał/a: | 	 		   	  | Bartek napisał/a: | 	 		  Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym...... 
 
 
[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
 
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU | 	  
 
 
wlasnie z krokowka mam juz problem od samego poczatku jak go kupilem, a moze byc to przyczyna ze krokowka ma peknieta obudowe i ssie lewe powietrze dlatego na srobie regulacyjnej obrotow jak sie kreci nie ma zadnej reakcji, dziwi mnie to ze tak skacze 1,5-2 tys obrotow nawet na odlaczonej krokowce, hmm moze to podcisnienia hmm 
 
 
[ Dodano: 03-03-2008, 23:26 ]
 
Jeszcze mam pytanie jak wiecie, jakie maja wychodzic napiecia na krokowy podczas załaczenia zaplonu?, bo mi one dziwnie skacza tam jest 6 pinow i mozna zrobic 4 pomiary z tego w dwoch strasznie skakalo napiecie. | 	  
 
 
Aha ECU mam dobry bo podmienialem, kable? chodzi ci o te ktore ida do silniczka krokowego?? a wiesz moze jaki ma byc pomiar napieciowy na wtyczce do krokowki na wlaczonej stacyjce? i wogole jak to zmierzyc?? wogole nie wiem czy ma to cos wspolnego ale albo mi go zalewa albo nie przepala mieszanki. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |